• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природній газ

Завершена

962 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 810.00 UAH
Номер: d1edb313827e4cf281d965c169033ad8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-26-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.06.2020 13:09 - 18.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.06.2020 №34 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.06.2020 №34 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2020-02-04-002167-а 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік КУ «Відділ освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Вінницягаз збут», ТОВ «Благогаз збут», ТОВ «АС», протоколи засідання тендерного комітету від 03 березня 2020 року №27, від 08 квітня 2020 року №33, від 14 квітня 2020 року №34, від 16 квітня 2020 року №36, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 27 квітня 2020 року №735(20)Б та пояснення від 06 липня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 23 Закону, положення тендерної документації, а саме: пункт 2 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 5 Додатку 3 тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені у вигляді закреслених даних та не розміщенні в електронній системі закупівель для перегляду після внесення змін до тендерної документації, а також не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться. Також, встановлено, що в тендерній документації відсутня вимога для переможця торгів, щодо надання ним документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС», якого визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 16 квітня 2020 року №36), вимогам тендерної документації замовника. Зокрема, у пункті 10 Додатку 3 тендерної документації замовником установлено вимогу, що для підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасник надає чинний договір з акредитованою установою згідно чинного законодавства на провадження таких досліджень. При цьому, учасником ТОВ «АС» на виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір від 02 жовтня 2019 року №1618-ПР/19/3 на виконання лабораторних досліджень проб газу укладеного з ДП «Укрнаукагеоцентр» від 02 жовтня 2019 року №1618-ПР/19/3. Відповідно до пункту 6.1 даного договору, строк його дії до 31 грудня 2019 року. При цьому документів щоб свідчили про інші обставини, що підтверджують дійсність даного договору не завантажено в електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 27 квітня 2020 року №735(20)Б.
Період усунення порушень: 15.07.2020 10:45 - 30.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2020 10:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня. Надаємо документи щодо розірвання договору від 27.04.2020 року №735 (20)Б. Під час публікації помилково вказана сума оплати за договором 533832,00 грн., в т.ч. ПДВ 88972,00 грн. За даним договором проплати не здійснювалися.
Дата публікації звіту: 18.07.2020 13:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 21.07.2020 10:30

Запити/Пояснення