-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
колодки фосфористі для електропоїздів типу Ф
колодки фосфористі для електропоїздів типу Ф
Завершена
29 218 732.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 146 093.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 146 093.66 UAH
Номер:
dfeae366da5c4e36b9cd71bb4fba0509
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-02-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2020 00:00
Період моніторингу:
02.12.2020 12:37 - 24.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.12.2020 № 239
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2020-02-04-000613-b 04.02.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ТРІБО" установлено порушення вимог статті 30 та вимог частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця та своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 20.05.2020 №ЦЗВ-01-03120-01 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2020-02-04-005344-а, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника 04.02.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.05.2020, тендерні пропозиції ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ", ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", ТОВ БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ТРІБО", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 08.05.2020, договір від 20.05.2020 №ЦЗВ-01-03120-01, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 03.03.2020 № 4025, від 19.03.2020 № 5294, від 14.04.2020 № 7143, від 28.04.2020 № 8176.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону Замовником в оголошення про проведення відкритих торгів не було внесено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначено його розмір та вид.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого в електронній системі закупівель 07.04.2020 тендерна пропозиція учасника ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" була відхилена Замовником правомірно, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Тендерні пропозиції учасників ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", ТОВ БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ТРІБО" були допущені Замовником до аукціону.
Відповідно до пункту 3.7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник надає документи на предмет закупівлі згідно вимог, визначеним у Додатку №1.
У Додатку №1 тендерної документації передбачено вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати заповнені відповідно до інструкції дані у табличній формі, що зазначені у Додатку №4.
Згідно з Інструкцією щодо заповнення таблиці, розміщеною в Додатку №4 тендерної документації, передбачено, що у колонці 5 вказується дата виготовлення продукції (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання), у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР з обов’язковим зазначенням місяця та року. Дата виготовлення продукції повинна передбачити гарантійний термін зберігання не менше одного року з дня отримання продукції кінцевим споживачем до введення її в експлуатацію.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ТРІБО" встановлено, що у наданому у складі пропозиції документі «Дані про товар» від 05.03.2020 № 31/0227 у колонці 5 відсутня інформація про дату виготовлення продукції (не зазначена конкретна дата виробництва товару), а саме: вказано «Продукція виготовлена не раніше 01.12.2019 року»;
В той же час, відповідно до змісту тендерної документації Додаток №4 «Дані на товар» має позначку «*», яка відповідно до змісту Інструкції щодо заповнення таблиці свідчить про обов’язковість заповнення колонки відповідною інформацією.
Однак, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ТРІБО", яка не відповідала вимогам тендерної документації (відсутність дати виробництва у колонці 5 Додатку №4 тендерної документації «Дані на товар»), чим порушив вимоги частини першої статті 30 Закону та допустив до аукціону .
Враховуючи вищенаведене, Замовник не відмінив торги, чим порушив вимоги частини першої статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
За результатами торгів переможцем визначено ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", з яким Замовником укладено договір від 20.05.2020 №ЦЗВ-01-03120-01.
Період усунення порушень:
24.12.2020 07:06 - 14.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2020 07:06
Оскарження висновку в суді
Опис:
12.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Східний офіс Держаудитсулжби) про визнання протиправним та скасування висновків від 24.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2020-02-04-000613-b,
Дата публікації:
13.01.2021 13:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-02-04-000613-b
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу колодки фосфористі для електропоїздів типу Ф (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-000613-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог статті 30 та вимог частини першої статті 31 Закону.
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД ЦБД UA-2020-02-04-000613-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції.
В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє.
Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель.
В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість.
2. Щодо порушення вимог статті 30 та вимог частини першої статті 31 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне.
Тендерною документацією вимагається надання документу «Дані на товар» у відповідності до Додатку № 4, в якому в колонці 5 необхідно зазначити Дату виготовлення . В інструкції щодо заповнення таблиці зазначено, що в колонці 5 необхідно вказати точну дату (не раніше 01.12.2019р.) виготовлення продукції або дата, не раніше якої виготовлена продукція, із зазначенням місяця та року, або період виготовлення. Учасником ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» в складі пропозиції надано документ «Дані на товар» в якому зазначено, що дата виготовлення не раніше 01.12.2019. Тобто, даним учасником виконано умову тендерної документації.
Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-04-000613-b – 02.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-04-000613-b –24.12.2020. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
30.12.2020 16:14