-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
євроруберойд
євроруберойд
Торги відмінено
14 511 180.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 36 179.10 UAH
мін. крок: 0.2% або 36 179.10 UAH
Номер:
27bb8f6e9d8642a59df4f967dc8952ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-17-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
17.07.2020 16:17 - 08.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-02-04-002085-a 04.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Чела Україна», ТОВ «Радтехнотрейд», ТОВ «Енерго Строй Сервіс», ТОВ «Епіцентр К», ТОВ «БК «Мега Стайл», ТОВ «Класика Комфорту» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.03.2020, тендерні пропозиції тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Чела Україна» (далі – ТОВ «Чела Україна») (лоти №№ 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Радтехнотрейд» (далі – ТОВ «Радтехнотрейд») (лоти №№ 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Енерго Строй Сервіс» (далі – ТОВ «Енерго Строй Сервіс») (лоти №№ 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» (далі – ТОВ «Епіцентр К») (лоти №№ 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» (далі – ТОВ «БК «Мега Стайл») (лоти №№ 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» (далі – ТОВ «Класика Комфорту») (лоти №№ 1, 2), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.04.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 19.03.2020 № 5303-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10453-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10454-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10455-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10456-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10457-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10458-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що станом на 27.07.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутні будь-яка інформація про виконання тендерним комітетом рішень колегії АМКУ від 27.05.2020 № 10454-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10455-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10456-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10457-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10458-р/пк-пз та завершення процедури закупівлі.
На письмовий запит Держаудитслужби від 27.07.2020 про надання поснень Замовник зазначив, що ріщення щодо виконання рішень колегій АМКУ Замовником ще не приймалися, оскільки не визначено терміну їх виконання згідно із Законом.
Період усунення порушень:
06.08.2020 17:58 - 12.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2020 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
e0d09d5af5254094af4e8021c33baaa6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.07.2020 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі євроруберойду (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-04-002085-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення тендерного комітету після оприлюднення 02.04.2020 за 2 лотами протоколу розгляду тендерних пропозицій?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
76a0ca1a5f1642f1a8ef1986200ea7ee
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.07.2020 17:55
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 27.07.2020 15:36, розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі єврорубероїду та повідомляє наступне.
За процедурою закупівлі єврорубероїду UA-2020-02-04-002085-a рішення Замовника щодо відхилення тендерних пропозицій та допуску до подальшого аукціону було оскаржено в АМКУ. Загальна кількість скарг — 6. Розгляд скарг відбувся 26.05.2020 року. За результатом розгляду скарг Замовника було, зокрема, зобов’язано скасувати свої окремі рішення.
На сьогоднішній день Замовником ще не ухвалювалися рішення на виконання рішення Колегії АМКУ. Звертаємо увагу, що редакція Закону України "Про публічні закупівлі", за якою було розпочато процедуру закупівлі, не містила вимог щодо строків виконання рішення АМКУ,