-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Ковбаси (сардельки)
Завершена
195 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
97c15f11caec4ac3935e8d7bafdeb496
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-18-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2020 00:00
Період моніторингу:
18.02.2020 17:45 - 11.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2020 № 9
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 18.02.2020 № 9
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2. UA-2020-02-04-000020-a; 04.02.2020
Дані автоматичних індикаторів ризиків.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що предмет закупівлі визначений за показником сьомої цифри Єдиного закупівельного словника, чим не дотримано абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані/додатку до річного плану встановлено порушення частини першої статті 4 Закону
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані/додатку до річного плану, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план/додаток до річного плану закупівель на 2020 рік; пояснення від 21.02.2020, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що предмет закупівлі визначений за показником сьомої цифри Єдиного закупівельного словника, чим не дотримано абзацу другого пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 №454 (далі – Порядок).
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані/додатку до річного плану встановлено, що в порушення частини першої статті 4 Закону додаток до річного плану закупівель, затверджений рішенням тендерного комітету Замовника від 17.01.2020 №15 не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Період усунення порушень:
25.02.2020 16:13 - 11.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.02.2020 16:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо висновку про наявність порушень законодавства. Замовник надає інформацію на Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства. Замовником усунені порушення , внесені зміни у додатку до річного плану закупівель. У Додаток до річного плану предмет закупівлі визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника
Дата публікації звіту:
02.03.2020 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
59fa533a8c8142d7a64a71aeec15c47d
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
20.02.2020 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’ясопродуктів (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-04-000020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень.
Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником оприлюднені слідуючі звіти про укладені договори:
- UA-2020-02-04-000020-a про закупівлю м’ясопродуктів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси (договір від 03.02.2020 №7), загальною вартістю 195 000,0 грн;
- UA-2020-01-03-000433-c про закупівлю м’ясопродуктів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси, (договір від 27.12.2019 №165), загальною вартістю 20 972,0 грн.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Таким чином, Замовником на 2020 рік укладено договорів на придбання м’ясопродуктів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 15130000-8 — м’ясопродуктів загальною вартістю 215 972,0 грн, що перевищує вартісні межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону.
Частиною першою статті 4 Закону передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до нього безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Водночас вибір процедури закупівлі у конкретних випадках здійснює тендерний комітет або уповноважена особа замовника відповідно до статті 11 Закону, які несуть персональну відповідальність в частині прийнятих рішень, виходячи зі змісту статті 38 Закону.
Разом з тим, відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 №454 (далі – Порядок №454) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Єдиного закупівельного словника, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- чому в порушення абзацу другого частини першої та частини сьомої статті 2 Закону поділено предмет закупівлі на частини та укладено договорів на закупівлю м’ясопродуктів без проведення відповідної процедури закупівлі, визначеної частиною першою статті 12 Закону, так як вартість предмета закупівлі перевищує 200 тисяч гривень;
- чому в порушення частини першої статті 4 Закону вищезазначені закупівлі не включені до річного плану Замовника та не оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель;
- чому предмет закупівлі визначений за показником сьомої цифри Єдиного закупівельного словника, чим не дотримано Порядку №454.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом ТРЬОХ робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
c4319060649044babdc01fa0f230133d
Назва:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Дата опублікування:
21.02.2020 13:15
Опис:
Закон зобов’язує замовника публікувати в системі ProZorro звіт, якщо проводиться закупівля на суму понад 50 тис. грн та укладається прямий договір із постачальником.
Замовником укладено прямий договір №165 від 27.12.2019 року на суму 20972.00 грн. та опубліковано звіт про укладений договір № UA-2020-01-03-000433-c .Підписаний договір наданий тендерному комітету для опублікування 03.01.2020 року.
Відповідно до додатку плану закупівель на 2020 рік, який опублікований 17.01.2020 року за за кодом ДК 021-2015 (CPV)15131130-5 – Ковбаси ( UA-P-2020-01-17-004526-a) на суму 195000 грн. здійснено закупівлю та укладений прямий договір з постачальником № 7 від 03.02.2020 року .Звіт про укладений договір оприлюднений в системі електронних закупівель 04.02.2020 року (UA-2020-02-04-000020-a). Також тендерним комітетом було визначено код закупівлі ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси (протокол № 15 від 17.01.2020).