• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Ковбаси (сардельки)

Завершена

195 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 97c15f11caec4ac3935e8d7bafdeb496
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-18-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 18.02.2020 17:45 - 11.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.02.2020 № 9 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління - начальник відділу контролю органів влади,оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 18.02.2020 № 9 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 2. UA-2020-02-04-000020-a; 04.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що предмет закупівлі визначений за показником сьомої цифри Єдиного закупівельного словника, чим не дотримано абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані/додатку до річного плану встановлено порушення частини першої статті 4 Закону За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані/додатку до річного плану, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план/додаток до річного плану закупівель на 2020 рік; пояснення від 21.02.2020, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що предмет закупівлі визначений за показником сьомої цифри Єдиного закупівельного словника, чим не дотримано абзацу другого пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 №454 (далі – Порядок). За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані/додатку до річного плану встановлено, що в порушення частини першої статті 4 Закону додаток до річного плану закупівель, затверджений рішенням тендерного комітету Замовника від 17.01.2020 №15 не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Період усунення порушень: 25.02.2020 16:13 - 11.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.02.2020 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо висновку про наявність порушень законодавства. Замовник надає інформацію на Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства. Замовником усунені порушення , внесені зміни у додатку до річного плану закупівель. У Додаток до річного плану предмет закупівлі визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника
Дата публікації звіту: 02.03.2020 14:12

Запити/Пояснення