-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 55520000-1 - Кейтерингові послуги (надання послуг для організації харчування учнів)
Завершена
280 872.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 404.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 404.36 UAH
Номер:
223ad566f1c24a0eae56dd7486b73b60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-24-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2020 00:00
Період моніторингу:
24.06.2020 16:51 - 16.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2020 № 113
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2020 № 113.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-03-002890-a 03.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №3 імені В'ячеслава Чорновола Дрогобицької міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-02-03-008635-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.02.2020; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Хомин Олена Михайлівна; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю на надання послуг № 13 від 10.03.2020, додаток № 1 від 14.04.2020, додаток № 4 від 14.05.2020 року, запит Замовнику на пояснення від 30.06.2020 року.
Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону.
Так, відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Проте, на порушення частини 1 статті 10 Закону повідомленння про внесення змін до договору (зменшення ціни договору на 110 500,00 грн і становить 98 315,96 грн) оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» 22.05.2020, тобто з порушенням встановленого строку (додаткова угода №4 укладена 14.05.2020).
Період усунення порушень:
06.07.2020 14:38 - 21.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2020 14:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про результати розгляду результатів моніторингу
Дата публікації звіту:
13.07.2020 14:26
Запити/Пояснення
Номер:
5607c50a742348c6aba43543a74908fb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2020 09:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2020 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-02-03-002890-а, яка проводилася Ліцеєм №3 імені В'ячеслава Чорновола Дрогобицької міської ради Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, до Договору про закупівлю на надання послуг № 13 від 10.03.2020 (далі – Договір № 13) укладено додаткові угоди (в редакції Замовника зазначено додатки ) №1 від 14.04.2020 року і №4 від 14.05.2020 року. Водночас, повідомлення про внесення змін до Договору № 13 Замовником не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Пояснити причини та підстави неопублікування додатків № 2 і № 3 до Договору № 13.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Номер:
f8f9d20cd1014441ac0643f49fc0f87f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
03.07.2020 15:46
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень чому не оприлюднено додатків 2 і 3 до договору №13 від 10.03.2020 повідомляємо наступне.
Таких додатків не існує, тому вони і не оприлюднені. Замовник веде журнал реєстрації додаткових угод на вимогу казначейства. На момент укладення додаткової угоди 14.05.2020 року внаслідок механічної описки Додатковій угоді було присвоєно не номер 2, а номер 4.
Договір №13 від 10.03.2020 року має лише дві додаткові угоди: перша - від 14.04.2020 року і друга - від 14.05.2020.
З метою виправлення такої невідповідності замовник оприлюднив протокол виправлення технічної/механічної помилки.