-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Амбулаторія групової практики, с.Волиця, вул.Шевченка 1а, Мостиський район, Львівська область – нове будівництво»
Під кількістю 1 робота слід розуміти обюсяг робіт, який визначений у Технічному завданні. Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену Замовником, а саме: с.Волиця, вул.Шевченка 1а, Мостиський район, Львівська область.
Завершена
5 722 448.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 612.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 612.24 UAH
Номер:
402156a38cf145e8926111b59d636bf3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2020 00:00
Період моніторингу:
10.04.2020 16:03 - 05.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2020 № 66
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-31-004765-a 31.01.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами моніторингу щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-01-31-016778-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТзОВ «БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ», ТзОВ «АЛАТИР-ІНВЕСТ», ТзОВ « ПРЕСТИЖ-СТИЛЬ» (в частині відхилення), ТзОВ «ЗОЛОЧІВАГРОБУД», протоколи засідання тендерного комітету Замовника, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.04.2020 № 5, додаткова угода від 14.04.2020 № 1/20 до договору від 13.04.2020 № 5.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що згідно п.1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» критерієм оцінки є ціна.
Водночас, п. 1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації Замовника не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що є порушенням пункту 9 частини 2 статті 22 Закону.
Згідно пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагають для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації учасниками подається інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів, сканована з оригіналу копія(ї) аналогічного(их) договору(ів), а також документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (КБ_3) (п. 3.4).
На виконання зазначених вимог учасником торгів ТзОВ «ЗОЛОЧІВАГРОБУД» надано договір від 28.12.2018 № 50 з додатками, укладений з Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації на загальну суму 6 830 000,00 грн. Додаткові угоди до договору від 28.12.2018 № 50 в складі тендерної пропозиції ТзОВ «ЗОЛОЧІВАГРОБУД» не завантажені.
Водночас, на виконання підпункту 3.4. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником торгів ТзОВ «ЗОЛОЧІВАГРОБУД» надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ_3) на суму лише 6 488 500,00 гривень.
Крім цього, пунктом 1.1.6. «Ціна тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що у складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити та здійснити монтаж устаткування (матеріалів), що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації та тендерній пропозиції учасника меблів корпусних медичних та меблів медичних спеціальних, в обсягах, що документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника або офіційного представника, дилера чи дистробютора товаровиробника устаткування (матеріалів) із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro.
На виконання зазначеної вимоги учасником торгів ТзОВ «ЗОЛОЧІВАГРОБУД» надано гарантійний лист про те він пропонує матеріали: меблі медичного призначення виробництва «Приватного науково-виробничого підприємства «Антон» або меблі медичного призначення виробництва ТзОВ «САММ+».
Водночас, гарантійні листи від виробників меблів медичного призначення «Приватного науково-виробничого підприємства «Антон» або ТзОВ «САММ+» у складі тендерної пропозиції учасником торгів ТзОВ «ЗОЛОЧІВАГРОБУД» не завантажено.
Таким чином, на порушення пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ЗОЛОЧІВАГРОБУД», яка не відповідала кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації, а укладено договір від 13.04.2020 № 5 на загальну суму 5 710 000,00 гривень.
Слід зазначити, що пунктом 5.1 договору від 13.04.2020 № 5 визначено, що «Строк (термін) виконання робіт визначається датою початку та закінчення робіт. Початок робіт – квітень 2020. Закінчення робіт – 30.09.2020 при умові своєчасного фінансування
Згідно пункту 10.1 договір від 13.04.2020 № 5 набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31.12.2020, або до повного виконання сторонами зобов’язань по договору.
Водночас, моніторингом встановлено, що 15.04.2020 Замовником опубліковано додаткову угоду від 14.04.2020 № 1/20 до договору від 13.04.2020 № 5, якою внесено ряд змін, в тому числі: п. 5.1 визначає, що «Строк (термін) виконання робіт визначається датою початку та закінчення робіт. Початок робіт – квітень 2020. Закінчення робіт – 31.12.2021 при умові своєчасного фінансування або до повного виконання зобов’язань». Водночас, зміни в пункт 10.1 щодо строку дії договору (до 31.12.2020) не вносились.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-13-1 (Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі робіт, крім переможця) не підтвердилась.
Період усунення порушень:
17.04.2020 13:03 - 05.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2020 13:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведеної закупівлі Замовником отримано запит від Уповноваженого органу про що повідомляємо:
Щодо свідоцтва платника ПДВ
Замовник під час формування тендерної документації врахував положення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону та зазначив інформацію у п.1.1.6 ч.1.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції про те, що: Ціна тендерної пропозиції формується з врахуванням ПДВ або без ПДВ залежно від системи оподаткування потенційного Учасника. До того ж у додатку №1 ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” передбачена можливість запропонувати Учаснику ціну або з ПДВ, або без ПДВ. Саме тому вимоги Закону у цій частині не порушені, адже це передбачено у п.1.1.6 ч.1.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а опис методики взятий з примірної тендерної документації, однак він несе собою лише рекомендаційний характер та приклад того, як сформувати тендерну документацію Замовнику. У замовника немає обов’язку зазначати цю інформацію саме у Розділі 5 «Оцінка тендерних пропозицій».
Щодо аналогічного договору
Керуючись вимогами ч.3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник надає копію аналогічного договору № 50 від 28.12.2018 року із сумою суму 6 830 000,00 грн. Зазначений договір має бути виконаний повністю про що надані у складі тендерної пропозиції учасника підтверджуючі документи, а саме довідки за формою КБ-3. Надані документи відповідають вимогам тендерної документації, адже присутні дві довідки КБ-3 за жовтень 2019 року, де в одній міститься інформація щодо виконаних робіт в першій колонці довідки, де вказана вартість робіт виконаних від початку будівництва до дати звітного періоду в сумі 6 488 500,00 гривень, а в іншій (у завантаженій копії документа сума підкреслена рожевим кольором) в останній колонці довідки, де зазначають суму виконаних робіт за місяць вказана вартість 341 500, 00 грн. Якщо додати обидві суми з довідок форми КБ-3 за жовтень, а саме: 6 488 500,00 та 341 500, 00, то отримаємо саме вартість договору 6 830 000,00 грн. Тож відсутні будь-які сумніви з приводу не повного виконання договору чи надання недостовірної інформації Учасником.
Щодо гарантійного листа на меблі
Вимогами тендерної документації визначено, що Учасник має надати гарантійний лист на підтвердження можливості постачати меблі корпусні медичні та меблі медичні спеціальні. Перелік таких меблів не чітко не викреслений, а вказано лише загальне поняття: меблі корпусні медичні та меблі медичні спеціальні. Тому вважаємо, що подання такого листа з можливістю безперебійного постачання товару належної якості, кількості та в строки цілком підтверджує вказану вимогу. В листі міститься найменування товаровиробника, назва товару, що буде постачатись, назва закупівлі та номер оголошення, тож всі критерії, які Замовник хотів побачити зазначені.
Щодо укладеного договору
Замовником оприлюднено додаткову угоду №1/20 від 14.04.2020 року до укладеного договору №5 від 13.04.2020 року. Ця ж угода оприлюднена в системі здійснення закупівель 15.04.2020 року. Серед одних з пунктів змін міститься коригування п. 5.1 Розділу № 5, однак п.10.1 дійсно не змінено. Замовник задля усунення механічної помилки та приведення у відповідність усіх умов договору найближчим часом розмістить Додаткову угоду.
Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.
Дата публікації звіту:
05.05.2020 11:01