• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення територіального відділення ЦНАП у с.Піщане

Завершена

480 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 805.80 UAH
Номер: 538af89453274e2b9fe40e9a1f0834a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-10-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 10.04.2020 11:07 - 05.05.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.04.2020 № 14 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 10.04.2020 №14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-01-31-000966-b 31.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушенням вимог пунктів 3, 9, 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Виконавчого комітету Сумської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 31.01.2020 року №20, тендерні пропозиції приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» (далі – ПВКП «Авангард-Н»), товариства з обмеженою відповідальністю фірма ЛТД «Рембудсервіс» (далі – ТОВ фірма ЛТД «Рембудсервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будсервіс» (далі – ТОВ «Будсервіс»), фізичної особи підприємця Романченко Олександра Миколайовича (далі – ФОП Романченко О. М.), протоколи засідань тендерного комітету від 21.02.2020 №29, від 27.02.2020 №34, від 05.03.2020 №37, від 13.03.2020 №39, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2020, договір від 30.03.2020 №194/15-20. За результатами моніторингу установлено, що опис методики оцінки за критерієм «ціна», наведений у пункті 1 розділу 5 тендерної документації Замовника, не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що є порушенням вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. Також, тендерна документація Замовника (підпункт 1.7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації) містить вимогу щодо надання учасниками торгів інформації про субпідрядника (субпідрядників), що є порушенням вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, відповідно до якого зазначена інформація повинна вимагатися у разі закупівлі робіт, при цьому предметом даної закупівлі є послуги. Крім того, тендерна документація Замовника (пункт 4 розділу VI) не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме: містить підставу зміни істотних умов договору відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону у той час, як підстави зміни істотних умов договору про закупівлю, визначені цим пунктом, можуть застосовуватись замовниками виключно в разі, якщо предметом закупівель є товари, а не послуги. На порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить обов’язкової вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Аналізом правомірності відхилення тендерних пропозицій установлено, що тендерна пропозиція ПВКП «Авангард - Н» з підстав, визначених Замовником у протоколі засідання тендерного комітету від 21.02.2020 №29 (через занижену вартість деяких матеріалів) відхилена неправомірно, оскільки тендерна документація Замовника не містила окремих вимог щодо порядку формування цінової пропозиції, зокрема, не містила вимог щодо встановлення цін на матеріальні ресурси. Разом з цим тендерна пропозиція ПВКП «Авангард - Н» не відповідала вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника через надання копій аналогічних договорів без відповідних додатків, що є їх невід’ємними частинами та підлягала відхиленню з цієї підстави. Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будсервіс» установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Будсервіс» з підстав, визначених Замовником у протоколі засідання тендерного комітету від 05.03.2020 № 37 (через відсутність підсумкової відомості ресурсів; відсутність підпису, прізвища, ім’я та по батькові уповноваженої особи, а також печатки на сторінках кошторисної документації; відсутність в ліцензії такого виду робіт як монтаж водопроводу та каналізації (сантехнічні роботи)) відхилена неправомірно, оскільки тендерна документація Замовника, не містила вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів, кошторисної документації, а також не містила окремих вимог до ліцензії. Разом з цим тендерна пропозиція ТОВ «Будсервіс» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, а саме: ТОВ «Будсервіс» надано копії 7-ми аналогічних договорів, з яких лише щодо 4-х надано документи, передбачені вимогами додатку 4 до тендерної документації Замовника (договори з усіма додатками, документи, що підтверджують їх виконання в повному обсязі та відповідні відгуки); ТОВ «Будсервіс» не надано статут або витягу зі статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та/або учасників) та остання сторінка), що не відповідає вимогам пункту 6 додатку 6 до тендерної документації Замовника. Аналізом тендерної пропозицій учасника ФОП Романченко О. М. установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано копії 6-ти аналогічних договорів без відповідних додатків, які є їх невід’ємними частинами, чим не дотримано вимоги додатку 4 до тендерної документації Замовника, яким, зокрема, вимагалось надати копії договорів, а не їх частини. Також, в недотримання вимог додатку 4 до тендерної документації Замовника ФОП Романченко О. М. за аналогічними договорами від 19.07.2017 №102/17 та від 19.07.2019 №58/19 надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми №КБ-3), які не підтверджують виконання відповідних договорів на суму, зазначену ним у довідці про досвід виконання аналогічних видів робіт від 14.02.2020 №37. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Романченко О. М., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 30.03.2020 №194/15-20 на суму 333 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 17.04.2020 11:55 - 05.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2020 11:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору та відміни закупівлі. Виявлені недоліки прийняті до відома та будуть враховуватися, що сприятиме вдосконаленню процесу здійснення закупівель за бюджетні кошти у майбутньому.
Дата публікації звіту: 23.04.2020 11:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 27.04.2020 11:45