-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А,Б,F та інших об'єктів аеропорту
Обсяг надання Послуг відповідно до вимог, викладених в Додатках 1,8,9,10 Тендерної документації
Завершена
28 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 50 000.00 UAH
Номер:
a68d240202f84b6d9ffc320b5dd26a7d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-08-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2020 00:00
Період моніторингу:
15.05.2020 14:28 - 06.06.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.05.2020 № 122
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-01-31-001670-c 31.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «Клінінг-Про», ТОВ «ШЕН-СЕРВІС»,
ТОВ «БІОКЛІНІНГ», ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» та ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), виконання рішення органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі – Замовник) на
2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету
від 31.01.2020 № 15-01-10, тендерні пропозиції ПП «Клінінг-Про», ТОВ «ШЕН-СЕРВІС», ТОВ «БІОКЛІНІНГ», ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» та
ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА», пояснення Замовника, наданого з власної ініціативи через електронну систему закупівель 18.05.2020 № 15-07-8 (далі – пояснення), та інформацію про відхилення тендерних пропозицій (ПП «Клінінг-Про», ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» та ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА») від 18.03.2020 № 110, № 111 та № 112, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 13.04.2020 № 7002-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пояснень та наданих до них підтвердних документів Замовник оскаржив рішення колегії АМКУ в судовому порядку.
Період усунення порушень:
03.06.2020 21:58 - 09.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2020 21:58
Запити/Пояснення
Номер:
97c697dfb186439cae9d2a6ef061aed3
Назва:
Пояснення ДП МА "Бориспіль" з власної ініціативи.
Дата опублікування:
18.05.2020 14:20
Опис:
Зміст пояснень у прикріплених файлах.