• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А,Б,F та інших об'єктів аеропорту

Обсяг надання Послуг відповідно до вимог, викладених в Додатках 1,8,9,10 Тендерної документації

Завершена

28 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 50 000.00 UAH
Номер: a68d240202f84b6d9ffc320b5dd26a7d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-08-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 15.05.2020 14:28 - 06.06.2020 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.05.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 14.05.2020 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-01-31-001670-c 31.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «Клінінг-Про», ТОВ «ШЕН-СЕРВІС», ТОВ «БІОКЛІНІНГ», ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» та ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), виконання рішення органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 31.01.2020 № 15-01-10, тендерні пропозиції ПП «Клінінг-Про», ТОВ «ШЕН-СЕРВІС», ТОВ «БІОКЛІНІНГ», ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» та ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА», пояснення Замовника, наданого з власної ініціативи через електронну систему закупівель 18.05.2020 № 15-07-8 (далі – пояснення), та інформацію про відхилення тендерних пропозицій (ПП «Клінінг-Про», ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» та ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА») від 18.03.2020 № 110, № 111 та № 112, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 13.04.2020 № 7002-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пояснень та наданих до них підтвердних документів Замовник оскаржив рішення колегії АМКУ в судовому порядку.
Період усунення порушень: 03.06.2020 21:58 - 09.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2020 21:58

Запити/Пояснення