• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти (Сир кисломолочний творог, Сир твердий)

Завершена

335 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 677.50 UAH
Номер: c8ff2c531ea0414c8a2274dab171f919
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 18.03.2020 12:06 - 09.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.03.2020 № 11 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області Від 18.03.2020 № 11 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-01-31-003979-a 31.01.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Кривки Романа Васильовича, встановлено порушення абзацу першого пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідність тендерної документації вимогам Закону, визначення предмету закупівлі, оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозицій фізичної особи – підприємця Кривки Романа Васильовича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Кривки Романа Васильовича, повідомлення про намір укласти договір, договір, протокол засідання тендерного комітету № б/н від 25.02.2020, від 26.01.2018 № б/н, договір від 07.03.2020 № 40. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Кривки Романа Васильовича вимогам тендерної документації, яка відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Тур’я-Реметівський психоневрологічний інтернат Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) № б/н від 25.02.2020 визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу встановленим Замовником в тендерній документації. А саме: - в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надано копію договору від 23.04.2019 № 67 укладеного з відділом освіти Воловецької РДА та лист відгук щодо виконання зазначеного договору на постачання масла вершкового ДК 021:2015:15530000-2, що не відповідає умовам тендерної документації встановлених в додатку 1 пункт 3 (аналогічним є договір на поставку предмету закупівлі «Сирні продукти»). - в складі тендерної пропозиції подано довідку, видану АТ КБ «Приватбанк» про відкриття рахунку датовану 15.10.2019, що не відповідає умовам тендерної документації пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» (для цілей підготовки договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку у такій банківській установі із зазначенням його номеру не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.); - в складі пропозиції подано довідку, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази(стосовно предмета закупівлі) за встановленою формою додатку 7 таблиці 1 тендерної документації, проте у даній довідці відсутня інформація щодо наявності в учасника виробничих потужностей та складських приміщень, пристосованих для виробництва/зберігання предмету закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника встановлених в додатку 7 таблиці один. Таким чином, Замовником в порушення абзацу першого пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Кривки Романа Васильовича. Однак, всупереч зазначеному, Замовник за результатами процедури закупівлі уклав з фізичною особою – підприємцем Кривкою Романом Васильовичем договір від 07.03.2020 № 40 на закупівлю сиру (сир кисломолочний творог, сир твердий) вартістю 299996,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень: 06.04.2020 15:51 - 21.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.04.2020 15:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником 23.01.2020 року тендерним комітетом була оприлюднена тендерна документація та оголошено закупівлю «Сирні продукти (Сир кисломолочний творог)». 20.02.2020 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого за оцінкою тендерних пропозицій, проведеною автоматично електронною системою закупівель згідно п. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), найбільш економічно вигідною пропозицією визнано тендерну пропозицію ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" код 3120312613. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" тендерним комітетом було прийнято рішення, що - учасник ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" надав всі документи передбачені тендерною документацією; - не встановлено підстав для відмови в участі ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції згідно ст. 17 Закону; - учасник ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у тендерній документації; - пропозиція ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. 25.02.2020 року учаснику ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" було направлено Повідомлення про намір укласти договір, а 07.03.2020 року, у межах строків, встановлених частиною другою статті 32 Закону, з Переможцем торгів ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" було укладено договір про закупівлю та завершено процедуру закупівлі. Згідно висновку Державної аудиторської служби України від 06 квітня 2020 року, при проведенні процедури закупівлі було встановлено ознаки порушень. Згідно констатуючої частини висновку: «За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Кривки Романа Васильовича кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу встановленим Замовником в тендерній документації. А саме: - в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надано копію договору від 23.04.2019 № 67 укладеного з відділом освіти Воловецької РДА та лист відгук щодо виконання зазначеного договору на постачання масла вершкового ДК 021:2015:15530000-2, що не відповідає умовам тендерної документації встановлених в додатку 1 пункт 3 (аналогічним є договір на поставку предмету закупівлі «Сирні продукти»). Однак, необхідно відмітити, що у складі тендерної пропозиції ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" було надано лист пояснення вих.. № 29 від 12.02.2020 року. Враховуючи надані пояснення, інформацію про якість виконання договору від відділу освіти Воловецької РДА, подібність вимог та умов договорів щодо постачання (виробництва, транспортування та зберігання) таких товарів як «Масло вершкове» ДК 021:2015:15530000-2 та «Сирні продукти» ДК 021:2015: 15540000-5, тендерним комітетом прийнято рішення про підтвердження ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору. Згідно констатуючої частини висновку: у складі тендерної пропозиції учасником ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" подано довідку, видану АТ КБ «Приватбанк» про відкриття рахунку датовану 15.10.2019, що не відповідає умовам тендерної документації пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» (для цілей підготовки договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку у такій банківській установі із зазначенням його номеру не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.) Однак, вказана вимога була встановлена саме для цілей підготовки договору про закупівлю. Вказана довідка, видана АТ КБ «Приватбанк» містить необхідні для підготовки договору актуальні (із зазначенням рахунку у форматі IBAN) банківські реквізити ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ". Враховуючи вказане, тендерним комітетом прийнято рішення про віднесення вказаної помилки до формальної, пов’язаної з оформленням та такої, що не вплинула на зміст тендерної пропозиції. Згідно констатуючої частини висновку: в складі пропозиції подано довідку, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази(стосовно предмета закупівлі) за встановленою формою додатку 7 таблиці 1 тендерної документації, проте у даній довідці відсутня інформація щодо наявності в учасника виробничих потужностей та складських приміщень, пристосованих для виробництва/зберігання предмету закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника встановлених в додатку 7 таблиці один. Однак, необхідно відмітити, що у складі тендерної пропозиції ФОП "КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" було надано Довідку вих.. № 6 від 12.02.2020 року про наявність транспортного засобу, Довідку вих.. № 16 від 12.02.2020 року про наявність зареєстрованих потужностей, лист пояснення вих.. № 9 від 12.02.2020 року, копію наказу ГУ Держспоживслужби в Закарпатській області від 01.02.2019 року № 57-р «Про державну реєстрацію ФОП Кривка Р. В.». Також інформація про реєстрацію потужностей ФОП Кривка Р. В.» була підтверджена шляхом перевірки в Державному реєстрі потужностей операторів ринку Закарпатської області за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Z5zKAz2NqqYJ41SpwfroS0LXwQQoHEiIK9_V1fRd96I/edit#gid=0: № з/п Найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку Особистий реєстраційний номер потужності Адреса потужності Вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності Дата прийняття територіальним органом компетентного органу рішення по державну реєстрацію потужності Запис про припинення використання потужності ("Припинено") та дата запису (дд/мм/рррр) ФОП Кривка Р.В. r-UA-07-06-183 вул.Ольбрахта, 16/2, смт.Міжгір"я, Міжгірський район, Закарпатська область,90000 Роздрібна торгівля харчовими продуктами; інший вид діяльності: транспортування 01.02.2019 Тобто, ФОП Кривка Р. В. було надано всю інформацію, що вимагалась тендерною документацією. Враховуючи вказане та з урахуванням, що вся інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази(стосовно предмета закупівлі), учасником надана в різних документах, наданих у складі тендерної пропозиції, тендерним комітетом прийнято рішення про віднесення незаповнення додатку 7 таблиці 1 до формальної помилки, пов’язаної з оформленням тендерної пропозиції та такої, що не вплинула на її зміст. Тендерним комітетом прийнято рішення інформацію, викладену у висновку Державної аудиторської служби України від 06 квітня 2020 року прийняти до уваги та вжити заходів щодо недопущення вказаних недоліків при проведені майбутніх процедур закупівель. Враховуючи, що - вказані недоліки жодним чином не вплинули на відповідність принципам закупівель, встановлених статтею 3 Закону; - 07.03.2020 року процедуру закупівлі завершено шляхом укладання договору про закупівлю з Переможцем торгів відповідно до статті 32 та з урахуванням вимог статті 36 Закону; - Переможець торгів належним чином виконує умови Договору, який не може бути визнаним недійсним відповідно до вимог статті 37 Закону і відсутні законні підстави для його розірвання; прийнято Рішення про неможливість усунення вказаних у висновку порушень.
Дата публікації звіту: 13.04.2020 18:02

Запити/Пояснення