• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване) (власні кошти)

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

2 770 362.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 272.22 UAH
Номер: 916f95ece2c947a79d36f6ef8ee6c429
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-09-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.04.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2020 13:55 - 14.05.2020 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.04.2020 № 94 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.04.2020 № 94 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2020-01-31-000901-b 31.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП Мазаратій Н.І. за лотами 1, 2, 4, 5, ТОВ «Вівальді Д» та ТОВ «Авідаль» за лотом 3, ПрАТ «Юрія» за лотом 5, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця за лотами 1, 2, 3, 4, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.01.2020 року № 25, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 2, 3, 4, 5, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Мазаратій Н.І. (далі – ФОП Мазаратій Н.І.) за лотами 1, 2, 4, 5, товариства з обмеженою відповідальністю «Вівальді Д» (далі - «Вівальді Д») за лотом 3, товариства з обмеженою відповідальністю «Авідаль» (далі – ТОВ «Авідаль» ) за лотом 3, приватного акціонерного товариства «Юрія» (далі – ПрАТ «Юрія») за лотом 5, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 24.02.2020 № 25/1л1 за лотом 1, від 24.02.2020 № 25/1л2 за лотом 2, від 24.02.2020 № 25/1л3 та № 25/2л3 за лотом 3, від 24.02.2020 № 25/1л4 за лотом 4, від 24.02.2020 № 25/1л5, від 01.04.2020 № 25/1л5 та № 25/2л5, від 29.04.2020 № 25/2л5 за лотом 5, повідомлення щодо продовження строку розгляду пропозиції від 29.04.2020 за лотом 5, повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2020 за лотами 1, 2, 3, 4 та від 02.04.2020 за лотом 5, договори поставки від 13.03.2020 № ПЗ/НХ-20185/НЮ (лот 1), № ПЗ/НХ-20186/НЮ (лот 2), № ПЗ/НХ-20188/НЮ (лот 3), № ПЗ/НХ-20187/НЮ (лот 4), додаткова угода від 17.04.2020 № 1 про зміну і доповнення договору від 13.03.2020 № ПЗ/НХ-20185/НЮ (лот 1), додаткова угода від 17.04.2020 № 1 про зміну і доповнення договору від 13.03.2020 № ПЗ/НХ-20186/НЮ (лот 2), додаткова угода від 17.04.2020 № 1 про зміну і доповнення договору від 13.03.2020 № ПЗ/НХ-20187/НЮ (лот 4), звіти про виконання договору (розірвання) від 17.04.2020 за лотами 1, 2, 4, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 29.04.2020. За результатами моніторингу установлено, що за лотом 5 відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2020 № 25/2л5 Замовник визнав переможцем ФОП Мазаратій Н.І. та прийняв рішення про намір укласти з ним договір. При цьому, станом на 21.04.2020 (на момент початку моніторингу) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. На запит Держаудитслужби від 27.04.2020 про надання пояснень щодо укладання та оприлюднення договору про закупівлю, Замовник 29.04.2020 надав пояснення, що з учасником, який визначений переможцем торгів по лоту 5, ФОП Мазаратій Н.І. не було укладено договір поставки, тому що учасник відмовився від укладання договору. Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 29.04.2020 № 25/2л5) переможця ФОП Мазаратій Н.І. було відхилено через відмову укладання договору та прийнято рішення щодо розгляду наступної тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Волошин Г.І. (далі – ФОП Волошин Г.І.) та подовження строків розгляду тендерної пропозиції за лотом 5. Отже, з огляду на те, що Замовник за лотом 5 відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Мазаратій Н.І. через відмову укладання договору та прийняв рішення щодо розгляду наступної тендерної пропозиції ФОП Волошин Г.І. та подовжив строки розгляду цієї тендерної пропозиції аналіз тендерної пропозиції ФОП Волошин Г.І. не здійснювався. Також, згідно з інформацією, оприлюдненою 17.04.2020 в електронній системі закупівель, Замовник додатковими угодами від 17.04.2020 розірвав договори від 13.03.2020 № ПЗ/НХ-20185/НЮ, № ПЗ/НХ-20186/НЮ та № ПЗ/НХ-20187/НЮ, укладені за лотами 1, 2 та 4 відповідно, за взаємною згодою сторін. При цьому, оплата за зазначеними договорами не здійснювалась. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK-1-4-1, RISK-1-8-2– не підтверджено.
Період усунення порушень: 13.05.2020 22:54 - 19.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2020 22:54

Запити/Пояснення