• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів).

Завершена

524 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 623.50 UAH
Номер: 0ccef379e34f484d84729c23e381ca5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-26-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 26.02.2020 14:53 - 19.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.02.2020 № 11 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.02.2020 № 11 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-01-31-003681-a 31.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема: в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Франківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол тендерного комітету від 18.02.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Стефанів Марія Павлівна», укладений договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти від 04.03.2020 б/н (далі – Договір), додаткову угоду від 04.03.2020 № 1 до Договору. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація не містить обов’язкової вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, чим не дотримано норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. В пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає від переможця торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, надати оригінал довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів (обов’я зкових платежів) до бюджету за визначеною законодавством формою, видану фіскальними органами (довідка повинна бути чинна на дату подання Замовнику). Дана довідка може бути завантажена як з оригіналу відповідно до п.2.2, пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД так і в електронному вигляді, підписані ЕЦП посадовими особами відповідного контролюючого органу. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасником торгів ФОП «Стефанів Марія Павлівна», якого Замовник визначив переможцем торгів, надано зазначену довідку, проте вона: - не є оригіналом документу у паперовому вигляді; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Стефанів Марія Павлівна», у зв’язку з тим, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 12.03.2020 16:45 - 27.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2020 16:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Г.Буковському Івано-Франківська ЗШ І-ІІІ ступенів №4 надає інформацію щодо усунення порушень за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-01-31-003681-a. На порушення пункту 2 частини першої ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Стефанів Марія Павлівна», оскільки в системі Прозоро Учасником ФОП «Стефанів Марія Павлівна» було вчасно опубліковано чорно-білу сканокопію оригіналу «Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». З пояснення ФОП Стефанів Марії Павлівни, в неї не було змоги зробити кольорову сканокопію оригіналу, тому Учасником додатково надано оригінал Довідки в паперовому вигляді. Тому для усунення порушення надаємо підтвердження даної довідки (кольорова сканкопія). Щодо порушення норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна документація не містить обов’язкової вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля», тому що тендерний комітет вважає , що надання послуг з організації гарячого харчування не є промисловим виробництвом і викидів у навколишнє середовище не здійснює. А продукція, яка поставляється в навчальний заклад повинна бути сертифікована, про що зазначено в технічних вимогах. Обладнання, яке буде використовуватися Учасником-переможцем знаходиться на балансі школи і Учасник-переможець не несе відповідальності за його екологічну безпеку. Також, просимо врахувати те, що згідно із ст.56 Закону України «Про освіту», ст.5 Закону України «Про охорону дитинства», іншими нормативно-правовими документами, учням пільгових категорій гарантується щоденне безоплатне гаряче харчування. У зв’язку з цим, на сьогодні немає можливості вжити заходів щодо розірвання договору. Голова тендерного комітету І.Гаврилюк
Дата публікації звіту: 13.03.2020 14:34