-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
(Персональний комп'ютер у комплекті)
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Номер:
d2bdda87bab24683822ab22354cbfd28
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-22-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2020 00:00
Період моніторингу:
23.04.2020 07:41 - 16.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
22.04.2020 № 73
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2020 № 73
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2020-01-31-003443-а 31.01.2020 Комунальний заклад «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.. проф.. М.Ф.Руднєва» (код ЄДРПОУ 01985050) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення Замовником встановлено порушення частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення договору про закупівлю, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель Комунального закладу «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 31.01.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВ «Торгово-консалтингова компанія «Фрай», протокол засідання тендерного комітету від 19.02.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2020, договір від 05.03.2020 № 05-03 т та додаткову угоду до нього.
Частиною першою статті 32 Закону визначено, що учасник, якого не визначено переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Моніторингом установлено, що 28.02.2020 учасником процедури закупівлі ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Всесвіт» в електронній системі закупівель опубліковано звернення до Замовника стосовно відповідності пропозиції переможця торгів в частині технічних параметрів запропонованого комп’ютерного обладнання.
Проте на момент початку моніторингу, станом на 23.04.2020 в електронній системі закупівель Замовником відповідь на звернення не надано, чим не дотримано вимоги частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
15.05.2020 16:38 - 30.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2020 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня.
У відповідь на Ваш Висновок від 15 травня 2020р. 16:38 до оголошення № UA-2020-01-31-003443-a за предметом закупівлі «персональний комп'ютер у комплекті» код ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)», а саме в частині наступного «…учасник, якого не визначено переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення…», тендерний комітет центру повідомляє наступне:
28.02.2020 (п’ятниця о 17:14 ) учасником процедури закупівлі, ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Всесвіт», в електронній системі закупівель опублікована вимога до Замовника - № UA-2020-01-31-003443-a.a1 (надалі - вимога) стосовно відповідності пропозиції переможця торгів в частині технічних параметрів запропонованого комп’ютерного обладнання. У зв’язку з тим, що офіційний робочий день у співробітників нашого центру, у т.ч. тендерного комітету підприємства, з 8:00 до 16:30, тому розгляд вимоги почався у понеділок 02.03.2020 р. Відповідь на вимогу була розглянута тендерним комітетом та ухвалена протоколом від 03.03.2020р., але технічно надати її (прикріпити протокол тощо) через електронну систему закупівель (на площадці) виявилося неможливим – в службі технічної підтримки майданчика https://my.zakupki.prom.ua в усній формі зазначили, що відповіді на будь-які запити можливі тільки протягом 10 діб з моменту оприлюднення Повідомлення про намір підписати договір (сформовано 19.02.20). У зв’язку з тим, що тендерний комітет несе особисту відповідальність за здійснення закупівель відповідно до законодавства України про закупівлі та його дотримання, до площадки ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» направлено запит, шляхом написання офіційного листа з наступними вимогами:
1) надати обґрунтування, чому на площадці не має технічної можливості відповісти на вимогу № UA-2020-01-31-003443-a.a1;
2) надати технічну можливість відповісти на цю вимогу через електронний майданчик.
На підставі вищезазначеного, а також з метою надання відповіді учаснику на скаргу, тендерним комітетом були виконані наступні дії:
1) надано запит до площадки ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» через особовий кабінет (https://my.zakupki.prom.ua) шляхом написання офіційного листа (від 03.03.2020 р. № 195 ) з зазначеними вище вимогами.
2) Надано відповідь ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" офіційним листом від 04.03.2020 № 196 відповідно до прийнятого рішення тендерними комітетом (Протокол від 03.03.2020р.) на юридичну адресу учасника: 69001, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ, будинок 39 та на електронну адресу vma@vsesvit.pro (який зазначений в електронній системі закупівель).
ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» в письмовій формі надали відповідь, лист від 06.03.2020 267/03, в якому серед іншого вказано, що на вимогу відповідь можливо надати тільки по 29.02.2020 р. (включно). Тобто вимога надійшла 28.02.2020 (п’ятниця о 17:14 ), а останній день для відповіді Замовнику це субота 29.02.2020 р., відповідно дотримати вимоги Закону та надати відповідь через електронну систему закупівель було технічно неможливо.
Документи які додаються:
Протокол від 03.03.2020 (про розгляд вимоги);
Лист від 03.03.2020 № 195 (до ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА»)
Протокол від 03.03.2020 (про технічну неможливість майданчика)
Лист від 04.03.2020 № 196 (до ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Всесвіт»)
Лист від 06.03.2020р. № 267/03 (відповідь від ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА»)
Лист з Print Screen від 03.02.2020 р.
Дата публікації звіту:
19.05.2020 16:08