-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт в школі № 231 за адресою вул. Богатирська, 2-В в Оболонському районі міста Києва)
2 лота: 1 лот - Капітальний ремонт фасаду в школі № 231 за адресою вул. Богатирська, 2-В в Оболонському районі міста Києва 2 лот - Капітальний ремонт заміна вікон в школі № 231 за адресою вул. Богатирська, 2-В в Оболонському районі міста Києва Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно технічного завдання Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг м. Київ, вул. Богатирська, 2-В Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 жовтня 2020 року
Торги відмінено
2 623 487.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 820.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 820.00 UAH
Номер:
07eb212c151f45ebb0660a09d28a2a28
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-20-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2020 00:00
Період моніторингу:
20.03.2020 16:34 - 11.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-01-31-001091-c 31.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівлі, Замовник 26.03.2020 відмінив зазначену процедуру закупівлі за лотом 1 та 2.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації
вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника
від 22.01.2020, № 35, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА СТАЙЛ»
(лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «КАСКАД-СД» (лот 1, 2), приватного товариства «АРХСТРОЙ ФАСАД» (лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» (далі – ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ») (лот 2), протокол розкриття від 18.02.2020, протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2020 № 35.
За результатами моніторингу установлено, що автоматичну оцінку тендерних пропозицій здійснено електронною системою закупівель 18.02.2020.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25.02.2020
№ 35 (за лотом 1, 2) Замовником продовжено строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів.
Проте, станом на 20.03.2020 (на 23 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо рішення тендерного комітету Замовника з розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» (за лотом 1, 2).
Отже, Замовник на порушення частини четвертої статті 28 Закону не здійснив у встановлені законодавством строки розгляд наданих тендерних пропозицій з причин, не визначених Законом
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 26.03.2020 відмінено зазначену процедуру закупівлі за лотом 1 та 2 через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
01.04.2020 19:53 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2020 19:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було прийняте рішення щодо відміни торгів (протокол № 35 від 26.03.2020 року) на закупівлю: код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт в школі № 231 за адресою вул. Богатирська, 2-В в Оболонському районі міста Києва), 1 лот - Капітальний ремонт фасаду в школі № 231 за адресою вул. Богатирська, 2-В в Оболонському районі міста Києва, 2 лот – Капітальний ремонт заміна вікон в школі № 231 за адресою вул. Богатирська, 2-В в Оболонському районі міста Києва (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-31-001091-c). Рішення приняте відповідно частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також, відповідне протокольне рішення опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 26.03.2020 року. Просимо врахувати пояснення щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт в школі № 231 за адресою вул. Богатирська, 2-В в Оболонському районі міста Києва), 1 лот - Капітальний ремонт фасаду в школі № 231 за адресою вул. Богатирська, 2-В в Оболонському районі міста Києва, 2 лот – Капітальний ремонт заміна вікон в школі № 231 за адресою вул. Богатирська, 2-В в Оболонському районі міста Києва (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-31-001091-c).
Дата публікації звіту:
02.04.2020 13:05