-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сирні продукти
Завершена
370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Номер:
8d4c8cb2bc304186959f9f0c10211318
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-10-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2020 00:00
Період моніторингу:
10.04.2020 15:51 - 05.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2020 № 21
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.04.2020 № 21
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-31-003030-a 31.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 та частини 3 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, при визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації (далі - Замовник) від 31.01.2020 №61, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Півіна Олена Григоріївна (далі - ФОП Півіна О.Г.), повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.03.2020 № 63.
За результатами моніторингу встановлено, що згідно пункту 5 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" відповідно до Додатку 6 ТД Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, що не відповідає вимогам частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Крім того пунктом 8 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання Учасником документу, що підтверджує погодження Держпродспоживслужби на постачання продуктів харчування в навчальні заклади, при цьому надання вищезазначеного документу на законодавчому рівні не визначено, що є порушенням вимоги частини 3 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
27.04.2020 16:54 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2020 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
2185406f1283447583354548912faa10
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
05.05.2020 13:56
Опис:
Керуючись п.10.2 Договору відділ освіти направив лист від 04.05.2020 року №431 та проект додаткової угоди до ФОП "Півіна Олена Григоріївна " стосовно розірвання договору про закупівлю товару № 63 від 04.03.2020 року. Станом на 05.05.2020 року від постачальника не отримано підписану угоду.