-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги №8 на вул. Якуба Коласа, 15-а у Святошинському районі»
Завершена
21 752 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Номер:
cae91bc6b2dc4f51bb2738eb08be8cac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-19-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2020 00:00
Період моніторингу:
20.03.2020 12:31 - 11.04.2020 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 44
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-01-31-000945-c 31.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06.04.2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, його оприлюднення.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 31.01.2020 б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж»», ПП «Уманьредбуд 2», ТОВ «ТОП Фасад», ТОВ «СВ-БІЛДІНГ», ТОВ «Абсолют Клімат» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2020, договір від 17.03.2020 № ГП–ЯК-03-172/20.
Період усунення порушень:
06.04.2020 17:41 - 10.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.04.2020 17:41