-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція окремо розташованої будівлі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 - спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. 9 Травня, 18» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
Обсяг робіт визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації
Завершена
61 894 884.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 618 948.84 UAH
мін. крок: 1% або 618 948.84 UAH
Номер:
d080743c174e4795b3d6a85bb6323e3b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-03-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2020 00:00
Період моніторингу:
03.06.2020 17:56 - 25.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.06.2020 № 104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
29
UA-2020-01-30-003539-а
30.01.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної пропозиції вимогам тендерної документації установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради, (далі – Замовник) тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Хотей АС», пояснення Замовника, отримані 10.06.2020 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору Замовником встановлена вимога про те, що учасники повинні надати, зокрема, інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
Пунктом 5.3.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога щодо надання завірених копій підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо).
Окрім цього, учасники повинні мати відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.
Також, згідно з пунктом 5.3.3. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога про надання оригіналів листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації зокрема, щодо введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
Моніторингом установлено, що ТОВ «Хотей АС» надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 14.02.2020 №4, в якій вказано два договори: 2017 рік – сума договору 36 877 632,00 грн та 2018 рік – сума договору 44 336 475,82 грн, замовниками яких ТОВ «Хотей АС» зазначено ПП «Фірма «Гремко» та ТОВ «Будівельно-монтажне проектне бюро «Новий дім» відповідно. При цьому, за договором 2017 року учасником надані акти виконаних робіт (ф.КБ-2в) на суму 6 432 238,99 грн, що складає 17% від суми договору (36 877 632,00 грн), за 2018 рік – 2 819 426,67 грн (44 336 475,82 грн), що становить 6% від суми договору відповідно.
Тобто, підтверджуючі документи щодо виконання договору згідно вимог пункту 5.3.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації ТОВ «Хотей АС» не надано.
Окрім того, на порушення вимог пункту 5.3.3 тендерної документації в листах відгуках відсутня інформація щодо введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
Отже, на порушення вимог частини 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Хотей АС».
Відповідно до частини 7 статті 28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Однак, Замовник, не скористався своїм правом, та не перевірив інформацію, надану ТОВ «Хотей АС» стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником.
Моніторингом в електронній системі Prozorro інформації щодо аналогічних договорів, наданої ТОВ «Хотей АС» встановлено, що у довідці за договором, де вказана учасником сума 36 877 632,00 грн, предмет закупівлі «Реконструкція будівлі дошкільного закладу «Веснянка» по вул. Центральна, 31д в с. Миколаївка-1 Дніпропетровського району Дніпропетровської області», у 2017 році було проведено закупівлю за номером UA-2017-03-10-000973-b за результатами якої було укладено з ПП «Фірма «Гремко» договір на суму 18 358 332,00 грн, який виконано на суму 6 756 569,99 грн, про що свідчить оприлюднений звіт про виконання договору.
Стосовно закупівлі у 2018 році на суму укладеного договору 44 336 475,82 грн слід зауважити, що за результатами проведеної закупівлі за номером UA-2018-03-19-001775-c договір був укладений на зазначену суму з ТОВ «Рубікон-Моноліт», тобто, ТОВ «Будівельно-монтажне проектне бюро «Новий дім» не може бути замовником, як зазначено у довідці від 14.02.2020 №04. Договір було виконано на суму 3349089,95 грн та розірвано згідно додаткової угоди від 02.09.2019 у зв'язку з істотною зміною обставин.
Період усунення порушень:
17.06.2020 14:51 - 02.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2020 14:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовну заяву подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
01.07.2020 12:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок про результати моніторингу зроблено неправомірно, упереджено та некоректно. Повідомляємо Вас, що у разі не врахування та не прийняття зауважень маємо намір оскаржити висновок про моніторинг закупівлі у судовому порядку із залученням адвоката та стягнути з Вашої установи судовий збір та додатково витрати на правову допомогу.
Дата публікації звіту:
23.06.2020 14:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
розяснення до висновку
Дата публікації:
03.07.2020 09:05
Запити/Пояснення
Номер:
ace4e1fbc43f4e88b7af8fdcb7be9399
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2020 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2020 00:00
Опис:
питання у файлі UA-2020-01-30-003539-a
Номер:
ca9750dbc029465baef90c46f421ec02
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
10.06.2020 18:44
Опис:
На Ваш від 04.06.2020 року надаємо наступні пояснення:
Тендерна документація «Реконструкція окремо розташованої будівлі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 – спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. 9 Травня, 18» (ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція), розроблена на підставі примірної тендерної документації відповідно до Посібника «Процедура закупівель.
Відповідно до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору Замовником встановлено наступну вимогу:
«5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо).
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.»
Розтлумачуємо зазначену вище вимогу:
1. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів – У складі пропозиції ТОВ «Хотей АС» є два аналогічних договори 2017 рік – сума договору 36 877 632,00 грн та 2018 рік – сума договору 44 336 475,82 грн. Тобто дана вимога Замовника виконана.
2. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років, тобто необхідно надати два аналогічних договора протягом останніх чотирьох (4) років (2019 р або 2018 р або 2017 р або 2016 р). У складі пропозиції ТОВ «Хотей АС» є два аналогічних договори 2017 рік та 2018 рік. Тобто дана вимога Замовника виконана.
3. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. У складі пропозиції ТОВ «Хотей АС» є два аналогічних договори 2017 рік – вартість договору 36 877 632,00 грн та 2018 рік – вартість договору 44 336 475,82 грн., саме вартість кожного договору є більшою ніж 30% від суми тендерної пропозиції. Тобто дана вимога Замовника виконана.
4. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Відповідно до запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи ТОВ «Хотей АС» утворено та працює з 01.07.2015 року. Тобто має досвід роботи більше 4 років. Учасник відповідає даній вимозі Замовника.
Ураховуючи зазначене вище, ТОВ «Хотей АС» підтверджено критерій в частині загального досвіду роботи (менше 4-х років) та вартість кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Що стосується Вашого зауваження з приводу підтвердження вартості виконаних робіт від суми укладених договорів, то така вимога Замовником не була встановлена у тендерній документації.
Номер:
103fa764228446cf92e002ced2b9cb17
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
23.06.2020 14:11
Опис:
Висновок про результати моніторингу зроблено неправомірно, упереджено та некоректно. Повідомляємо Вас, що у разі не врахування та не прийняття зауважень маємо намір оскаржити висновок про моніторинг закупівлі у судовому порядку із залученням адвоката та стягнути з Вашої установи судовий збір та додатково витрати на правову допомогу.
Номер:
f7bc1088ecd54548b71f52359a49947c
Назва:
Про надання роз’яснень змісту висновку
Дата опублікування:
24.06.2020 15:51
Опис:
Східним офісом Держаудитслужби отримано звернення замовника за роз'ясненням (дата оприлюднення: 2020-06-23 14:11:39) щодо висновку про результати моніторингу за процедурою ІD: UA-2020-01-30-003539-a, яке сформовано в вигляді заперечення (Додаток: SCAN0019.pdf) та повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання відповіді на заперечення.
Ваші заперечення будуть розгянуті як звернення організації і відповідь буде надана відповідно до чинного законодавства.