-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо в талонах (бланках-дозволах): бензин А95, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений (пропан і бутан)
Завершена
1 201 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 007.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 007.20 UAH
Номер:
4d4ee0949734474ab5e0f6a9fdb70c52
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-13-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.12.2022 00:00
Період моніторингу:
13.12.2022 21:36 - 04.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.12.2022 №273
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.12.2022 № 273
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2020-01-29-002944-a 29.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі).
За результатами своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення установлено порушення вимог визначених частиною першою статті 23 та абзацу 3 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі).
За результатами аналізу питання своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції, чинній на момент проведення моніторингу) .
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій: ТОВ «СПІКА-ОИЛ ПЛЮС», ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна», ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»; розгляду тендерної пропозиції ФОП Демченко О.М., внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правомірності відхилення тендерної пропозиції, розгляду тендерної пропозиції, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «БЛАГОУСТРІЙ» м. Харкова» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.02.2020 б/н, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «СПІКА-ОИЛ ПЛЮС», ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна», ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», ФОП Демченко О.М. (далі – учасник, учасник-переможець), звернення за роз’ясненнями з вимогою щодо усунення порушення від 01.02.2020, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2020, договір від 06.03.2020 № 06/03-3 на суму 1 125 852,00 грн з ПДВ, рішення уповноваженої особи від 11.03.2020 про виправлення помилки, додаткова угода до договору від 24.04.2020 №1 щодо зменшення суми договору (сума договору з урахуванням додаткової угоди становить 1 049 081,00 грн (з ПДВ)), повідомлення про внесення змін до договору.
Відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовник уклав із ФОП Демченко О.М. договір про закупівлю палива в талонах (бланках-дозволах): бензин А95, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений (пропан і бутан) від 06.03.2020 № 06/03-3 ціна договору з урахуванням додаткової угоди становить 1 049 081,00 грн (з ПДВ).
Згідно із пунктом 5.1 розділу V договору від 06.03.2020 № 06/03-3(зі змінами від 24.04.2020 далі - Договір) строк поставки товару – до 31.12.2020, згідно із пунктом 10.1 розділу Х Договору строк дії даного Договору - до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх обов’язків, взятих Сторонами на себе зобов'язань згідно з умовами даного Договору.
У межах проведення моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби було надано запит на пояснення від 15.12.2022 щодо надання інформації та підтвердних документів виконання Договору від від 06.03.2020 № 06/03-3.
Проте на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.12.2022 Замовником не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції, чинній на момент проведення моніторингу).
За даними web-ресурсу на основі відкритих даних про використання публічних коштів, пошуково-аналітичної системи 007.org.ua, установлено що Замовником сплачено за договором від 06.03.2020 №06/03-3 ФОП Демченко О.М. у повному обсязі, а саме: 21.05.2020 на суму- 434 860,00 грн(з ПДВ), 20.03.2020 на суму- 531 806,00 грн(з ПДВ), 20.03.2020 на суму-82 415,00 грн (з ПДВ), що відповідає сумі договору 1 049 081,00 грн (з ПДВ). Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 31.12.2020 в повному обсязі.
Проте, на порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі) Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Крім того, проведеним моніторингом установлено, що на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 01.02.2020, Замовник оприлюднив відповідь на звернення 11.02.2020, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 та абзацу 3 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі).
Період усунення порушень:
23.12.2022 11:37 - 07.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
3faf93c1fb2d41b5a687c136eb06f70f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.12.2022 13:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Паливо в талонах (бланках-дозволах): бензин А95, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений (пропан і бутан)», (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2020-01-29-002944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, сертифікати відповідності та паспорта якості на товар, платіжні доручення, тощо) щодо виконання Договору від 06.03.2020 №06/03-3.
3. Надати пояснення щодо несвоєчасного надання роз’яснень, визначених частиною першою статті 23 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.