• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель

2 лоти Лот № 1 - «Послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель м.Тернополя» Лот № 2 – «Послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Тернопільської міської територіальної громади: с. Малашівці, с. Іванківці, с.Курівці, с. Кобзарівка, с.Вертелка, с.Чернихів, с.Плесківці, с.Глядки »

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 500.00 UAH
Номер: 79dc7d0698754b6fb64d7927ddaac338
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.04.2020 16:35 - 23.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 31.03.2020 № 76 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 31.03.2020 № 76 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 48 UA-2020-01-29-002850-a 29.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Землестройпроект» за лотом 1, 2 установлено порушення пункту 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Експертцентр» за лотом 1, 2, ПЕВП «Землепроект» за лотом 1, 2, ТОВ «КИЇВЗЕМ», ТОВ «Інститут незалежної експертної оцінки» ПП «Кайлас-К», ТОВ «РЗКЦ «Галицькі землі» за лотом 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договорів, укладених за лотом 1 та 2, відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Тернопільська міська рада (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.01.2020 року б/н, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 2, тендерні пропозиції приватного підприємства «Земстройпроект» (далі – ПП «Землестройпроект»), товариства з обмеженою відповідальністю «Експертцентр» (далі – ТОВ «Експертцентр»), приватного експертно-виробничого підприємства «Земпроект» (далі – ПЕВП «Землепроект») за лотом 1 та ПП «Земстройпроект», ТОВ «Експертцентр», товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВЗЕМ» (далі – ТОВ «КИЇВЗЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут незалежної експертної оцінки» (далі – ТОВ «Інститут незалежної експертної оцінки»), приватного підприємства «Кайлас-К» (далі – ПП «Кайлас-К»), ПЕВП «Земпроект», товариства з обмеженою відповідальністю «Регіональний земельно-кадастровий центр «Галицькі землі» (далі – ТОВ «РЗКЦ «Галицькі землі») за лотом 2, протоколи засідання тендерного комітету від 18.02.2020 № 12 (лот 1, 2), від 20.02.2020 № 15, від 24.02.2020 № 18, від 24.02.2020 № 19 за лотом 1 та від 26.02.2020 № 20, від 02.03.2020 № 23, від 04.03.2020 № 27, протокол розгляду тендерних пропозицій та інформація про відхилення тендерних пропозицій від 10.03.2020 за лотом 2, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2020 за лотом 1, від 12.03.2020 за лотом 2, договори про закупівлю товарів від 12.03.2020 № 20-20 З/99 (лот 1) та від 26.03.2020 № 28-20 З/125 (лот 2). Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 5 розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив до учасників торгів вимогу щодо надання довідки в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи про наявність власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. Також підпунктом 2 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовник зазначив, що у разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору Проте, в тендерній пропозиції учасник ПП «Землестройпроект» за лотом 1 та лотом 2 надав довідку від 05.02.2020 № 182 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, в якій не зазначив інформацію про наявність чинних договорів оренди та не вказав найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору, чим недотримано пункт 2 розділу III тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ПП «Землестройпроект» за лотом 1 та 2, визнав його переможцем торгів за лотом 1, 2 та уклав з ним договори від 12.03.2020 № 20-20 З/99 (лот 1) та від 26.03.2020 № 28-20 З/125 (лот 2). Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-8-2 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 24.04.2020 16:54 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2020 16:54

Запити/Пояснення