• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м.Буча Київської області

Торги відмінено

153 177 904.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 765 890.00 UAH
Номер: 1dc505014d064d66bfbcdc769da998d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.04.2020 12:52 - 28.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2020 № 50 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 50 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 28 UA-2020-01-29-000806-a 29.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини 3 статті 22, пункту 4 частини першої статті 30, частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та/або в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2020 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18.05.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 29.01.2020 № 7 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.05.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.05.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВП АЛЬТЕЗА», товариства з обмеженою відповідальністю «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Монолітбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОМ ЛАЙН», товариства з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», товариства з обмеженою відповідальністю «Подолжилбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2020 № 8175-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що всупереч частині першій статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року, Замовником у ТД не встановлено можливості відхилення учасника у випадку наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено частину 3 статті 22 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Крім того, моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Подолжилбуд» вимогам п. 5.4 Розділу 3 ТД, оскільки вказаним учасником не підтверджено фінансову спроможність за чотири попередні роки. Поряд з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 04.03.2020 № 04/03-10, у якій не зазначено інформацію про освіту, спеціальність/кваліфікацію окремих працівників, чим не дотримано вимоги п. 5.2.1 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Подолжилбуд» та ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. До того ж, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» (далі – Учасник) з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат, виданий інженеру-проектувальнику Бондаренку Кирилу Сергійовичу на роботи з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, який містить серію та номер, а саме: серія АР № 013763; 2. Учасником в складі пропозиції надано лист-пояснення від 02.03.2020 № 032/02/03/20 про причини неподання відповідно до умов ТД аналогічних договорів, оскільки підприємство створене у квітні 2019 року; 3. Учасником в складі пропозиції надано лист-пояснення від 02.03.2020 № 034/02/03/20 про причини неподання фінансової звітності за останні 4 роки, оскільки підприємство створене у квітні 2019 року. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
Період усунення порушень: 21.05.2020 14:31 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2020 14:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до розділу Х прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, у редакції від 01.12.2020 року, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Дана закупівля була здійснена 29.01.2020 року відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, у редакції від 25.12.2015 року. Відповідно до ст. 6 п.2 Закону України, закупівля здійснювалася на умовах спів фінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, та здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями. Дана Тендерна документація була погоджена та схвалена на відповідність з Мінрегіонбуд та Європейським банком. Кваліфікаційні критерії встановлені згідно посібника про міжнародні критерії правил Європейського банку. Після періоду оскарження ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", замовник відміняє торги в разі наявності підстав, що передбачені згідно ч. 1 ст. 31 Закону України. Оскільки відсутні розділи в Технічному завданні Тендерної документації на проведення відкритих торгів: - Локальний кошторис №2-1-23/к; - Локальний кошторис №2-1-24/к; - Локальний кошторис №2-1-25/к; - Локальний кошторис №2-1-27/к; - Локальний кошторис № 4-1-3; - Локальний кошторис № 4-1-5; - Локальний кошторис № 6-5-6; - Локальний кошторис № 6-6-2/і; - Об’єктний кошторис № 7-7/к «*МАФИ»; - Об’єктний кошторис № 7-7/к локальний кошторис на обладнання №7-9-6/і. Враховуючи, що після завершення періоду подачі пропозицій вносити будь-які зміни до тендерної документації неможливо, а необхідність внесення таких змін є необхідним для здійснення закупівлі в повному об’ємі, є пропозиція відмінити торги на підставі абзацу 2 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Дата публікації звіту: 02.06.2020 14:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 07.07.2020 11:23

Запити/Пояснення