-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м.Буча Київської області
Торги відмінено
153 177 904.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 765 890.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 765 890.00 UAH
Номер:
1dc505014d064d66bfbcdc769da998d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2020 00:00
Період моніторингу:
06.04.2020 12:52 - 28.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 50
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-01-29-000806-a 29.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини 3 статті 22, пункту 4 частини першої статті 30, частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та/або в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2020 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18.05.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 29.01.2020 № 7 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.05.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.05.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВП АЛЬТЕЗА», товариства з обмеженою відповідальністю «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Монолітбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОМ ЛАЙН», товариства з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», товариства з обмеженою відповідальністю «Подолжилбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2020 № 8175-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що всупереч частині першій статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року, Замовником у ТД не встановлено можливості відхилення учасника у випадку наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено частину 3 статті 22 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Крім того, моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Подолжилбуд» вимогам п. 5.4 Розділу 3 ТД, оскільки вказаним учасником не підтверджено фінансову спроможність за чотири попередні роки.
Поряд з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 04.03.2020 № 04/03-10, у якій не зазначено інформацію про освіту, спеціальність/кваліфікацію окремих працівників, чим не дотримано вимоги п. 5.2.1 Розділу 3 ТД.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Подолжилбуд» та ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
До того ж, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію
ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» (далі – Учасник) з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки:
1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат, виданий інженеру-проектувальнику Бондаренку Кирилу Сергійовичу на роботи з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, який містить серію та номер, а саме: серія АР № 013763;
2. Учасником в складі пропозиції надано лист-пояснення від 02.03.2020 № 032/02/03/20 про причини неподання відповідно до умов ТД аналогічних договорів, оскільки підприємство створене у квітні 2019 року;
3. Учасником в складі пропозиції надано лист-пояснення від 02.03.2020 № 034/02/03/20 про причини неподання фінансової звітності за останні 4 роки, оскільки підприємство створене у квітні 2019 року.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
Період усунення порушень:
21.05.2020 14:31 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2020 14:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до розділу Х прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, у редакції від 01.12.2020 року, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Дана закупівля була здійснена 29.01.2020 року відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, у редакції від 25.12.2015 року.
Відповідно до ст. 6 п.2 Закону України, закупівля здійснювалася на умовах спів фінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, та здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.
Дана Тендерна документація була погоджена та схвалена на відповідність з Мінрегіонбуд та Європейським банком. Кваліфікаційні критерії встановлені згідно посібника про міжнародні критерії правил Європейського банку.
Після періоду оскарження ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", замовник відміняє торги в разі наявності підстав, що передбачені згідно ч. 1 ст. 31 Закону України.
Оскільки відсутні розділи в Технічному завданні Тендерної документації на проведення відкритих торгів:
- Локальний кошторис №2-1-23/к;
- Локальний кошторис №2-1-24/к;
- Локальний кошторис №2-1-25/к;
- Локальний кошторис №2-1-27/к;
- Локальний кошторис № 4-1-3;
- Локальний кошторис № 4-1-5;
- Локальний кошторис № 6-5-6;
- Локальний кошторис № 6-6-2/і;
- Об’єктний кошторис № 7-7/к «*МАФИ»;
- Об’єктний кошторис № 7-7/к локальний кошторис на обладнання №7-9-6/і.
Враховуючи, що після завершення періоду подачі пропозицій вносити будь-які зміни до тендерної документації неможливо, а необхідність внесення таких змін є необхідним для здійснення закупівлі в повному об’ємі, є пропозиція відмінити торги на підставі абзацу 2 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Дата публікації звіту:
02.06.2020 14:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
торги відмінено
Дата публікації:
07.07.2020 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
db390f5974d74c7a9b6e45a4983c6189
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
14.04.2020 09:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.04.2020 № 56
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-01-29-000806-a.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-29-000806-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 29 січня 2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 3 квітня 2020 року № 50 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ