-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
444 064.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 220.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 220.32 UAH
Номер:
afc79ecda3c948d6aad6e0fb20784764
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2020 00:00
Період моніторингу:
10.06.2020 12:04 - 02.07.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2020 №22
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.06.2020 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-29-000801-a 29.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енерджі трейд груп» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Крім того установлено, що Замовником не надано відповідь на звернення учасника, чим порушено вимоги частини третьої статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Комунальної установи Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.01.2020 №3, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Енерджі трейд груп» (далі - ТОВ «Енерджі трейд груп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Сумигаз збут» (далі - ТОВ «Сумигаз збут»), протоколи засідань тендерного комітету від 27.02.2020 №№ 12, 13, повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2020, договір від 17.03.2020 № 41DB407-384-20.
Моніторингом установлено невідповідність інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій та порядку здійснення розрахунків, що зазначена в тендерній документації, відповідній інформації, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме:
у пункті 1 розділу 4 тендерної документації зазначено кінцевий строк подання пропозицій до 14 лютого 2020 разом з цим, пунктом 13 оголошення про проведення процедури закупівлі визначено кінцевий строк подання пропозицій до 21 лютого 2020 до 12:00;
у пункті 5.2.1 проекту договору (додаток до тендерної документації) передбачено здійснення попередньої оплати (100% місячної вартості запланованого обсягу газу сплачується до 25 числа місяця, що передує місяцю постачання), при цьому пунктом 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів передбачено здійснення післяоплати протягом 10 робочих днів, та пунктом 4 розділу 6 тендерної документації визначено, що попередня оплата не передбачається.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що у пункті 5 форми річного плану закупівель на 2020 рік (ID: UA-P-2020-01-29-005216-b) Замовником не вказано КЕКВ, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579, в частині складання форми річного плану закупівель.
За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.02.2020 №12 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Енерджі трейд груп» через відсутність у складі тендерної пропозиції проекту договору, опису предмета закупiвлi вiдповідно до додатку 3, згідно з визначеним в тендернiй документацiї перелiком необхiдних документiв для пiдтвердження вiдповiдностi учасника iншим вимогам тендерної пропозицiї учасника, а також через відсутність гарантії щодо застосування заходів довкілля в гарантійному листі.
При цьому, тендерна документація Замовника не містила вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції завіреного учасником проекту договору, що є додатком до тендерної документації Замовника.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енерджі трейд груп», у файлі «3 інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf», міститься опис предмету закупівлі відповідно до додатку 3 до тендерної документації Замовника та документи, визначені цим додатком, що відповідає вимогам пункту 10 розділу «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» додатку 1 тендерної документації Замовника.
Щодо відсутності гарантії щодо застосування заходів довкілля в гарантійному листі учасника слід зазначити, що пунктом 11 розділу «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» додатку 1 тендерної документації Замовника визначено, що гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля надається в довільній формі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Енерджі трейд груп» міститься гарантійний лист від 18.02.2020 № вих/3147, який відповідає вимогам пункту 11 розділу «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» додатку 1 тендерної документації Замовника.
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Енерджі трейд груп» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та уклав з ТОВ «Сумигаз збут» договір від 17.03.2020 № 41DB407-384-20 на суму 228 770,00 гривень.
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що 06.03.2020 учасник ТОВ «Енерджі трейд груп» звернувся до Замовника через електронну систему закупівель щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Проте Замовником не надано відповідь на звернення ТОВ «Енерджі трейд груп», чим порушено вимоги частини третьої статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
23.06.2020 09:30 - 08.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2020 09:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
При скасуванні угоди з ТОВ "Сумигаз збут" № 41DB407-384-20 від 17.03.2020 року була допущена помилка . Зазначена загальна сума договору - 228770,00 грн., тоді як фактично було сплачено 36201,27 грн.
Дата публікації звіту:
02.07.2020 14:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
- documentsForm: Так
Опис:
.
Дата публікації:
03.07.2020 07:53