• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хліб з пшеничного борошна

Завершена

305 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 526.25 UAH
Номер: 71e23c8da75b4210aa7363d90127d18b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-07-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.05.2020 17:37 - 30.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2020 № 25 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 08.05.2020 № 25 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-01-28-002771-b, 28.01.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 01.12.2019 (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору, наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї та молоді Котелевської райдержадміністрації (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 28.01.2020 № 36 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ТОВ «Полтавахліб-3», протокол засідання тендерного комітету від 14.02.2020 № 50, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.02.2020 № 76. У п.1.1. додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» замовником вказано: «дата укладання договору: «__»___2019», «Постачальник зобов'язується у 2019 році поставити Замовникові Товар…». Водночас, згідно оголошення про проведення закупівлі поставка товару передбачена у 2020 році. Вказане не встановлює єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій учасниками. Тендерним комітетом замовника визначено переможця торгів – ТОВ «Полтавахліб-3» (далі – переможець) з остаточною ціновою пропозицією 250416,00 грн., що підтверджується повідомленням про намір укласти договір, оприлюдненим 14.02.2020 в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника з огляду на наступне. Тендерною документацією замовника (додаток 1) передбачено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, серед іншого, повинен подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка повинна містити відомості щодо працівників (водії, експедиторів, товарознавець, вантажник), які будуть залучені до виконання договору із зазначенням прізвища, ініціалів, посади. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Полтавахліб-3» подано довідку від 12.02.2020 № 04/190, у якій наведено перелік працівників, що не містить вищезазначених посад працівників. При цьому, будь-яких пояснень щодо відсутності запитуваної інформації ТОВ «Полтавахліб-3» не надав. Враховуючи викладене, пропозиція переможця не відповідала вимогам тендерної документації (додаток 1). Тендерною документацією замовника (додаток 1) передбачено надання учасником копій особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації (зазначених у довідці), завірені підписом та печаткою учасника. Надані медичні книжки мають бути з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, яке дійсне щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій. Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель розкриття тендерних пропозицій відбулось 14.02.2020. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Полтавахліб-3» подано довідку від 12.02.2020 № 04/190, у якій, серед інших працівників, вказано Почепську Альону Миколаївну за посадою майстра виробництва. При цьому, у наданій копії особової медичної книжки Почепської Альони Миколаївни вказано: - «Протипоказання відсутні для виконання обов’язків приймальника» (п.2); - «Дата проведення медичного огляду: 27.03.2019» (п.5); - «Дата наступного медичного огляду: 27.09.2019» (п.3). Отже, подання вказаної копії особової медичної книжки майстра виробництва Почепської Альони Миколаївни із зазначенням посади приймальника та дати проходження медичного обстеження, яке не дійсне на дату розкриття тендерних пропозицій не є виконанням вимог тендерної документації. Враховуючи викладене, пропозиція переможця не відповідала вимогам тендерної документації (додаток 1). На порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця, як таку що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та вимогам тендерної документації. Натомість, замовник за результатом розгляду тендерної пропозиції визнав переможцем ТОВ «Полтавахліб-3» (протокольне рішення від 14.02.2020 № 50). В порушення норм частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та уклав з переможцем ТОВ «Полтавахліб-3» договір від 25.02.2020 № 76.
Період усунення порушень: 21.05.2020 12:27 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2020 12:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір №76 від 25.02.2020 року укладений з ТОВ "Полтавахліб-3" розірвано (додаткова угода №2 від 25.05.2020 року).
Дата публікації звіту: 25.05.2020 15:48