• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт

Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України». Умови закупівлі встановлені відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293

Завершена

67 955 517.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 679 555.18 UAH
Номер: 4190c5b312964e4ab3c0b9c2df0122fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-20-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.05.2020 16:37 - 11.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 20.05.2020 № 81 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі підрядних робіт по об’єкту «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-01-28-002472-b, яка проводиться Відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 279-60-04, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників торгів встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 18.04.2020), далі – Закон, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Відділу капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 28 січня 2020 року № 25; тендерну пропозицію учасника – переможця торгів ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.02.2020 № 44, договір про закупівлю робіт від 04.05.2020 № ZP04_08 та додаткові угоди до нього. Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника – переможця торгів ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» не відповідала вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. Так, пунктом 5.3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів з одночасним наданням завірених копій підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо) та оригіналів листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Додатково Замовником визначено, що відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» у своїй тендерній пропозиції надано довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 11.02.2020 № 11/02-1 із зазначенням 2-х аналогічних договорів: - договір від 25.07.2019 № 7Р/19 «Будівництво водно-спортивного комплексу (плавального басейну) по вул. Ярослава Мудрого, 13 м. Мелітополь Запорізької області» (коригування) вартістю 73 433 870,34 грн (замовник - Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області); - договір від 08.07.2019 № 08/7 «Реконструкція складських приміщень та адміністративної будівлі за адресою: вул. 8-го Березня, 6 в м. Мелітополь» вартістю 21 198 830,44 грн (замовник – ВК «ТЕМП»). Також, учасником ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» надано лист-відгук Відділу капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області від 11.02.2020 № 139/01-85 та лист-відгук Виробничого кооперативу «ТЕМП» від 03.02.2020 № б/н, проте зазначені відгуки не містять інформації про введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт, що не відповідає вимогам пункту 5.3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Також, учасником ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» надано копію договору від 25.07.2019 № 7Р/19 з додатками, додатковими угодами та копії Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) в якості підтверджуючих документів. Проте, наданими копіями актів форми КБ-2в підтверджено виконання договору від 25.07.2019 № 7Р/19 на суму 53 868 515,17 гривень. Крім того, згідно додатків до договору від 25.07.2019 № 7Р/19 (плану фінансування будівництва на 2019-2021р.; календарного графіку виконання робіт на 2019-2021р., з урахуванням змін, внесених шляхом укладання додаткових угод), у 2019 р. виконано підрядних робіт на суму 53 868 515,17 грн з ПДВ, у 2020 р. заплановано виконати підрядних робіт на суму 10 330 874,81 грн з ПДВ. Залишок коштів на 2021 р становить 9 234 480,36 грн з ПДВ. Також дані офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) свідчать про часткове виконання зобов’язань за вказаним договором. З урахуванням викладеного, договір від 25.07.2019 № 7Р/19 не є належним підтвердженням виконання аналогічних робіт, оскільки в повному обсязі не виконаний, роботи не завершені, об’єкт в експлуатацію не введений, а відтак ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» підлягала відхиленню на підставі пункту першого частини першої статті 30 Закону як така, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 Закону. Окрім цього, пунктом 3 частини першої Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено вимогу щодо надання учасником Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку. При цьому, замовником визначено, що у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» надано Витяг 1405104500029 з Реєстру платників податку на додану вартість, проте не надано пояснень з посиланням на норми діючого законодавства щодо ненадання інших документів, визначених у пункті 3 частини першої Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону як така, що не відповідала умовам тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АБЗ ПРОМБУД».
Період усунення порушень: 25.05.2020 15:33 - 09.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2020 15:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі, Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 25.05.2020р. № UA-M-2020-05-20-000038 (НАКАЗ 20.05.2020 № 81) на закупівлю підрядних робіт по об’єкту «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-01-28-002472-b, яка проводиться Відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Стосовно цього надаємо пояснення, а саме: Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Відповідно п.7 ст.28 замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Стосовно вимог щодо виконання робіт та введення в експлуатацію замовник звернувся за підтвердженням інформації до Виробничого кооперативу «ТЕМП». Підприємством підтверджено, що об’єкт : «Реконструкція складських приміщень та адміністративної будівлі за адресою: вул. 8-го Березня, 6 в м. Мелітополь», введено в експлуатацію, та роботи завершені в повному обсязі. Тому у Замовника немає жодних нарікань і претензій до виконання робіт. Підприємство ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» (підрядник) зарекомендувало себе як сумлінний виконавець. Тому тендерним комітетом відділу капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області було прийнято рішення відносно відсутності листа відгуку та інформації про введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт, визнати формальною несуттєвою помилкою,що не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, було встановлено, що другий аналогічний договір, а саме: від 25.07.2019 № 7Р/19 «Будівництво водно-спортивного комплексу (плавального басейну) по вул. Ярослава Мудрого, 13 м. Мелітополь Запорізької області» (коригування) вартістю 73 433 870,34 грн., на момент проведення закупівлі підрядних робіт по об’єкту : «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-01-28-002472-b, було виконано на суму на суму 53 868 515,17грн., що складає 79,6 % від суми тендерної пропозиції Учасника, та є більшою ніж 30% від суми тендерної пропозиції. Також Замовником прийнято до уваги, те що Учасник ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», має достатній досвід виконання аналогічних договорів, в достатній кількості працівників відповідної кваліфікації та матеріально технічну базу. Тому при визначенні Учасника ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» переможцем до уваги були прийняті всі докази того, що саме це підприємство виконає якісно та у строки встановлені Замовником всі підрядні роботи по об’єкту: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Стосовно встановленої вимоги, щодо надання учасником Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ повідомляємо наступне. Замовником визначено, що у разі ненадання, хоча б одного з документів зазначених у цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» надано Витяг 1405104500029 з Реєстру платників податку на додану вартість, проте не надано пояснень з посиланням на норми діючого законодавства щодо ненадання інших документів, визначених у пункті 3 частини першої Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Звертаючи увагу про те, що інформація, яка не надана учасником, міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним, тому у замовника є можливість перевірити не надану Учасником інформацію самостійно. Вважаємо, що ненадання додаткової довідки стосовно Свідоцтва про сплату ПДВ - це формальна несуттєва помилка, що не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника та не спотворює її. Також звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до процедури Замовник після колегіального засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам встановленим тендерною документацією Замовника, приймає рішення про відхилення чи визначення переможцем Учасника, та укладання договору з переможцем процедури закупівлі. Після цього результати оцінки надсилаються до Європейського інвестиційного банку (тут і далі – ЄІБ) для отримання «без заперечень» на укладені договори. Відповідно до ст. 3.5 Керівництва ЄІБ про закупівлі: «У випадку, коли не йде мова про процедуру міжнародної закупівлі, ініціатор повинен отримати згоду Банку на обраний метод проведення закупівлі та остаточний вибір учасника тендера на основі адекватних обґрунтувань, наданих ініціатором». Таким чином, договір за закупівлю робіт (договір підряду) набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень». У разі ненадання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ. На сьогодні вже отримано резолюцію Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) «без заперечень» на укладені договори. Відділом капітального будівництва ММР ЗО (замовником робіт) передано будівельний майданчик підрядній організації. Підрядною організацією ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» отримано авансовий платіж та розпочаті будівельні роботи. Тому Замовник вважає, що підстави для розірвання договору з ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» відсутні.
Дата публікації звіту: 29.05.2020 16:28