-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги охоронників по охороні об'єктів лікарні), 3 (три) поста, код класифікатора - 79710000-4
Послуги охоронників по охороні об'єктів лікарні, 3 (три) поста
Торги відмінено
1 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 350.00 UAH
Номер:
5a62e2db6ec449a9bbfcd0ba034b3b66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2020 00:00
Період моніторингу:
26.02.2020 15:16 - 19.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2020
№ 13
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.02.2020 № 13.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-01-28-001705-a від 28.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ПП «ФОБОС», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, вжити заходи передбачені частиною першою статті 31 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника – переможця торгів ПП «ФОБОС» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2020 року та пояснення Комунального некомерційного підприємства «Обласний медичний центр психічного здоров'я» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) від 02.03.2020 року.
Аналізом відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), Замовник не зазначив у тендерній документації вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації», тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися зокрема з завірених печаткою підприємства, копій свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатками до них, що підтверджують проходження навчання за професією «Охоронник» з освітньо – кваліфікаційним рівнем не нижче 3-го розряду персоналу.
Однак, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації», в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні додатки до свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації.
Також, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 4 до тендерної документації, від учасників в складі пропозицій, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», імперативно вимагалось надання заповненої довідки у формі, викладеній у Додатку № 5 до тендерної документації, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори (не менше двох), а також для підтвердження даної інформації вимагалось надання копії вказаних договорів з підтверджуючими документами про їх виконання.
На виконання вказаної вимоги Переможцем в складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів із зазначенням договорів від 12.02.2019 року № 5 Т та від 12.02.2019 року № 6 Т укладених із Замовником, а також надано їх копії.
Однак, моніторингом встановлено, що у складі пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують виконання вищевказаних договорів, що не відповідає умовам пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 4 до тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922.
Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «ФОБОС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922.
Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
04.03.2020 16:14 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2020 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закупівля - Охоронні послуги по охороні об'єктів закладу), 3 (три) поста - відмінено.
Дата публікації звіту:
06.03.2020 09:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації:
06.03.2020 11:36
Запити/Пояснення
Номер:
c819890a338546d5868a4c8c4643bd15
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.03.2020 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Охоронні послуги» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-01-28-001705-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема відповідно до пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №4 тендерної документації імперативно вимагалось копії договорів з підтверджуючими документами про їх виконання.
Аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ПП ФОБОС надано копії аналогічних договорів від 12.02.2019 за №5Т укладених на загальну суму 960 000,00 грн. та № 6Т на суму 465 000,00 грн.
В той же час, аналізом встановлено, у складі тендерної пропозиції Переможця, надано підтверджуючі документи на виконання договорів, відповідно лише на 218 528,00 грн. та 174 090,00 грн. чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, чому не дотримано вимоги до пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №4 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
9a2463660af24c6a9dae01437dec564e
Назва:
Охоронні послуги (послуги охоронників по охороні об'єктів лікарні), 3 (три) поста, код класифікатора - 79710000-4
Дата опублікування:
02.03.2020 15:37
Опис:
В складі тендерної документації ми просили надати копії договорів з підтверджуючими документами про їх виконання. Переможець надав декілька. Але, враховуючі, що ПП "Фобос" обслуговує заклад протягом останніх чотирьох років в бухгалтерії є в наявності всі первинні документи (акти виконаних робіт), які підтверджують досвід виконання аналогічного договору (копії актів за останній рік додаються).
На засіданні тендерного комітету це питання було винесено на розгляд. При вивчені документів переможця комітет прийшов до висновку, що це не буде рахуватися грубою помилкою та прийняв документи до розгляду переможця в цілому.