• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги охоронників по охороні об'єктів лікарні), 3 (три) поста, код класифікатора - 79710000-4

Послуги охоронників по охороні об'єктів лікарні, 3 (три) поста

Торги відмінено

1 070 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 350.00 UAH
Номер: 5a62e2db6ec449a9bbfcd0ba034b3b66
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2020 15:16 - 19.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.02.2020 № 13 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.02.2020 № 13. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2020-01-28-001705-a від 28.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ПП «ФОБОС», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, вжити заходи передбачені частиною першою статті 31 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника – переможця торгів ПП «ФОБОС» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2020 року та пояснення Комунального некомерційного підприємства «Обласний медичний центр психічного здоров'я» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) від 02.03.2020 року. Аналізом відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), Замовник не зазначив у тендерній документації вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації», тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися зокрема з завірених печаткою підприємства, копій свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатками до них, що підтверджують проходження навчання за професією «Охоронник» з освітньо – кваліфікаційним рівнем не нижче 3-го розряду персоналу. Однак, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації», в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні додатки до свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації. Також, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 4 до тендерної документації, від учасників в складі пропозицій, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», імперативно вимагалось надання заповненої довідки у формі, викладеній у Додатку № 5 до тендерної документації, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори (не менше двох), а також для підтвердження даної інформації вимагалось надання копії вказаних договорів з підтверджуючими документами про їх виконання. На виконання вказаної вимоги Переможцем в складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів із зазначенням договорів від 12.02.2019 року № 5 Т та від 12.02.2019 року № 6 Т укладених із Замовником, а також надано їх копії. Однак, моніторингом встановлено, що у складі пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують виконання вищевказаних договорів, що не відповідає умовам пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 4 до тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922. Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «ФОБОС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922. Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 04.03.2020 16:14 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2020 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівля - Охоронні послуги по охороні об'єктів закладу), 3 (три) поста - відмінено.
Дата публікації звіту: 06.03.2020 09:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації: 06.03.2020 11:36

Запити/Пояснення