• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

підгузники для дорослих

Торги відмінено

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: 2cbaeb9464a041b8bce552086bc901cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 04.08.2020 15:07 - 27.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.08.2020 №52 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 04.08.2020 №52 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2020-01-24-000168-b від 24.01.2020 - дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 та 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, протокол (рішення) №12 засідання комітету Замовника від 12.02.2020 №12, протокол (рішення) засідання комітету Замовника від 14.02.2020 №17, протокол (рішення) засідання комітету Замовника від 17.02.2020 №20, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 17.03.2020 №5103-р/пк-пз та пояснення Замовника від 10.08.2020, отримане через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення: - пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду та адресу посадової особи замовника уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками; - пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону, пунктами 1.3. та 1.6. Таблиці 2 «Інші документи» Додатку 3 до тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі учасником (юридичною особою та фізичною особою-підприємцем): «копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»; - пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону, тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем торгів довідки з єдиного державного реєстру осіб (на підтвердження пункту 3 частини першої статті 17 Закону) та відомості з єдиної бази даних (на підтвердження пункту 8 частини першої статті 17 Закону). Моніторингом встановлено, що на виконання рішення колегії АМКУ від 17.03.2020 №5103-р/пк-пз, Замовником 23.03.2020 скасовано попередньо прийняті рішення, щодо визначення переможця процедури закупівлі та дискваліфікації двох інших учасників процедури закупівлі. Згідно оприлюдненої інформації, Замовником в період з 23.03.2020 по 12.08.2020 будь якого рішення, щодо найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Бембікс» не прийнято. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель 06.08.2020, щодо відсутності будь-якого рішення щодо пропозиції ТОВ «Бембікс» Замовник вказав, що подано позовну заяву до суду щодо оскарження рішення Антимонопольного комітету. Тому жодних дій після рішення антимонопольного щодо обрання переможця чи дискваліфікації за даним оголошенням не було. Також, до пояснення додано ухвалу окружного адміністративного суду міста Київ від 19.05.2020 №640/10811/20, про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі. Згідно частини четвертої статті 28 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Отже, в порушення частини четвертої статті 28 Закону Замовником не здійснено розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції в період з 23.03.2020 по 21.04.2020. При цьому, слід зазначити, що згідно частини першої статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK 1-4_1) підтверджено.
Період усунення порушень: 12.08.2020 15:34 - 28.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2020 15:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: прийнято рішення відмінити закупівлю
Дата публікації звіту: 20.08.2020 11:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 07.09.2020 10:10

Запити/Пояснення