-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади)
Послуги надавати згідно вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг
Завершена
1 970 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 855.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 855.00 UAH
Номер:
e8eba9c6feec4423a5a8950d97859a2a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-30-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2020 00:00
Період моніторингу:
30.09.2020 13:30 - 23.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.09.2020 №55
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2020 №55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-01-27-002194-b 27.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 1 розділу II. Порядку №454.
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Ель Дорадо», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 18 лютого 2020 року №32, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02 березня 2020 року №71, пояснення від 21 жовтня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що замовником в тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 27 січня 2020 року (протокол засідання №22) та оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-01-27-002194-b зазначено предмет закупівлі: послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) та визначено код за ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць».
Водночас, в технічному завданні, яке є додатком №1 до тендерної документації, замовником викладено детальний опис даної послуги, а саме: підмітання території; очищення урн від твердих побутових відходів; санітарне прибирання газонів вулиць, схилів, скверів міста; очищення проїжджої частини біля бордюрів від бруду та наносів; вивезення зметів та сміття після прибирання з його захороненням на сміттєзвалищі твердих побутових відходів.
При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, крім коду 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» містить коди 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (в т.ч. 90511000-2 «Послуги зі збирання сміття» та 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»), 90910000-9 «Послуги з прибирання» (в т.ч. 90918000-5 «Послуги з очищення урн для сміття») розділу 90000000-7 «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля», тому вказані в технічному завданні послуги щодо очищення урн від твердих побутових відходів та вивезення зметів й сміття після прибирання з його захороненням на сміттєзвалищі твердих побутових відходів є окремими предметами закупівлі.
Зважаючи на зазначене, замовником при визначенні предмета закупівлі порушено вимоги пункту 1 розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454).
Крім того, замовником на запит оприлюднений в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочих дні з дня оприлюднення запиту, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
23.10.2020 15:26 - 06.11.2020 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2020 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Від 30 жовтня 2020 р. № 01-17/636
На Висновок ID моніторингу:
UA-M-2020-09-30-000034
Від 23.10.2020 р. 15:26
Управлінню Північного Офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області
код ЄДРПОУ 40479560
засоби зв’язку: тел./факс 66-12-82
електронна пошта: vinnytsia@dkrs.gov.ua
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA -2020-01-27-002194-b «ДК 021:2015:
90610000-6 – Послуги з механізованого та
ручного прибирання та підмітання
вулиць м. Жмеринка в літній період»
(надалі – Процедура закупівлі)
Інформація
про вжиття заходів щодо висновку про результати моніторингу закупівлі UA -2020-01-27-002194-b
23 жовтня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі (далі за текстом – Висновок) UA-2020-01-27-002194-b, оголошеної Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради.
За результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькі області встановлено порушення вимог пункту 1 розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454).
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькі області у своєму висновку про результати моніторингу закупівлі UA -2020-01-27-002194-b установило, що замовником в тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 27 січня 2020 року (протокол засідання №22) та оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-01-27-002194-b зазначено предмет закупівлі: послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) та визначено код за ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Водночас, в технічному завданні, яке є додатком №1 до тендерної документації, замовником викладено детальний опис даної послуги, а саме: підмітання території; очищення урн від твердих побутових відходів; санітарне прибирання газонів вулиць, схилів, скверів міста; очищення проїжджої частини біля бордюрів від бруду та наносів; вивезення зметів та сміття після прибирання з його захороненням на сміттєзвалищі твердих побутових відходів. При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, крім коду 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» містить коди 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (в т.ч. 90511000-2 «Послуги зі збирання сміття» та 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»), 90910000-9 «Послуги з прибирання» (в т.ч. 90918000-5 «Послуги з очищення урн для сміття») розділу 90000000-7 «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля», тому вказані в технічному завданні послуги щодо очищення урн від твердих побутових відходів та вивезення зметів й сміття після прибирання з його захороненням на сміттєзвалищі твердих побутових відходів є окремими предметами закупівлі.
Зважаючи на зазначене, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькі області прийшло до висновку про те, що замовником при визначенні предмета закупівлі порушено вимоги пункту 1 розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454).
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області вважає вказаний вище висновок необґрунтованим, з урахуванням наступного.
Відповідно до пункту 1 розділу II. Порядку №454 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
{Абзац другий пункту 1 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 2092 від 19.12.2016}
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Замовником закупівлі - Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області було визначено предмет закупівлі відповідно до абзацу другого п. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 2092 від 19.12.2016, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, що було зазначено в тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 27 січня 2020 року (протокол засідання №22) та оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-01-27-002194-b, де вказаний предмет закупівлі: послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) та визначено код за ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць», який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. При цьому замовник мав право відповідно до п. 1 розділу II. Порядку №454, а не обов’язок, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Звертаємо Вашу увагу на те, що вказаний вище предмет закупівлі не визначався замовником окремими частинами предмета закупівлі (лоти), оскільки вказані в «Технічному завданні» Додаток 1 тендерної документації закупівлі UA-2020-01-27-002194-b послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» щодо очищення урн від твердих побутових відходів та вивезення зметів й сміття після прибирання з його захороненням на сміттєзвалищі твердих побутових відходів згідно із технологією прибирання та підмітання вулиць в літній період є невіддільними частинами загального технологічного процесу прибирання території міста від сміття.
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради, також повідомляє Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькі області про те, що умови договору від 02 березня 2020 року №71 укладеного між замовником закупівлі та ТОВ «Ель Дорадо» були виконані сторонами 20 серпня 2020 року в повному обсязі, шляхом проведення оплати наданих ТОВ «Ель Дорадо» послуг з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період, за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади. Копії платіжних доручень від 10.04.2020 р. №61, від 12.05.2020 р. №76, від 15.06.2020 р. №95, від 22.06.2020 р. №103, від 13.07.2020 р. №111, від 10.08.2020 р. №123 та від 20.08.2020 р. №135, та акти з надання послуг за березень 2020 р., квітень 2020 р., травень 2020 р., з 01 по 15 червня 2020 р., з 16 по 30 червня 2020 р., липень 2020 р., з 01 серпня по 15 серпня 2020 р.) на загальну суму наданих послуг – 1960966,00 грн. були надіслані Вам, як додаток до пояснення замовника від 20 жовтня 2020 р. вих. № 01-17/614-1.
Зважаючи на вищевикладене, усунення порушення вказаного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькі області у висновку про результати моніторингу від 23 жовтня 2020 року та оприлюдненого в електронній системі закупівель UA-2020-01-27-002194-b на сьогоднішній день є неможливим.
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО
Дата публікації звіту:
30.10.2020 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
048df8dee8814778a75e4ce04c691bbc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2020 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) (ДК 021:2015: 90610000-6 — «Послуги з прибирання та підмітання вулиць») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-27-002194-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. З яких підстав в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено строк надання послуг : від 28 лютого 2020 року до 30 листопада 2020 року, тоді як в тендерній документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 27 січня 2020 року, та проєкті договору строк надання послуг визначено до 31 грудня 2020 року?
2. Яким чином сформовано очікувану вартість закупівлі?
3. Що слугувало підставою при визначенні загального обсягу надання послуг, зокрема прибирання території м. Жмеринка в кількості до 116231200 кв.м?
4. Чи виконано умови договору від 02 березня 2020 року №71, укладеного із ТОВ «Ель Дорадо» (на підтвердження надати акти надання послуг та документи, що засвідчують здійснення розрахунків за надані послуги)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
e25ac8a1471142f7a82b1829fc11343a
Назва:
Пояснення на запит про надання інформації щодо закупівлі
Дата опублікування:
21.10.2020 18:16
Опис:
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4,тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
E-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 20 жовтня 2020 р. № 01-17/614-1
Від 15.10.2020 р. 14:40
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA -2020-01-27-002194-b «ДК 021:2015:
90610000-6 – Послуги з механізованого та
ручного прибирання та підмітання
вулиць м. Жмеринка в літній період»
(надалі – Процедура закупівлі)
Пояснення
На виконання запиту про надання пояснення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.10.2020 14:40 щодо закупівлі «Послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць міста Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади» UA-2020-01-27-002194-b, «ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання, вулиць» (надалі – Процедура закупівлі) Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області надає пояснення на наступні запитання:
1. З яких підстав в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено строк надання послуг: 28 лютого 2020 року до 30 листопада 2020 року, тоді як в тендерній документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 27 січня 2020 року та проекті договору строк надання послуг визначено 31 грудня 2020 року ?
Дійсно, в оголошенні про проведення відкритих торгів по закупівлі: «Послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць міста Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади» UA-2020-01-27-002194-b, «ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання, вулиць» міститься інформація: «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2020 - 30.11.2020». Звертаємо Вашу увагу на те, що початок надання послуг при поданні замовником оголошення є орієнтовним та не є обов’язковим для заповнення в полях форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Уповноваженим органом. Оскільки, з дня оприлюднення замовником оголошення про закупівлю і тендерної документації 27.01.2020, з врахуванням орієнтовного строку проведення процедури закупівлі, строку визначеного Законом щодо розгляду тендерних пропозицій учасників торгів та строку передбаченого Законом (ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII) в межах якого, замовник має право на укладення Договору про закупівлю послуг з переможцем торгів (не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення замовника про намір укласти договір про закупівлю, але не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю), замовником в оголошенні про початок надання послуг була вказана орієнтовна дата початку надання послуг - 28.02.2020. Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вказаний замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів - 30.11.2020 визначений замовником згідно п. 1.2. «Інші види робіт, які виконуються для підтримання в належному стані вулично-шляхової мережі» «Технічного завдання» на закупівлю послуг з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період, за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) Додатку №1 тендерної документації замовника, де вказаний термін надання послуг: березень-листопад 2020р. Також, в пункті 5.1. проекту Договору з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період, опублікованому 27.01.2020 р. в електронній системі «PROZORRO» вказаний строк надання послуг: з моменту підписання Договору до 30 листопада 2020 року.
В пункті 10.1. проекту Договору в Розділі X. «Строк дії договору» замовником визначено, що цей Договір набирає чинності з дня його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2020 року.
Отже, Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради звертає Вашу увагу на те, що в «Технічному завданні» Додаток №1 тендерної документації та проекті Договору опублікованих 27.01.2020р. в електронній системі «PROZORRO» вказаний строк надання послуг: з моменту підписання Договору до 30 листопада 2020 року, а строк дії Договору до 31.12.2020 року, що є різними юридичними визначеннями, які передбачені нормами Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а тому в проекті Договору строк надання послуг визначено до 30 листопада 2020 року, а не до 31.12.2020 року.
2. Яким чином оформлено очікувану вартість закупівлі та що слугувало підставою при визначені загального обсягу надання послуг, зокрема прибирання територій м. Жмеринка в кількості до 6991392 кв.м.?
Згідно додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» послуг з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період, за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади)» визначено:
«Перелік територій міста, що підлягають прибирання та періодичність проведення робіт затверджено рішенням виконавчого комітету від 20.12.2019р. № 362.»
«Термін надання послуг: березень - листопада 2020 р.»
Виходячи із того, що рішенням виконавчого комітету від 20.12.2019р. №362 затверджено перелік територій, що прибираються, їх площі та дні прибирання та враховуючи той факт, що дана послуга закуповувалась на період починаючи з березня 2020 р. по 30 листопада 2020 року робився розрахунок загальної площі, що підлягає прибирання за вищезазначений період.
В розрахунок очікуваної вартості закупівлі враховано витрати по підмітанню території та витрати на оплату людино-годин і машино-годин які можуть бути затрачені на збирання, навантаження та вивезенню сміття -годин і машино-годин які можуть бути затрачені на збирання, навантаження та вивезення сміття на міське сміттєзвалище по вул. Одеська в м. Жмеринка.
2. Чи виконано умови договору від 02 березня 2020 року №71 укладеного із ТОВ «Ель Дорадо» на підтвердження надати акти надання послуг та документи, що засвідчують здійснення розрахунків за надані послуги?
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради повідомляє що умови договору від 02 березня 2020 року №71 укладеного між замовником закупівлі та ТОВ «Ель Дорадо» були виконані 20 серпня 2020 року в повному обсязі, шляхом проведення оплати наданих ТОВ «Ель Дорадо» послуг з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період, за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади, шляхом перерахування останньої оплати коштів за надані ТОВ «Ель Дорадо» послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період (копії платіжних доручень від 10.04.2020 р. №61, від 12.05.2020 р. №76, від 15.06.2020 р. №95, від 22.06.2020 р. №103, від 13.07.2020 р. №111, від 10.08.2020 р. №123 та від 20.08.2020 р. №135, та акти з надання послуг за березень 2020 р., квітень 2020 р., травень 2020 р., з 01 по 15 червня 2020 р., з 16 по 30 червня 2020 р., липень 2020 р., з 01 серпня по 15 серпня 2020 р.) на загальну суму наданих послуг – 1960966,00 грн. додаються).
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО