• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо

Торги відмінено

2 459 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 500.00 UAH
Номер: a5ff5e111eb6478cad17f4cecc7df768
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-13-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.03.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 13.03.2020 15:32 - 04.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.03.2020 № 24 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1 Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: код за ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо, ID: UA-2020-01-27-001405-c, яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 279-60-04, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» встановлено порушення вимог статті 3 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: вжити заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» або заходів передбачених частиною 1 статті 31 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, зі змінами (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 02.03.2020 № 1; тендерні пропозиції учасників ПП «ЛІДЕР АКТИВ» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», протоколи засідання тендерного комітету від 13.03.2020 № 1 та від 19.03.2020 № 2. Проведеним моніторингом правильності відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛІДЕР АКТИВ» порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що тендерним комітетом безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», чим порушено основні принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 19.03.2020 № 2, тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» відхилено з наступних підстав: 1) у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» надано довідку про виконання аналогічного договору від 05.03.2020 № 18, в якій міститься інформація про виконання аналогічного договору від 10.01.2017 № 1, проте наданий договір від 10.01.2017 № 1 не є аналогічним через невідповідність коду ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля, що не відповідає умовам тендерної документації; 2) у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» надано довідку про наявність складського приміщення від 05.03.2020 № 16, в якій вказано підставу використання складу – договір оренди паливного складу від 02.01.2020 № 1, проте у складі тендерної пропозиції надано договір надання послуг від 01.03.2018 № 28. Щодо першої підстави відхилення Умовами ТД передбачено надання учасниками довідки в довільні формі про виконання аналогічного договору з одночасним наданням копії, зазначеного у довідці аналогічного договору. При цьому, аналогічними договорами відповідно до умов ТД є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання товару за державні кошти, за ДК 021:2015 - 09110000-3: Тверде паливо. Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону визначено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Абзацом 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, та який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, зі змінами (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Проведеним аналізом наданого учасником аналогічного договору від 10.01.2017 № 1 встановлено, що предмет закупівлі даного аналогічного договору (ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля) за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника співпадає з предметом закупівлі у тендері, що проводиться Замовником (ДК 021:2015 - 09110000-3: Тверде паливо). Виходячи з викладеного, договір від 10.01.2017 № 1 є аналогічним у розумінні вимог закону та тендерної документації. Таким чином, Замовником необґрунтовано прийнято рішення щодо невідповідності договору від 10.01.2017 № 1 підтвердженню наявності в учасника досвіду щодо постачання товару за державні кошти за ДК 021:2015 - 09110000-3: Тверде паливо. Щодо другої підстави відхилення Умовами ТД передбачено надання учасниками довідки про наявність власного або орендованого складського приміщення/майданчика із зазначенням місцезнаходження, площі та умов зберігання товару з одночасним наданням копії договору оренди або документів, які підтверджують право власності на складське приміщення (якщо учасник є власником). На виконання зазначеної вимоги ТД, учасником ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» надано довідку про наявність складського приміщення від 05.03.2020 № 16, в якій вказано підставу використання складу – договір оренди паливного складу від 02.01.2020 № 1. При цьому, копія зазначеного договору завантажена учасником у складі тендерної пропозиції (файл «Цінова пропозиція.PDF», стор. 74-78). Таким чином, Замовник необгрунтовано зазначив, що відповідний договір вісутній, а тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» не відповідає кваліфікаційним критеріям в цій частині. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Крім того, тендерна пропозиція наступного учасника торгів є дорожчою більше, ніж на 187 тисяч гривень.
Період усунення порушень: 23.03.2020 12:49 - 07.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 23.03.2020 12:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі виявлених порушень УПРАВЛІННЯМ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ та не можливістю їх усунення необхідно вжити заходів передбачених частиною 1 статті 31 Закону, а саме: «Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»;
Дата публікації звіту: 26.03.2020 12:41