-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 1 та 3 мікрорайонів від насосної станції зонування до ВК-125 за адресою Дружби Народів м.Южноукраїнськ Миколаївської області
Торги не відбулися
2 638 175.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 200.00 UAH
Номер:
eaf57b57f29d41fea3cec89688851403
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-27-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2021 00:00
Період моніторингу:
27.08.2021 11:51 - 18.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2021 № 478
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.08.2021.
В.о. начальника Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 № 478
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2020-01-27-003942-a 27.01.2020
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 13 частини першої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення абзаців першого та сьомого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до положень статті 31 Закону, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції на дату оприлюднення оголошення (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 27.01.2020 № 4); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства «Реалбудсервіс-транс», колективного науково-виробничого підприємства «Тріботехніка», товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр «ПІК» та товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «Газводмонтаж»; протоколи засідання тендерного комітету від 19.02.2020 № 7, від 20.02.2020 № 8, від 27.03.2020 № 20, № 21, № 22 та № 23; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 19.03.2020 № 5275-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 13 частини першої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Крім того, встановлено, що Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників. При цьому, Замовник на порушення абзаців першого та сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
08.09.2021 15:14 - 23.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2021 15:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
30.09.2021 13:50
Запити/Пояснення
Номер:
67c090c69f684f7482f2c0574edbd272
Назва:
Щодо надання пояснень по висновку Держаудитслужби
Дата опублікування:
15.09.2021 09:39
Опис:
Керуючись вимогами статтями Закону України «Про публічні закупівлі», Положенням про уповноважених осіб, що затверджене наказом департаменту від 07.04.2020 № 59-зг, за результатами висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 1 та 3 мікрорайонів від насосної станції зонування до ВК-125 за адресою Дружби Народів м.Южноукраїнськ Миколаївської області», ID моніторингу: UA-M-2021-08-27-000035.
ВИРІШИЛА:
1. Звернутись до ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) по висновку, а саме за результатами монітору закупівлі встановлено 2 порушення
1.1 Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій
1.2 Замовник не відмінив торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Надаємо пояснення по суті першого питання, а саме згідно Розділу ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції п.1 1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції, було зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається автоматично електронною системою закупівель після оприлюднення процедури закупівлі. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали», тобто при заповненні електронних полей в електронній системі закупівель Замовником було зазначено кінцевий строк подання пропозицій та був оприлюднений в системі прозоро, також при формуванні автоматично електронної системою закупівель відображаються основні дати та є доступними і зрозумілими для потенційних учасників (Рис.1). Зауважимо, що при формуванні оголошення в системі прозорро в форматах PDF або HTML теж чітко зазначені дати кінцевого строку подання пропозицій та електронною системою закупівель автоматично формує дату початку аукціону.(Рис.2). Тож фактично було зазначено кінцевий строк подання пропозицій, та порушень по першому зауваженню від Держаудитслужби не має.
Рис.1
Рис.2
Щодо другого питання, встановлено, що замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників. При цьому, Замовник на порушення абзаців першого та сьомої частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Але згідно п.п.3 п.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. У разі відміни тендеру з підстав, визначених частиною другою цієї статті, електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру, тобто підсумовуючи вище викладене чіткого зобов’язання відмінити Замовником процедуру відкритих торгів із зазначених причин немає. Також згідно п.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2)неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Жодна із вищевикладених причин не підлягає відміні тендеру Замовником. Вважаємо, що не було порушення стосовно другого зауваження Держаудитслужби.
2. Щодо зобов’язань усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель відповідно до положень ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відміни тендеру з підстав, визначених частиною другою цієї статті, електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру. Договору за зазначеним предметом не було укладено із жодним учасником. Робимо висновок, що тендер відмінений автоматично згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та не потребує дій від Замовника, направлених із усуненням порушень у сфері законодавства про державних закупівель.
Уповноваженою особою було прийнятті до уваги зауваження та вважає, що відсутні порушення наданні у висновку Держаудитслужби.