-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
78bdb91f5150490fae412994b11b67d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-23-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.03.2020 00:00
Період моніторингу:
23.03.2020 17:08 - 14.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.03.2020 № 10
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 23.03.2020 року № 10
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-01-27-002831-a від 27.01.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 9 і 12 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.01.2020 №1/3 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «Всесвіт», ФОП Спесивцев Д.О., Товариства з обмеженою відповідальністю «Діавестенд комплексні рішення» (далі – ТОВ «Діавестенд комплексні рішення»); протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 28.02.2020, від 16.03.2020, від 17.03.2020) та від 17.03.2020; повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 28.01.2020 та 31.01.2020, надав роз’яснення на 15-ий та 12-ий день відповідно, чим порушив частину першу статті 23 Закону, та абзац третій частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 12 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції учасників.
Також, Замовник у пункті 1 розділу V тендерної документації не зазначив питому вагу критерію «ціна», чим порушив пункт 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника ТОВ «Діавестенд комплексні рішення», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Так, учасник ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» у складі своєї пропозиції не надав таких документів, що вимагались згідно з додатком №3 до тендерної документації:
- копії технічної документації виробника товару, який є предметом закупівлі у вигляді паспорту, технічного опису або інструкції користувача українською або російською мовою;
- оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або постачальника, представника, дилера, дистриб'ютора, яким підтверджується можливість поставки Учасником у кількості, та в терміни, визначені цією документацією товару, що є предметом даної процедури закупівлі, а саме моніторів т.м. Acer;
- копії сертифіката сервісного інженера або іншого документу, виданого виробником.
Крім того, на вимогу додатка №3 до тендерної документації учасник надав порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якій не вказав наявність роз’єму 1 х PS/2, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також, у пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» відсутня інформація щодо року виготовлення запропонованого товару, чим не дотримано пункт 1.5 розділу 1 додатку №3 до тендерної документації.
Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK1-12 – підтверджена.
Період усунення порушень:
26.03.2020 11:14 - 10.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2020 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
a0afbdfba9334e92adba49aeab62ba2a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.03.2020 15:51
Опис:
1. Стосовно оприлюднення інформації за роз'ясненнями щодо тендерної документації
У відповідності до ч.1, ст.23 Закону Учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дійсно, замовником не вчасно дав відповідь на запитання з технічних причин. Дане порушення не можливо усунути. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на 7 днів.
2. Стосовно вимог п.12,ч.2,ст.22 Закону.
У відповідності до п.12,ч.2,ст.22 Закону Тендерна документація повинна містити інформацію про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Згідно наказу Мінекономрозвитку України № 680 від 16.04.2016р. "Про затвердження примірної тендерної документації" та п.7,розділу І Тендерної документації Замовником зазначено: " Під час проведення процедури закупівлі усі документи Замовника готуються українською мовою, а також за рішенням Замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою."
3. Стосовно вимог п.9,ч.1, ст.22 Закону.
У відповідності до ч.1,ст. 28 Критерієм оцінки є:
- у разі здійснення закупівлі товарів,робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, ціна.
Згідно наказу Мінекономрозвитку України № 680 від 16.04.2016р. "Про затвердження примірної тендерної документації" зазначено: " Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини 1,ст.28 Закону; оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; у разі, якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ)"
Згідно п.1, розділу V Тендерної документації "Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини 1 статті 28 Закону.1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна та шляхом застосування електронного аукціону. 2. Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ)".
4. Аналіз питання розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до додатку №3 тендерної документації предметом закупівлі є "Персональні комп'ютери в комплекті" . Учасником ТОВ «Діавестенд комплексні рішення», який виступає виробником, на вимогу Замовника надання оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) надано Авторизацію виробника компютерів. яким підтверджується можливість поставки Учасником у кількості, та в терміни, визначені цією документацією товару, що є предметом даної процедури закупівлі, а саме Комп'ютер DiaWest (INTEL Pentium G5400/s1151 /4GB 2400 MHz /SSD 120 Gb/HD Graphics/400W/клавіатура та мишка/Монітор Acer V206HQLAb / ліцензійна Програмна продукція Microsoft Windows 10 Professional x64) .
Дану інформацію можна перевірити у файлі Відповідність тех. вимогам тендерної документації.pdf.
Згідно додатку №3 тендерної документації учасником ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» надано копії сертифіката сервісного інженера або іншого документу, виданого виробником, про що свідчить документ, ст. 2, Кваліфікаційні критерії.pdf
Стосовно порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника згідно додатку № 3 до Тендерної документації.
В порівняльній таблиці порівняльна таблиця.pdf учасника ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» вказано Материнська плата: MSI H310MPRO-VD PLUS згідно посилання офіційно сайту (https://ua.msi.com/Motherboard/H310M-PRO-VD-PLUS) де вказано наявність роз’єму 1 х PS/2. Наявний запропонований товар відповідає умовам тендерної документації.
Стосовно інформації року виготовлення запропонованого товару.
Учасником ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» у відповідному файлі Відповідність тех. вимогам тендерної документації.pdf вказав інформацію стосовно року виготовлення товару. Крім того, учасник надав гарантійний лист в якому зазначено , що гарантійний строк на товар становить 24 місяці.
Замовник ОКНП "Чернівецька обласна клінічна лікарня" просить звернути увагу адміністрацію Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, що вище вказаний лікувальний заклад виступає опорною лікарнею в Чернівецькій області по наданню невідкладної медичної допомоги. Однією з умов укладання договору з НСЗУ з 01 квітня 2020 року є проведення комп'ютерізації, а саме: кожне робоче місце повинно бути забезпечено комп'ютером з подальшим підключенням до E-Health. Згідно проведеного аналізу складання тендерної документації Замовником та подачі тендерної пропозиції Учасником порушень немає. Крім того, пропозиція учасника-переможця є економічно вигідною. При очікуваній вартості 700,0 тис.грн. тендерна пропозиція складає 577,9 тис.грн. ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» виступає на ринку добросовісним учасником та забезпечує якісною продукціє з ліцензійною програмою Microsoft Windows 10 Professional x 64 заклади та установи по всій території України, включаючи Чернівецьку область.