-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45212210-1 "Будівництво спеціалізованих спортивних об’єктів" (Будівництво футбольного поля 60х40 зі штучним покриттям на території Тячівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. В. Гренджі-Донського по вул. Вайди, 13 в м. Тячів")
Площа забудови 2450,25 м.кв.
Завершена
4 010 166.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 12 030.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 12 030.50 UAH
Номер:
628d47881ab941bb8e70b2d06d23009b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-27-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2020 00:00
Період моніторингу:
27.04.2020 13:11 - 20.05.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2020 № 17
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 24.04.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-27-002159-a 27.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю установлено порушення частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання, які не досліджувалися під час моніторингу за ID: UA-M-2020-03-18-000001, проведеного на етапах закупівельного процесу планування закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення; розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд, оцінка, та не увійшли у висновок про результати моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-01-27-002159-a, опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу 19 березня 2020, а саме: своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2020, укладений договір з ТОВ «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ» від 06.04.2020 № 23.
В ході аналізу питання дотримання строків щодо укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ» встановлено, що Замовником 06.04.2020 укладено договір № 23, тобто на двадцять другий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 16 березня 2020 року), чим порушено частину другу статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 01.12.2019, далі – Закон), в частині порушення строків укладення договору.
Враховуючи зазначене, згідно абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону такий договір є нікчемним, зокрема: у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
За результатами проведеного аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Так, відповідно до вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Проте, договір, укладений 06.04.2020 з ТОВ «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ» на закупівлю робіт «Будівництво футбольного поля 60х40 зі штучним покриттям на території Тячівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. В.Гренджі-Донського по вул. Вайди, 13 в м. Тячів», оприлюднений Замовником 10.04.2020, тобто на п’ятий день з дня його укладення, чим порушено вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
04.05.2020 14:43 - 19.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.05.2020 14:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку аудиту Управління західного офісу Держаудитслужби України в Закарпатській області та протоколу засідання тендерного комітету віддівлу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області № 26 від 07.05.2020 року відділом освіти ініційовано звернення до Учасника – переможця ТОВ «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ» з питанням розірвати договір № 23 від 06.04.2020 на закупівлю робіт «Будівництво футбольного поля 60х40 зі штучним покриттям на території Тячівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. В. Ґренджі-Донського по вул. Вайди, 13 в м. Тячів» відповідно до законодавства.
Дата публікації звіту:
07.05.2020 11:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionContracting: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору підряду від 06.04.2020 № 23 на суму 3 249 000,00 гривень, сума сплати за договором складає 0,00 гривень, що підтверджується звітом про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації:
26.05.2020 10:58
Номер:
e8b0b67bed9a49f4afe61e529909126c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-18-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2020 00:00
Період моніторингу:
18.03.2020 12:08 - 09.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.03.2020 № 11
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 18.03.2020 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-27-002159-a 27.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 3, 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ» умовам тендерної документації Замовника – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24 січня 2020 року №07, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ», протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 13 березня 2020 року № 10, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що положення пункту 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) не відповідають умовам тендерної документації, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено післяоплату 10 днів – 100%, тоді як в пункті 46 розділу «Проведення розрахунків» Додатку 6 до тендерної документації передбачено, в тому числі, надання авансу на 2020 рік на придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу робіт строком на три місяці.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону.
Так, Замовником, в тендерній документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до пункту 13 частини другої статті 22 Закону визначається Замовником. Натомість, в тендерній документації зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель, чим порушено пункт 13 частини другої статті 22 Закону.
Також, в порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить інформацію, стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Крім того, встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження пунктів 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, тоді як така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: довідку про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; відомості , що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; довідку, що Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Водночас, в порушення пункту 2 частини другої статті 22, абзацу другого частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації встановлена вимога для переможця про надання документального підтвердження пункту 10 частини першої статті 17 Закону, а саме щодо надання антикорупційної програми, тоді як зазначена вимога для переможця не встановлюється оскільки вартість закупівлі не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Період усунення порушень:
19.03.2020 15:34 - 03.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2020 15:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок аудиту Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Закарпатській області взято до уваги. Викладені у висновку зауваження на етапі визначеного переможця торгів є не суттєвими і в цілому не вплинули на об’єктивність проведення самої процедури та визначення її переможця. Можливість корегування тендерної документації була лише в період уточнення (закінчився 2 лютого 2020 року) та до моменту кінцевого строку прийняття тендерних пропозицій – 12.02.2020 року.
Дата публікації звіту:
26.03.2020 16:48