• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт ігрового залу ЦСК ЗСУ за адресою: м. Київ, вул. Стадіонна, 10» (додаткові роботи)

Торги відмінено

11 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 500.00 UAH
Номер: ae8fb4df13a746308c79ec337d31dd2c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-19-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.03.2020 12:38 - 11.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2020 № 44 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.03.2020 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-01-27-001950-a 27.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм ч. 2 ст. 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення норм ч. 1 ст. 3 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції або заходів передбачених ч. 1 ст. 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.01.2020 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «КНП Компані», ТОВ «ДА-СТРОЙ», ТОВ «Ремтехналадка», ТОВ «ІПМ», витяг з протоколу розгляду тендерних пропозицій від 18.03.2020 б/н, витяги з протоколів засідання тендерного комітету від 25.02.2020 б/н та від 25.03.2020 б/н щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій, витяги з протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.04.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що до ТД 11.02.2020 вносились зміни, проте разом із змінами до тендерної документації Замовником не оприлюднено перелік змін в окремому документі, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону. Крім того, встановлено, що Замовник згідно витягу з протоколу розгляду тендерних пропозицій від 18.03.2020 б/н неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КНП Компані» у зв’язку з тим, що «у складі пропозиції ТОВ «КНП Компані» не надано дозволу на виконання робіт, що становлять підвищену небезпеку», що вимагався пп. 14 п. 1.1 Розділу 3 ТД. Однак, під час моніторингу встановлено, що у складі пропозиції ТОВ «КНП Компані» надано пояснення щодо надання дозволу на роботи підвищеної небезпеки від 19.02.2020 № 6-02-20 відповідно до вимог п. 1.1 Розділу 3 ТД, а саме документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог ТД у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, при цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено пропозицію учасника ТОВ «КНП Компані», яка відповідала вимогам ТД, та пропозиція якої була нижче від пропозиції переможця на 2 931 422,67 грн, чим порушено норми ч. 1 ст. 3 Закону, а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 10.04.2020 13:19 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 13:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служба України О. Карабанову Центральним спортивним клубом Збройних сил України розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-01-27-001950-a. Повідомляємо, що процедуру закупівлі № UA-2020-01-27-001950-a було відмінено відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 31 Закону у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт. Начальник ЦСК ЗСУ, полковник Височин В.П.
Дата публікації звіту: 27.04.2020 17:20