• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09130000-9 Нафта і дистиляти,Бензин А-92.Дизпаливо

№12 21.01.2020

Завершена

607 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 037.35 UAH
Номер: 27575d84d9eb4837812c8dd7aa877fd8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.04.2020 16:38 - 19.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.04.2020 № 27 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.04.2020 № 27. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2020-01-22-002377-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17, пунктам 2 та 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 10.03.2020 року № СК 47-0205 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерної пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС», тендерну пропозицію переможця процедури закупівель ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2020 року, протоколи засідання тендерного комітету від 10.02.2020 року № 26, від 24.02.2020 року № 32, від 26.02.2020 року № 34, укладений договір про закупівлю від 10.03.2020 року № СК 47-0205 та додаткову угоду від 11.03.2020 року № 1. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону. Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради (далі – Замовник) не містить вимоги, встановлені пунктами 1, 3, 4, 7 - 9 частини 1 статті 17 Закону. Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить інформації про спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що встановлені пунктом 5 розділу III тендерної документації. Крім цього, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону, тендерна документація Замовника не містить інформацію про спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Моніторингом також установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, Замовник не зазначив у тендерній документації вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 15.05.2020 15:04 - 30.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2020 15:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: відповідь по моніторингу закупівлі 09130000 Нафта і дистиляти, бензин А-92, дизпаливо
Дата публікації звіту: 21.05.2020 10:55