-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
за електроенергію
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 059 днів назад
585 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.01 UAH
мін. крок: 0% або 0.01 UAH
Номер:
124e00d0c04145b1a53615540d97c677
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-27-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.04.2020 00:00
Період моніторингу:
27.04.2020 13:24 - 20.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2020 Одеса № 109
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 27.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 27.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.04.2020 № 109
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
6. UA-2020-01-27-000163-a 27.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 10 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», який діяв на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Зеленогірської селищної ради Любашівського району Одеської області (далі – Замовник) протокол від 24.01.2020 № 2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Велінком», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Одеська обласна енергопостачальна компанія», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс групп лтд», товариства з обмеженою відповідальністю «Національна енергетична група» (далі – ТОВ «Національна енергетична група»), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 21.02.2020 № 3, відповіді Замовника на запит на пояснення від 30.04.2020 разом із договором про закупівлю електричної енергії від 14.04.2020 № 30 (далі - Договір).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 4 розділу ІІІ ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів.
Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону ТД повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Однак на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив, що термін дії тендерних пропозицій починається з дати розкриття тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 32 Закону було укладено Договір з ТОВ «Національна енергетична група», який визнаний переможцем торгів відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 21.02.2020 № 3 та повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2020, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу, у строк пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: 14.04.2020, тобто на 53-й день.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 та абзацом 8 частини 3 статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Також на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону Договір не був оприлюднений Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення.
У межах проведення моніторингу з вищезазначених питань було надано запит Замовнику на пояснення від 28.04.2020. В наданих відповідях Замовником на запит на пояснення від 30.04.2020 зазначено, що організація яку визнано переможцем ТОВ «Національна енергетична група», знаходиться на великій відстані, тому виникли складнощі з укладанням та підписанням договору закупівлі. До пояснень Замовник долучив укладений Договір.
Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-8-2 «Несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі» підтверджена.
Період усунення порушень:
05.05.2020 11:44 - 20.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2020 11:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Не своєчасне оприлюднення інформації про укладений договір, що не відповідає вимогам тендерної документації. Заключена додаткова угода про розірвання договору про закупівлю електричної енергії №30 від 14 квітня 2020 року
Дата публікації звіту:
08.05.2020 12:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionContracting: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
.
Дата публікації:
12.05.2020 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
1ec03e2bfd8741e684ac04fadfe7e5e0
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
28.04.2020 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-27-000163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
Яким чином Замовник може обґрунтувати відсутність на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем, а саме з товариством з обмеженою відповідальністю «Національна енергетична група» при цьому рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято Замовником протоколом від 21.02.2020 № 3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.02.2020?
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції на момент здійснення закупівлі (Закон в редакції на момент здійснення закупівлі) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону в редакції на момент здійснення закупівлі Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
01e75c9613db4d7d91d942db619f7625
Назва:
Пояснення на запит від 28.04.2020 р.
Дата опублікування:
30.04.2020 14:58
Опис:
На Ваш Запит на пояснення від 28.04.2020 р. повідомляємо, що Зеленогірською селищною радою був укладений договір про закупівлю електричної енергії з ТОВ "Національна енергетична група" 14 квітня 2020 року. Так як тендерний комітет в Зеленогірській селищній раді був створений у 2020 році проведення тендерної закупівлі електричної енергії проводилося вперше. Організація яку визнано переможцем ТОВ "Національна енергетична група" знаходиться на великій відстані тому виникли складнощі з укладанням та підписанням договору закупівлі який повертався даній організації для усунення недоліків, тому із запізненням було оприлюднено договір.
Номер:
37c57739f7714b4faa3dbdf5cf214d7d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
30.04.2020 15:15
Опис:
На Ваш Запит на пояснення від 28.04.2020 р. повідомляємо, що Зеленогірською селищною радою був укладений договір про закупівлю електричної енергії з ТОВ "Національна енергетична група" 14 квітня 2020 року. Так як тендерний комітет в Зеленогірській селищній раді був створений у 2020 році проведення тендерної закупівлі електричної енергії проводилося вперше. Організація яку визнано переможцем ТОВ "Національна енергетична група" знаходиться на великій відстані тому виникли складнощі з укладанням та підписанням договору закупівлі який повертався даній організації для усунення недоліків, тому із запізненням було оприлюднено договір.
Номер:
5c6e1bc174064a5c84df2bc081a681fc
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
30.04.2020 17:22
Опис:
На Ваш Запит на пояснення від 28.04.2020 р. повідомляємо, що Зеленогірською селищною радою був укладений договір про закупівлю електричної енергії з ТОВ "Національна енергетична група" 14 квітня 2020 року. Так як тендерний комітет в Зеленогірській селищній раді був створений у 2020 році проведення тендерної закупівлі електричної енергії проводилося вперше. Організація яку визнано переможцем ТОВ "Національна енергетична група" знаходиться на великій відстані тому виникли складнощі з укладанням та підписанням договору закупівлі який повертався даній організації для усунення недоліків, тому із запізненням було оприлюднено договір.