• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за електроенергію

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 059 днів назад

585 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.01 UAH
Номер: 124e00d0c04145b1a53615540d97c677
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-27-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 27.04.2020 13:24 - 20.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.04.2020 Одеса № 109 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 27.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 27.04.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.04.2020 № 109 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 6. UA-2020-01-27-000163-a 27.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», який діяв на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Зеленогірської селищної ради Любашівського району Одеської області (далі – Замовник) протокол від 24.01.2020 № 2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Велінком», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Одеська обласна енергопостачальна компанія», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс групп лтд», товариства з обмеженою відповідальністю «Національна енергетична група» (далі – ТОВ «Національна енергетична група»), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 21.02.2020 № 3, відповіді Замовника на запит на пояснення від 30.04.2020 разом із договором про закупівлю електричної енергії від 14.04.2020 № 30 (далі - Договір). За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 4 розділу ІІІ ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону ТД повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Однак на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив, що термін дії тендерних пропозицій починається з дати розкриття тендерних пропозицій. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 32 Закону було укладено Договір з ТОВ «Національна енергетична група», який визнаний переможцем торгів відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 21.02.2020 № 3 та повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2020, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу, у строк пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: 14.04.2020, тобто на 53-й день. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 та абзацом 8 частини 3 статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Також на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону Договір не був оприлюднений Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. У межах проведення моніторингу з вищезазначених питань було надано запит Замовнику на пояснення від 28.04.2020. В наданих відповідях Замовником на запит на пояснення від 30.04.2020 зазначено, що організація яку визнано переможцем ТОВ «Національна енергетична група», знаходиться на великій відстані, тому виникли складнощі з укладанням та підписанням договору закупівлі. До пояснень Замовник долучив укладений Договір. Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-8-2 «Несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі» підтверджена.
Період усунення порушень: 05.05.2020 11:44 - 20.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2020 11:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Не своєчасне оприлюднення інформації про укладений договір, що не відповідає вимогам тендерної документації. Заключена додаткова угода про розірвання договору про закупівлю електричної енергії №30 від 14 квітня 2020 року
Дата публікації звіту: 08.05.2020 12:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 12.05.2020 09:55

Запити/Пояснення