-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво
Торги відмінено
6 566 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 830.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 830.00 UAH
Номер:
9bb2a56acd0f4f45a277b46a792cdefb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2020 00:00
Період моніторингу:
22.01.2020 10:08 - 13.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.01.2020 № 3
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 22.01.2020 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-20-005044-c 20.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини сьомої статті 28 Закону.
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо внесення змін в оголошення про проведення процедури закупівлі (шляхом накладення ЕЦП), внесення змін до тендерної документації та/або заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тур'я Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.01.2020.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 5, 6 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Згідно частини сьомої статті 28 Закону визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Про те, в пункті 1 розділі V тендерної документації встановлена умова, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до самого учасника, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, виявлення технічної невідповідності заявлених характеристик пропонованого учасником товару/робіт технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, зазначеним у цій тендерній документації, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, чим порушено частину сьомої статті 28 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-005044-c, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490).
За результатами аналізу тендерної документації встановлено суперечність вимог зазначених для переможця, а саме: пунктом 2 розділу VI переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, повинен надати Замовнику в паперовому вигляді документи своєї пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчені печаткою (за умови використання) та пунктом 5 розділом ІІІ переможець у строк, що не перевищує 5 (П’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику у електронному вигляді шляхом дозавантаження через електронний майданчик інформацію та документи.
Період усунення порушень:
22.01.2020 17:34 - 06.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2020 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
20 січня 2020 року тендерним комітетом Тур'я-Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області згідно Річного плану закупівель було оголошено закупівлю: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво» (Згідно оголошення № UA-2020-01-20-005044-c).
22 січня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було опубліковану інформацію про початок моніторингу, результатом якого стало виявлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї та в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель.
Згідно констатуючої частини висновку за результатами моніторингу Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області установлено, що тендерна документація на закупівлю робіт по об’єкту: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво»:
1. Не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 5, 6 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
2. Згідно частини сьомої статті 28 Закону визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Про те, в пункті 1 розділі V тендерної документації встановлена умова, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до самого учасника, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, виявлення технічної невідповідності заявлених характеристик пропонованого учасником товару/робіт технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, зазначеним у цій тендерній документації, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, чим порушено частину сьомої статті 28 Закону.
3. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-005044-c, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490).
4. За результатами аналізу тендерної документації встановлено суперечність вимог зазначених для переможця, а саме: пунктом 2 розділу VI переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, повинен надати Замовнику в паперовому вигляді документи своєї пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчені печаткою (за умови використання) та пунктом 5 розділом ІІІ переможець у строк, що не перевищує 5 (П’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику у електронному вигляді шляхом дозавантаження через електронний майданчик інформацію та документи., 22 січня 2020..
У зв’язку з вищевикладеним тендерний комітет Тур'я-Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області надає наступну інформацію.
Висновок про результати моніторингу закупівлі робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво» (згідно оголошення UA-2020-01-20-005044-c) Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області від 22 січня 2020 року (UA-М-2020-01-22-000002) було розглянуто на засіданні тендерного комітету Тур'я-Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області 28.01.2020 року у межах строків, встановлених відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами розгляду зауважень, викладених у Висновку за кожним пунктом було прийнято наступні рішення.
1. В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме в пункті 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції чітко визначено перелік документів, які повинен подати учасник. Серед даного переліку третім по порядку переліку документів є 3.Довідка Учасника з інформацією на виконання вимог, встановлених ст. 17 Закону, яка надається у довільній формі. Для зручності опрацювання інформації на виконання вимог, встановлених ст. 17 Закону, в Додатку 2 до Тендерної документації наведено рекомендовану форму надання інформації, в якій описано інформацію про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, зокрема, наведених в пунктах 3, 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
Стосовно пункту 6 частини першої статті 17 Закону Тендерним комітетом внесені відповідні зміни до Тендерної документації та усунуті порушення.
2. Згідно частини сьомої статті 28 Закону визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. В Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме в пункті 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до самого учасника, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Потенційний учасник торгів також, вочевидь, буде представлений у формі підприємства або організації, відповідно, звернення до нього для уточнення наданої інформації не суперечить вимогам частини сьомої статті 28 Закону. Разом з тим, пропозицію на торги може подати фізична особа – підприємець і в такому випадку, звернення до нього за підтвердженням інформації відповідно до положень тендерної документації суперечитиме положенням частини сьомої статті 28 Закону.
Тендерним комітетом внесені відповідні зміни до Тендерної документації та усунуті порушення.
3. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-005044-c, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490).
Тендерний комітет усунув дане порушення шляхом накладання електронно-цифрового підпису на умови оголошення про закупівлю робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво» (згідно оголошення UA-2020-01-20-005044-c).
4. В результаті аналізу тендерної документації зазначено суперечність вимог зазначених для переможця, а саме: пунктом 2 розділу VI переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, повинен надати Замовнику в паперовому вигляді документи своєї пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчені печаткою (за умови використання) та пунктом 5 розділом ІІІ переможець у строк, що не перевищує 5 (П’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику у електронному вигляді шляхом дозавантаження через електронний майданчик інформацію та документи, що були подані у складі тендерної пропозиції.
Однак, в зазначених розділах тендерної документації мова йде про різні пакети документів, а отже відсутня суперечність у встановлених вимогах:
- пунктом 2 розділу VI Тендерної документації від переможця торгів вимагається у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, надати Замовнику в паперовому вигляді документи своєї пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчені печаткою (за умови використання), зокрема, для підтвердження, що завантажені скановані копії оригінальних документів без використання інформаційно-цифрових засобів редагування.
- пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено для забезпечення принципу відкритості та прозорості, необхідність надання переможцем у строк, що не перевищує 5 (П’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, інформації та документів, передбачених Додатком 2 (розділ - для переможця) Тендерної документації у електронному вигляді шляхом дозавантаження через електронний майданчик, а саме:
Довідки МВС про відсутність не знятої чи непогашеної судимості. Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, (або фізична особа, яка сама є учасником) не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункти 5-6 ч. 1 ст. 17 Закону).
ПРИМІТКА. Документ повинен бути виданим не раніше 1-го місяця до дати подання документа Замовнику.
Довідки або листа з органу ДФС щодо наявності/відсутності заборгованості з податків, зборів, платежів». Оригінал або нотаріально завірена копія, або документ в електронній формі, довідки про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби (ч. 2 ст. 17 Закону).
ПРИМІТКА. Документ повинен бути чинним на дату подання документа Замовнику.
Даною інформацією тендерний комітет Тур'я-Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області хотів повідомити потенційних Учасників про те, що у випадку визнання Учасника Переможцем торгів, Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір разом із дозавантаженням через електронний майданчик інформації та документів визначених Додатком 2 до Тендерної документації, повинен додатково надіслати їх та пакет тендерної пропозиції Учасника Замовнику в паперовому вигляді.
Дата публікації звіту:
29.01.2020 15:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію та накладенням електронно цифрового підпису на процедуру закупівлі.
Дата публікації:
30.01.2020 09:52