-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7
Завершена
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер:
35b76225de104686b3304376edc52940
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-25-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2020 00:00
Період моніторингу:
26.02.2020 12:12 - 19.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2020 № 31
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-20-004407-c 20.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюдненні інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 24 січня 2020 року (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.02.2020, тендерні пропозиції ФОП Абакумова Наталія Олександрівна, ТОВ «Баукунст Київ», ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», протоколи розгляду від 06.02.2020 б/н, від 07.02.2020 б/н, від 13.02.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2020, договір від 25.02.2020 № 20.
За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» умовам ТД, зокрема:
1. В довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не зазначено технічний стан складського та офісного приміщення, чим не дотримано п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД.
2. В довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в пунктах 10 – 14 не зазначено кваліфікацію за дипломом, чим не дотримано вимогу п. 2 розділу 1 додатку 1 до ТД.
3. В довідці «Загальні відомості про підприємство» не зазначено форму власності та юридичний статус, чим не дотримано вимогу п. 9 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
4. В календарному плані виконання робіт, поданому в складі пропозиції Переможця, визначено не всі види (етапи, комплекси) робіт, чим не дотримано вимогу п. 15 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 25.02.2020 № 20 загальною сумою 2 354 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
27.02.2020 12:08 - 13.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2020 12:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме:
1) В довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не зазначено технічний стан складського та офісного приміщення, чим не дотримано п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД
Твердження щодо недотримання п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалась підтвердження інформації про наявність та технічний стан будівель, споруд, приміщень тощо.
У відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку №1 до тендерної документації передбачене подання Учасником документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку у відповідності до вимог тендерної документації.
При цьому, у висновку моніторингу не враховано, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту та у відповідності до п. 3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» інвесторська кошторисна документація - сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Згідно п. 5.4.19 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відомості ресурсів до локального кошторису містять дані, визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріально – технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових та матеріально – технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Крім того, у примітках до таблиці 1.1 (форма подання інформації про наявну матеріально – технічну базу) зазначено: «зазначати наявність устаткування, інструментів згідно з технічними вимогами до робіт». Тобто, документацією виставлені вимоги до устаткування та інструментів, а не до будівель, споруд, приміщень.
Таким чином, законодавством чітко окреслено порядок визначення матеріально – технічної бази, необхідної для виконання конкретних об’ємів робіт з ремонту. Зазначена інформація у довідці Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» про матеріально – технічну базу (будівельні машини та механізми), що також відображена у поданій в складі пропозиції відомості ресурсів, складена у відповідності до вимог п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Складські та офісні приміщення не відображені як матеріально – технічна база у відомості ресурсів, а тому згідно чинного законодавства та вимог тендерної документації у випадку даного предмету закупівлі не є підтвердженням кваліфікаційного критерію.
Учасником самостійно за власним бажанням додано інформацію про наявність складських та офісних приміщень, проте вказаний їх технічний стан не пливає на відповідність чи не відповідність кваліфікаційному критерію згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не вимагався тендерною документацію.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
2) В довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в пунктах 10 – 14 не зазначено кваліфікацію за дипломом, чим не дотримано вимогу п. 2 розділу 1 додатку 1 до ТД.
Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки кваліфікація працівників вказана у графі займана посада та не потребує дублювання у ще одній графі.
На виконання вимог п. 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складена за формою наведеною у Таблиці 2.1., що відповідає вимогам тендерної документації. Вказана у довідці займана посада відповідає кваліфікації працівників згідно інформації про навчальний заклад та не потребує дублювання.
Варто зазначити, що згідно ст.22 Закону України формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
3) В довідці «Загальні відомості про підприємство» не зазначено форму власності та юридичний статус, чим не дотримано вимогу п. 9 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалось подання лише однієї довідки для відображення відомостей про підприємство. Учасником надана вся інформація, що передбачалась тендерною документацією, декількома документами.
Згідно п. 9 розділу 3 тендерної документації передбачене подання Учасником довідки довільної форми «Відомості про учасника» (довідка довільної форми, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Тобто тендерною документацією не встановлюються окремі вимоги до складання такого документу.
Твердження висновку свідчить лише про незнання законодавства та упереджений розгляд процедури закупівлі, оскільки в поданій Учасником довідці та згідно з установчими документами організаційно – правова форма Учасника – товариство з обмеженою відповідальністю. Згідно ст. 62 Господарського кодексу України, Закону України «Про підприємства в Україні» товариство з обмеженою відповідальністю є юридичною особою та в апріорі не може мати іншого юридичного статусу.
Щодо не відображення інформації про форму власності у довідці повідомляємо, що тендерною документацією не визначено конкретного способу подання вказаної інформації (однією довідкою, одним файлом, таблицею тощо). В складі пропозиції Учасника міститься довідка про підприємство із доданням протоколу зборів учасників (засновників) товариства – із зазначенням приватної форми власності товариства, а також інформація про форму власності зазначена Учасником у поданій ціновій пропозиції.
Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від Учасника інформацію, що міститься у відкритих реєстрах. Листом Мінекономіки України від 16.01.2020 року №3304-04/2361-06 визначено перелік відкритих реєстрів, в т.ч. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який містить інформацію про юридичний статус та форму власності.
Враховуючи відсутність вимог тендерної документації щодо способу подання інформація та фактично подану Учасником в складі тендерної пропозиції всю запрошувану інформацію згідно виставлених вимог, у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції Учасника.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
4) В календарному плані виконання робіт, поданому в складі пропозиції Переможця, визначено не всі види (етапи, комплекси) робіт, чим не дотримано вимогу п. 15 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки поданий в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» календарний план виконання робіт включає в себе всі види (етапи, комплекси) робіт, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації:
- демонтажні роботи;
- електромонтажні роботи;
- встановлення вікон і дверей;
- штукатурні роботи;
- улаштування стель з плит стельових;
- облицювання, покриття стін;
- улаштування підлог;
- встановлення сантехнічного обладнання;
- монтаж світильників, електрофурнітури;
- вивезення сміття.
У висновку не зазначено, які саме, на думку «фахівця»!!!! Державної аудиторської служби, види (етапи, комплекси) робіт не включені до календарного плану Учасника. Тим більше, що кошторисна документація, яка подана в тендерній пропозиції та є додатком до договору за результатами закупівлі повністю відповідає об’ємам робіт, визначених Додатком №2 до тендерної документації, тобто всім видам (етапам, комплексам), що передбачались тендерною документацією.
Таким чином, подана тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації
Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
02.03.2020 11:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
13.08.2020 13:31
Запити/Пояснення
Номер:
ce4cd6f7a7f84960a1ad4cf5ae1d60e4
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
02.03.2020 11:36
Опис:
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме:
1) В довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не зазначено технічний стан складського та офісного приміщення, чим не дотримано п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД
Твердження щодо недотримання п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалась підтвердження інформації про наявність та технічний стан будівель, споруд, приміщень тощо.
У відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку №1 до тендерної документації передбачене подання Учасником документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку у відповідності до вимог тендерної документації.
При цьому, у висновку моніторингу не враховано, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту та у відповідності до п. 3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» інвесторська кошторисна документація - сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Згідно п. 5.4.19 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відомості ресурсів до локального кошторису містять дані, визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріально – технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових та матеріально – технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Крім того, у примітках до таблиці 1.1 (форма подання інформації про наявну матеріально – технічну базу) зазначено: «зазначати наявність устаткування, інструментів згідно з технічними вимогами до робіт». Тобто, документацією виставлені вимоги до устаткування та інструментів, а не до будівель, споруд, приміщень.
Таким чином, законодавством чітко окреслено порядок визначення матеріально – технічної бази, необхідної для виконання конкретних об’ємів робіт з ремонту. Зазначена інформація у довідці Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» про матеріально – технічну базу (будівельні машини та механізми), що також відображена у поданій в складі пропозиції відомості ресурсів, складена у відповідності до вимог п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Складські та офісні приміщення не відображені як матеріально – технічна база у відомості ресурсів, а тому згідно чинного законодавства та вимог тендерної документації у випадку даного предмету закупівлі не є підтвердженням кваліфікаційного критерію.
Учасником самостійно за власним бажанням додано інформацію про наявність складських та офісних приміщень, проте вказаний їх технічний стан не пливає на відповідність чи не відповідність кваліфікаційному критерію згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не вимагався тендерною документацію.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
2) В довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в пунктах 10 – 14 не зазначено кваліфікацію за дипломом, чим не дотримано вимогу п. 2 розділу 1 додатку 1 до ТД.
Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки кваліфікація працівників вказана у графі займана посада та не потребує дублювання у ще одній графі.
На виконання вимог п. 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складена за формою наведеною у Таблиці 2.1., що відповідає вимогам тендерної документації. Вказана у довідці займана посада відповідає кваліфікації працівників згідно інформації про навчальний заклад та не потребує дублювання.
Варто зазначити, що згідно ст.22 Закону України формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
3) В довідці «Загальні відомості про підприємство» не зазначено форму власності та юридичний статус, чим не дотримано вимогу п. 9 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалось подання лише однієї довідки для відображення відомостей про підприємство. Учасником надана вся інформація, що передбачалась тендерною документацією, декількома документами.
Згідно п. 9 розділу 3 тендерної документації передбачене подання Учасником довідки довільної форми «Відомості про учасника» (довідка довільної форми, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Тобто тендерною документацією не встановлюються окремі вимоги до складання такого документу.
Твердження висновку свідчить лише про незнання законодавства та упереджений розгляд процедури закупівлі, оскільки в поданій Учасником довідці та згідно з установчими документами організаційно – правова форма Учасника – товариство з обмеженою відповідальністю. Згідно ст. 62 Господарського кодексу України, Закону України «Про підприємства в Україні» товариство з обмеженою відповідальністю є юридичною особою та в апріорі не може мати іншого юридичного статусу.
Щодо не відображення інформації про форму власності у довідці повідомляємо, що тендерною документацією не визначено конкретного способу подання вказаної інформації (однією довідкою, одним файлом, таблицею тощо). В складі пропозиції Учасника міститься довідка про підприємство із доданням протоколу зборів учасників (засновників) товариства – із зазначенням приватної форми власності товариства, а також інформація про форму власності зазначена Учасником у поданій ціновій пропозиції.
Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від Учасника інформацію, що міститься у відкритих реєстрах. Листом Мінекономіки України від 16.01.2020 року №3304-04/2361-06 визначено перелік відкритих реєстрів, в т.ч. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який містить інформацію про юридичний статус та форму власності.
Враховуючи відсутність вимог тендерної документації щодо способу подання інформація та фактично подану Учасником в складі тендерної пропозиції всю запрошувану інформацію згідно виставлених вимог, у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції Учасника.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
4) В календарному плані виконання робіт, поданому в складі пропозиції Переможця, визначено не всі види (етапи, комплекси) робіт, чим не дотримано вимогу п. 15 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки поданий в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» календарний план виконання робіт включає в себе всі види (етапи, комплекси) робіт, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації:
- демонтажні роботи;
- електромонтажні роботи;
- встановлення вікон і дверей;
- штукатурні роботи;
- улаштування стель з плит стельових;
- облицювання, покриття стін;
- улаштування підлог;
- встановлення сантехнічного обладнання;
- монтаж світильників, електрофурнітури;
- вивезення сміття.
У висновку не зазначено, які саме, на думку «фахівця»!!!! Державної аудиторської служби, види (етапи, комплекси) робіт не включені до календарного плану Учасника. Тим більше, що кошторисна документація, яка подана в тендерній пропозиції та є додатком до договору за результатами закупівлі повністю відповідає об’ємам робіт, визначених Додатком №2 до тендерної документації, тобто всім видам (етапам, комплексам), що передбачались тендерною документацією.
Таким чином, подана тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації
Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.