-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку дітей)
Завершена
5 720 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 184.00 UAH
мін. крок: 0% або 2 184.00 UAH
Номер:
bd25a5c0f0b54591a1992e159e296a4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2020 00:00
Період моніторингу:
20.02.2020 16:33 - 13.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2020 № 9
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 20.02.2020 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-24-002805-b 24.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 16 частини другої статті 22 Закону, пункту 10 частини першої та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2020, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2020.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.01.2020 б/н та зміни до неї. протокол розгляду тендерних пропозицій за лотами 1,2,4,5 від 25.02.2020, інформація про відміну закупівлі за лотом 3, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2020.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що положення пункту 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) не відповідають умовам тендерної документації, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено післяоплату 10 днів – 100%, тоді як в розділі 4 Додатку 5 до тендерної документації передбачена, в тому числі, попередня оплата послуг в розмірі 30% на строк не більше одного місяця.
Також, положення пункту 10-2 оголошення про проведення відкритих торгів щодо джерела фінансування закупівлі «Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку дітей)» не враховують часткове фінансування за рахунок батьків або інших джерел незаборонених законодавством, як це передбачено у Додатку 4 до тендерної документації.
За результатами проведеного моніторингу наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що Замовником 03 лютого 2020 року оприлюднена тендерна документація зі змінами на закупівлю «Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку дітей)», яка затверджена рішенням тендерного комітету 24 січня 2020 року.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними до перегляду після внесених змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону, а саме - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Проте Замовником недотримано вимоги абзацу третього частини першої статті 10 Закону, в частині оприлюднення нової редакції тендерної документації.
Крім того, в порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону, Замовником не оприлюднено окремого документу, який би містив перелік змін, які вносилися до тендерної документації та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не містять закреслених даних.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону.
Так, на порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону, в тендерній документації відсутня інформація щодо посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, а саме: прізвище, ім’я та по батькові, посада та адреса.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону.
Поряд з цим, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 та пункту 10 частини першої статті 17 Закону, тендерна документація містить вимоги для учасника про надання інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при тому, що очікувана вартість закупівлі послуг складає 5 720 680,00 гривень, що не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Крім того, встановлено, що в тендерній документації встановлена вимога для переможця щодо документального підтвердження інформації згідно пунктів 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним,чим порушено вимоги пункту 2 частини другого статті 22 та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону.
Відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
03.03.2020 15:40 - 18.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2020 15:40
Рішення про призначення перевірки
Номер:
3575e652e65543faae5573fb0053ca0f
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-03-24-000001
Дата створення:
24.03.2020 11:03
Опис:
24.03.2020 № 13
Ужгород
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 25 березня 2020 року проведення протягом 5 робочих днів перевірки закупівлі здійсненої Департаментом соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації за ідентифікатором: UA-2020-01-24-002805-b.
2. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Запити/Пояснення
Номер:
28b3a4a530c54b1db2f2e63afff654f3
Назва:
Аргументовані заперечення та пояснення до висновку.
Дата опублікування:
06.03.2020 17:44
Опис:
Департамент соціального захисту населення Закарпатської облдержадміністрації, уважно опрацювавши висновки моніторингу Державною аудиторською службою України західного офісу Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, опублікованого 03 березня 2020 року, предмет закупівлі за ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку дітей), за процедурою відкритих торгів з публікацією англійської мови PROZORRO UA-2020-01-24-002805-b, щодо встановленого порушення пунктів 2, 16 частини другої статті 22 Закону, пункту 10 частини першої та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону, абзацу третього частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 23 Закону просить взяти до уваги наступні аргументи.
У зв'язку із виявленою технічною помилкою (яка не впливала на процедуру закупівлі), замовником 03 лютого 2020 року було прийнято рішення про необхідність внесення змін до тендерної документації та відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» опублікування змін протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення (протокол засідання тендерного комітету №4/2020 від 03 лютого 2020 року). Але з невідомих нам технічних причин при оприлюдненні змін в системі «PROZORRO», доступ до якої здійснюється за допомогою мережі Інтернет, було опубліковано стару редакцію тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету 24 січня 2020 року. Тобто, фактично змін в тендерній документації не відбулося (двічі оприлюднено одну і ту ж тендерну документацію), що не призвело до жодних наслідків ні щодо учасників торгів, ні щодо використання бюджетних коштів, ні щодо результатів торгів.
Що стосується невідповідності пункту 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) умовам тендерної документації пояснюємо, що в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено після оплату 10 днів – 100%, а постановою КМУ від 4 грудня 2019 р. №1070 передбачається попередня оплата саме така, як відображено в розділі 4 Додатку 5 до тендерної документації (попередня оплата послуг в розмірі 30% на строк не більше одного місяця).
В тендерній документації відсутня інформація щодо посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, однак ця інформація є в системі.
Інші виявлені порушення, не впливають на результат торгів, опрацьовані та будуть враховані в подальшому.
Разом з тим повідомляємо, що на день отримання Замовником висновку моніторингу процедура торгів перебуває на завершальній стадії, пропозиції розглянуто, визначено переможців, які надали найбільш економічно вигідні цінові пропозиції (в кожному з лотів переможці різні).
Оскільки згідно моніторингу, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, – порушень не установлено, та беручи до уваги, що допущені Замовником порушення є технічними, та такими, що не вплинули на потенційних учасників торгів та не привели до неефективного або нецільового використання бюджетних коштів, а також враховуючи, що на сьогодні відсутній механізм усунення допущених помилок, просимо не застосовувати до Замовника штрафних санкцій.