• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку дітей)

Завершена

5 720 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 184.00 UAH
Номер: bd25a5c0f0b54591a1992e159e296a4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.02.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 20.02.2020 16:33 - 13.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.02.2020 № 9 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 20.02.2020 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-01-24-002805-b 24.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 920-76-00, murinviktoria@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 16 частини другої статті 22 Закону, пункту 10 частини першої та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2020, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2020. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.01.2020 б/н та зміни до неї. протокол розгляду тендерних пропозицій за лотами 1,2,4,5 від 25.02.2020, інформація про відміну закупівлі за лотом 3, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що положення пункту 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) не відповідають умовам тендерної документації, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено післяоплату 10 днів – 100%, тоді як в розділі 4 Додатку 5 до тендерної документації передбачена, в тому числі, попередня оплата послуг в розмірі 30% на строк не більше одного місяця. Також, положення пункту 10-2 оголошення про проведення відкритих торгів щодо джерела фінансування закупівлі «Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку дітей)» не враховують часткове фінансування за рахунок батьків або інших джерел незаборонених законодавством, як це передбачено у Додатку 4 до тендерної документації. За результатами проведеного моніторингу наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що Замовником 03 лютого 2020 року оприлюднена тендерна документація зі змінами на закупівлю «Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку дітей)», яка затверджена рішенням тендерного комітету 24 січня 2020 року. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними до перегляду після внесених змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону, а саме - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення. Проте Замовником недотримано вимоги абзацу третього частини першої статті 10 Закону, в частині оприлюднення нової редакції тендерної документації. Крім того, в порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону, Замовником не оприлюднено окремого документу, який би містив перелік змін, які вносилися до тендерної документації та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не містять закреслених даних. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону. Так, на порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону, в тендерній документації відсутня інформація щодо посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, а саме: прізвище, ім’я та по батькові, посада та адреса. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону. Поряд з цим, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 та пункту 10 частини першої статті 17 Закону, тендерна документація містить вимоги для учасника про надання інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при тому, що очікувана вартість закупівлі послуг складає 5 720 680,00 гривень, що не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Крім того, встановлено, що в тендерній документації встановлена вимога для переможця щодо документального підтвердження інформації згідно пунктів 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним,чим порушено вимоги пункту 2 частини другого статті 22 та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону. Відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 03.03.2020 15:40 - 18.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2020 15:40

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення