-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021-2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена, ковбаса варено-копчена, консерви м’ясні тушковані)
Завершена
464 086.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 320.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 320.43 UAH
Номер:
f9072ebab92b4567835c7d2b17a16f5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-21-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2020 00:00
Період моніторингу:
21.02.2020 15:11 - 14.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2020 № 41
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID:UA-2020-01-24-002754-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності встановленого переліку критеріїв методики оцінки тендерних пропозицій вимогам Закону встановлено порушення частини першої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності встановленого переліку критеріїв методики оцінки тендерних пропозицій вимогам Закону; розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену 30.01.2020 засіданням тендерного комітету Херсонського ліцею Херсонської обласної ради (далі – Замовник); тендерну пропозицію ТОВ «СУПЕРМАРКЕТ Україна»; протокол засідання тендерного комітету від 13.02.2020; договір про закупівлю від 24.02.2020 №12.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що для проведення оцінки пропозицій учасників Замовником застосована методика з використанням критеріїв: «Ціна», «Забезпечення простежуваності товару» та «Наявність акту обстеження потужностей».
Відповідно до частини першої статті 28 Закону, у разі здійснення закупівлі яка має складний або спеціалізований характер та для якої не існує постійно діючого ринку, критерієм оцінки є ціна разом з іншими критеріями оцінки.
При цьому, обов’язок щодо дотримання діючих гігієнічних вимог на всіх етапах виробництва та обігу харчових продуктів не має окремого або спеціального характеру, а встановлений для всіх учасників (операторів) ринку постачання харчових продуктів частиною другою статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Також, на ринку харчових продуктів, відповідно до статті 4 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», здійснюється Державне регулювання у сфері їх безпечності, у тому числі шляхом здійснення державного контролю, видачі, припинення, анулювання та поновлення експлуатаційного дозволу.
Замовником не підтверджено, що предмет закупівлі, а саме постачання продуктів харчування, має складний та спеціалізований характер. Також Замовником не доведено, що для предмету закупівлі не існує постійно діючого ринку.
Встановивши додаткові критерії до критерію «Ціна» Замовником порушено вимоги частини першої статті 28 Закону.
Також, за результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ «СУПЕРМАРКЕТ Україна», вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Вимогами пункту 6 Додатку № 4 до тендерної документації визначено, що пропозиція учасника повинна містити усі необхідні дозвільні документи на транспортні засоби та складські приміщення, передбачені чинним законодавством, в тому числі договори з актами виконаних робіт за останні 3 місяці підтверджуючі проведення усіх заходів, необхідних для забезпечення належного транспортування предмета закупівлі - дезінфекці'ї транспортних засобів та дезiнфекцi'ї, дезiнсекцiї та дератизацi'ї приміщень.
Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СУПЕРМАРКЕТ Україна» відсутні вищезазначені акти виконаних робіт за останні 3 місяці.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «СУПЕРМАРКЕТ Україна», яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
13.03.2020 15:02 - 28.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2020 15:02