• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Дрова паливні твердих та м'яких порід

В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота залишених сучків не повинна перевищувати 30 мм. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Дрова приймаються партіями. Партія належить до приймання, у разі якщо кількість дров в виборці, яка не відповідає вимогам Замовника, викладеним вище , складає не більш як 5 %.

Завершена

228 000.00 UAH без ПДВ
Номер: fda5419b37af48f7bd525ffe00315394
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.04.2020 16:21 - 14.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2020 № 25 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2020 № 25. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2020-01-24-002800-b від 24.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель установлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 35 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, у зв’язку з порушеннями вимог законодавства зазначених в запиті Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.04.2020 року, Замовник прийняв рішення про розірвання договору про закупівлю від 04.02.2020 № 7 шляхом укладання додаткової угоди від 27.04.2020 року № 1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявність умов застосування переговорної процедури закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір про закупівлю від 04.02.2020 № 7, пояснення Відділу освіти Квітневої сільської ради (далі – Замовник) від 27.04.2020 року. За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі, Замовником проводилася відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490) передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Так, аналізом даних електронної системи закупівель встановлено, що Замовником у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не зазначено посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом 490, відсутність якого фактично не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі визначених пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону. Поряд з тим, у поясненні Замовника від 27.04.2020 року зазначено, що процедура закупівель ним застосовувалась на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, що також підтверджує відсутність настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі визначених пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону. Таким чином, моніторингом установлено, що Замовником проведено переговорну процедуру закупівель без настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень: 28.04.2020 15:44 - 14.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2020 15:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ "УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ", Переговорну процедуру закупівлі товару «Дрова паливні твердих та м'яких порід», код ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина, згідно ідентифікаційного номеру UA-2020-01-24-002800-b ВІДМІНЕНО, відповідно до частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Дата публікації звіту: 29.04.2020 08:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 29.04.2020 11:21

Запити/Пояснення