• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги відмінено

2 033 995.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 253.64 UAH
Номер: 3626cacfe6024a119b8015288c101f4e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-23-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 23.03.2020 17:04 - 14.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.03.2020 №18 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.03.2020 № 18 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-01-24-002058-a, 24.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 50) 440-96-76, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлено порушення частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, додаток до річного плану та зміни до них; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 24.01.2020 № 4; звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 28.01.2020 та роз’яснення на звернення від 31.01.2020; протоколи розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 17.02.2020 № 11; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ») за лотами № 1 «Закупівля електричної енергії на потреби приміщень адміністративних будівель за адресами: м. Черкаси, бул. Шевченка, 117 та бул. Шевченка, 307» і № 4 «Закупівля електричної енергії на потреби приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Черкаси, бул. Шевченка, 245»; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНЕРГІЯ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СІНЕРГІЯ ТРЕЙД») за лотами № 2 «Закупівля електричної енергії на потреби приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36 та приміщень гаражу по вул. Хрещатик, 259» і № 3 «Закупівля електричної енергії на потреби приміщень майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вул. Благовісна, 170»; повідомлення про намір укласти договір за лотами №№ 1-4. Аналізом тендерних пропозицій ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» за лотами №№ 1, 4 встановлено, що вони не відповідали умовам тендерної документації. Зокрема, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме наступне: - довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону; - довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону; - довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону; - довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону; - довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону; - довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону. Кожна із зазначених вище довідок повинна містити посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, щодо якого надається така довідка, а зміст кожної із вказаних довідок повинен в повній мірі згідно цієї документації підтверджувати відсутність відповідної підстави для відмови в участі згідно пункту статті 17 Закону, щодо якого надається кожна окрема довідка. У складі тендерних пропозицій ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» за лотами №№ 1, 4 надана одна довідка від 07.02.2020 № 0097Т про підтвердження відсутності підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі згідно з частинами першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не містить посилання на відповідний пункт статті 17 цього Закону, чим не виконано вимогу тендерної документації. Крім цього, не надано довідку або інформацію в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з пунктом 10 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, тендерні пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» за лотами №№ 1, 4 мали бути відхилені відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналізом дотримання строків під час укладення договору про закупівлю встановлено, що рішення про намір укласти договір за лотами №№ 1-4 прийняте 17.02.2020, перебіг строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» для укладення договору про закупівлю, у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону не призупинявся та станом на 23.03.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутня інформація про укладення договорів за лотами №№1-4. Також відсутня будь-яка інша інформація щодо подальшого перебігу процедури закупівлі (повідомлення про відміну торгів або про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» та ТОВ «СІНЕРГІЯ ТРЕЙД» та розгляд пропозицій інших учасників, строк дії тендерних пропозицій яких ще не минув). Відповідно до частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» 23.03.2020 в електронній системі закупівель замовникові було поставлене питання щодо відсутності договорів про закупівлю за лотами №№1-4 або іншої інформації про закупівлю (повідомлення про відміну торгів або про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» та ТОВ «СІНЕРГІЯ ТРЕЙД» та розгляд пропозицій інших учасників, строк дії тендерних пропозицій яких ще не минув). На порушення частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» відповідні пояснення Департаментом економіки та розвитку Черкаської міської ради не надані. Аналізом укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-8-2, підтверджено.
Період усунення порушень: 03.04.2020 12:18 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2020 12:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуті шляхом відхилення пропозицій переможців по лотах 1-4 через відмову від підписання договору Пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.03.2020 року Департаментом економіки та розвитку Черкаської міської ради 24 січня 2020 року було оголошено відкриті торги № UA-2020-01-24-002058-a на закупівлю електричної енергії, протоколом засідання тендерного комітету № 11 від 17 лютого 2020 року було визначено переможцями закупівлі: по лотах 1 і 4 товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" та по лотах 2 і 3 товариство з обмеженою відповідальністю "СІНЕРГІЯ ТРЕЙД". Щодо відсутності у пропозиції учасника ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" окремих довідок що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону та відсутність інформації згідно з пунктом 10 частини першої статті 17 Закону повідомляємо наступне: в складі тендерної пропозиції ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" є зведена довідка що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 яка за своїм змістом підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 хоча і подана у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації та відноситься до формальних помилок. Щодо відсутність інформації згідно з пунктом 10 частини першої статті 17 Закону тендерний комітет виходив з того, що очікувана вартість закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень тому дана інформація не є обов’язковою для участі в даній закупівлі та керуючись абзацами 10 та 11 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації а саме: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Виходячи з цього ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" було оголошено переможцем закупівлі по лотам 1 та 4. Вивчивши Ваші зауваження, практику АМКУ та роз’яснення Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України прийшли до висновку про невірне застосування умов тендерної документації в частині що стосується відсутності інформації згідно з пунктом 10 частини першої статті 17 Закону та про те що тендерна пропозиція ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" не відповідала вимогам тендерної документації. Про подальшому розгляді тендерних пропозицій в закупівлях буде враховано даний висновок. Щодо не укладення договору в термін передбачений Законом: відповідно до протоколу 11 від 17 лютого 2020 року останнім днем підписання договорів по лотам 1-4 закупівлі № UA-2020-01-24-002058-a було 9 березня 2020 року однак на той час не було укладено договору про розподіл електричної енергії з ПАТ «Черкасиобленерго», що унеможливлювало підписання договорів з постачальниками електричної енергії які були визначені переможцями закупівлі № UA-2020-01-24-002058-a за лотами 1-4. Відповідний протокол про відхилення пропозицій переможців за лотами 1-4 по закупівлі № UA-2020-01-24-002058-a оприлюднено в системі Prozorro 08.04.2020 р.
Дата публікації звіту: 08.04.2020 15:17

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення