• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 03220000-9 - ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (ОВОЧІ, ФРУКТИ (ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 03221000-6- ОВОЧІ, ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 03222000-3- ФРУКТИ І ГОРІХИ))

Завершена

2 495 114.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Номер: 61b33d42f4ec4f2fac047cdbab462d01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-18-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 18.03.2020 12:07 - 09.04.2020 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.03.2020 № 11 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області Від 18.03.2020 № 11 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-01-17-001143-c 17.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Васько Любов Юріївна за лотом № 2, встановлено порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю за лотом № 2 установлено порушення частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної пропозиції ФОП Поцко Верона Юріївна за лотом № 1 умовам тендерної документації Замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю за лотом № 1, оприлюднення договорів про закупівлю за лотами № 1 та № 2, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за лотами № 1 та № 2 – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору за лотом № 2 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій ФОП Поцко Верона Юріївна та ФОП Васько Любов Юріївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, внесеними протоколом засідання тендерного комітету від 24.01.2020, тендерні пропозиції ФОП Поцко Верона Юріївна та ФОП Васько Любов Юріївна, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.03.2020 № 83 за лотом № 1 та договір 13.03.2020 № 124 за лотом № 2. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Васько Любов Юріївна умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 17.02.2020 року б/н визначений переможцем торгів за лотом № 2, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині документального підтвердження та умовам, встановленим Замовником в тендерній документації. Так, Замовником в тендерній документації (додаток 2) встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яким визначено обов’язковою умовою наявність, зокрема, складського приміщення (не менше одного) та зобов’язання для учасників щодо надання відповідного документу, який підтверджує його наявність. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Васько Любов Юріївна, відсутня інформація щодо наявності складського приміщення, чим не підтверджено кваліфікаційний критерій, визначений абзацом другим частини другої статті 16 Закону, у спосіб, встановлений Замовником в тендерній документації (додаток 2). Крім того, ФОП Васько Любов Юріївна у складі тендерної пропозиції не подано сертифікат (сертифікати) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів стосовно надання послуг, щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у тому числі транспортування та зберігання, (код КВЕД) створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, як вимагалося Замовником у додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, Замовником в порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ФОП Васько Любов Юріївна, як таку що не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, проте зазначеного учасника визнано переможцем та укладено договір 13 березня 2020 року № 124. В ході аналізу питання дотримання строків щодо укладання договору про закупівлю за лотом № 2 з переможцем процедури закупівлі ФОП Васько Любов Юріївна встановлено, що Замовником 13.03.2020 укладено договір №124, тобто на двадцять п’ятий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір (повідомлення про намір укласти договір за лотом № 2 оприлюднено 18 лютого 2020), чим не дотримано норми частини другої статті 32 Закону, в частині порушення строків укладення договору. Враховуючи зазначене, згідно абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону такий договір є нікчемним, зокрема: у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Таким чином, за результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK 1-8-2 (несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі) – підтвердилась за лотом № 2.
Період усунення порушень: 26.03.2020 17:36 - 10.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2020 17:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які були виявленні під час моніторингу, Замовником прийнято рішення розірвати Договір за лотом 2 та оприлюднити відповідно інформацію в електронній системі.
Дата публікації звіту: 01.04.2020 10:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які були виявленні під час моніторингу, Замовником усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю за лотом №2 від 13 березня 2020 року № 124 на суму 598 000,00 гривень.
Дата публікації: 02.04.2020 13:27