-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі, натуральний мед) – 2 лоти
Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі, натуральний мед) – 2 лоти
Завершена
1 307 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.06 UAH
мін. крок: 0% або 0.06 UAH
Номер:
6e76e6ac911e43ccb6e62b0b3177b2fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.02.2020 00:00
Період моніторингу:
04.02.2020 16:27 - 26.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.02.2020 № 6
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 04.02.2020 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-01-21-001090-с 21.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання оприлюднення інформації щодо закупівлі у Лоті №2 встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерної пропозиції за Лотом №1 порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу станом на дату закінчення моніторингу, торги за Лотом 2 відмінено Замовником відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону в зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції за Лотом №1 від ФОП Яцина Оксана Миколаївна.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) від 21.01.2020 №30, тендерну пропозицію ФОП Яцина О.М. за Лотом №1.
За результатами питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого частини першої статті 24 Закону замовником по Лоту №2 визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 5000,00 гривень, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Додатково слід зазначити, що відповідно частини другої статті 24 Закону у разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, торги за Лотом № 2 відмінено Замовником відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону в зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
13.02.2020 16:58 - 28.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2020 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Лот 2 Продукція тваринництва та супутня продукція (натуральний мед) відмінено з недостатньою кількістю учасників.
Дата публікації звіту:
27.02.2020 10:51