• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі, натуральний мед) – 2 лоти

Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі, натуральний мед) – 2 лоти

Завершена

1 307 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.06 UAH
Номер: 6e76e6ac911e43ccb6e62b0b3177b2fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 04.02.2020 16:27 - 26.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.02.2020 № 6 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 04.02.2020 № 6 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1 UA-2020-01-21-001090-с 21.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, sabdima@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання оприлюднення інформації щодо закупівлі у Лоті №2 встановлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерної пропозиції за Лотом №1 порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу станом на дату закінчення моніторингу, торги за Лотом 2 відмінено Замовником відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону в зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції за Лотом №1 від ФОП Яцина Оксана Миколаївна. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) від 21.01.2020 №30, тендерну пропозицію ФОП Яцина О.М. за Лотом №1. За результатами питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого частини першої статті 24 Закону замовником по Лоту №2 визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 5000,00 гривень, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Додатково слід зазначити, що відповідно частини другої статті 24 Закону у разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, торги за Лотом № 2 відмінено Замовником відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону в зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 13.02.2020 16:58 - 28.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2020 16:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лот 2 Продукція тваринництва та супутня продукція (натуральний мед) відмінено з недостатньою кількістю учасників.
Дата публікації звіту: 27.02.2020 10:51