• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

1 132 444.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 416.90 UAH
Номер: db4c23ffd8b44e7ca552c70d2b3297cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-11-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.03.2020 17:16 - 02.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2020 № 15 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.03.2020 № 15. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2020-01-24-000556-c від 24.01.2020 – дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17 та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Северенчук Сергій Леонідович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договорів про закупівлі встановлено, що Замовником договір від 12.03.2020 року № 41а з ФОП Северенчук Сергій Леонідович укладено з порушенням термінів передбачених нормами частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення договорів та відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів про закупівлю від 02.03.2020 року № 27 та від 12.03.2020 року № 41а відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договорів про закупівлі, їх оприлюднення та відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Комунальної установи «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції переможців ФОП Гладун Сергій Михайлович (по лоту №1) та ФОП Северенчук Сергій Леонідович (по лоту №2), повідомлення про наміри укласти договори від 13.02.2020 року, договори про закупівлю від 02.03.2020 року № 27 (по лоту № 1) та від 12.03.2020 року № 41а (по лоту № 2). За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону, в підпункті 2 пункту 2 розділу 3 та пунктах 1, 2 та 6 Додатку № 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 частини 1 статті 17 Закону, тобто надання документального підтвердження інформації яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 7 Додатку № 2 тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника-переможця по лоту № 2 ФОП Северенчук Сергій Леонідович відсутня довідка в довільній формі, яка містить відомості про учасника (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, банківські реквізити). Отже, в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Северенчук Сергій Леонідович, як таку, що не відповідала умовам тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги. За результатами аналізу своєчасності укладання договорів про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення частини 2 статті 32 Закону укладено договір від 12.03.2020 року за № 41а з ФОП Северенчук Сергій Леонідович пізніше 20-го дня, з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме на 28 день. Разом з тим, абзацом 4 частини 1 статті 37 Закону, встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 25.03.2020 16:50 - 09.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2020 16:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись статтею 22 Закону України "про публічні закупівлі" розірвати Договір №27від 02.03.2020 року, в зв'язку з невідповідністю тендерної документації вимогам законодавства у сфері державних закупівель. Керуючись статтею 37 Закону України "про публічні закупівлі" розірвати Договір №41-а від 12.03.2020 року, вважати недійсним, в зв'язку з порушенням процедури закупівлі, пункту 4 частини 1 статті 30, частини 2 статті 32 Закону.
Дата публікації звіту: 31.03.2020 13:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 22.04.2020 19:28