-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області
Завершена
155 399 806.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 553 998.07 UAH
мін. крок: 1% або 1 553 998.07 UAH
Номер:
de78eb23a9324a5ca07dc37d7b183196
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-07-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2020 00:00
Період моніторингу:
15.05.2020 14:29 - 06.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.05.2020 № 122
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-01-23-005176-a 23.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» установлено порушення частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариств з обмеженою відповідальністю «ДОРБУДКАПІТАЛ», «Автомагістраль-Південь», «МЕГО ЛТД», відкритого акціонерного товариства «ДБТ № 4 м. Брест», дочірнього підприємства «ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» та приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 23.01.2020 № 13, нову редакцію тендерної документації, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.023.2020 № 70 зі змінами та перелік змін до неї, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ДОРБУДКАПІТАЛ», «Автомагістраль-Південь», «МЕГО ЛТД», «ГРАНІТ-001» (далі – ТОВ «ГРАНІТ-001»), відкритого акціонерного товариства «ДБТ № 4 м. Брест» (далі – ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест»), дочірнього підприємства «ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» та приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 08.04.2020 № 6747-р/пк-пз та від 10.06.2020 № 11458-р/пк-пз, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 24.04.2020 № 220 та
від 22.06.2020 № 6, повідомлення про намір укласти договору 23.06.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на виконання рішення колегії АМКУ від 10.06.2020 № 11458-р/пк-пз (16.06.2020) скасував свої рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» та про визначення
ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 22.06.2020 № 6) та повторно обрав переможцем торгів ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», а також відхилив тендерну пропозицію переможця торгів
ТОВ «ГРАНІТ-001» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (пункт 1 частини першої статті 30 Закону) за відсутності підстав, визначених ним у тендерній документації та у частині першій статті 30 Закону.
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
При цьому Замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ГРАНІТ-001» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету
від 24.04.2020 № 220 визначив його переможцем торгів та прийняв рішення про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону однією з підстав відхилення тендерної пропозиції переможця торгів є не надання ним документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
Відповідно до інформації та документів, оприлюднених в електронній системі закупівель, ТОВ «ГРАНІТ-001» 19.06.2020 завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Водночас на порушення частини п’ятої статті 28 Закону Замовник повторно здійснив розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 22.06.2020 № 6 відхилив його тендерну пропозицію.
Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію переможця торгів
ТОВ «ГРАНІТ-001» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, та неправомірно обрав переможця торгів ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест».
Період усунення порушень:
26.06.2020 18:57 - 11.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2020 18:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Держаудитслужбою по об’єкту: «Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області» (UA-2020-01-23-005176-a) 26 червня 2020 року опубліковано висновок про результати моніторингу закупівлі, відповідно до якого за результатами аналізу питання по тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» установлено порушення частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 30 Закону, а саме що «Замовник повторно здійснив розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 22.06.2020 № 6 відхилив його тендерну пропозицію. Замовник відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, та неправомірно обрав переможця торгів ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест».». Зобов’язано протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
На виконання вищевказаних вимог, повідомляємо наступне.
ТОВ «ГРАНІТ-001» 01 липня 2020 р. подано скаргу на рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції. Скарга подана щодо тих самих порушень, обставин та підстав, які викладені у Висновку Держаудитслужби від 26 червня 2020 року.
Відповідно до п. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Відповідно до п. 6 ст. 18 Закону України «про публічні закупівлі», датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 14 та п. 15. ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Після оприлюднення рішення органу оскарження замовником у порядку, встановленому цією статтею, виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку, здійснюється в частині, що не були предметом розгляду органом оскарження.
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що наразі неможливо усунути порушення, викладені у Висновку про результати моніторингу закупівлі, у зв’язку із наявністю процедури оскарження. Замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження.
Дата публікації звіту:
06.07.2020 18:16
Запити/Пояснення
Номер:
af33c007d4614e2f9290dce0b7193b1d
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
26.05.2020 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2020 № 133
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-23-005176-a.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-23-005176-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 23 січня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 14 травня 2020 року № 122 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
a0e4b86adeac413cbd062668bb551d5f
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
29.07.2020 08:52
Опис:
Згідно з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20 липня 2020 року №13948-р/пк-пз та на виконання висновку Державної аудиторської служби України з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, тендерним комітетом Департаменту інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації (правонаступник Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації згідно з розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 24 жовтня 2019 року № 715) скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРАНІТ-001" та рішення про визначення ВАТ "ДСТ № 4 г.Брест" переможцем за процедурою закупівлі "Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області " (UA-2020-01-23-005176-a). Протоколом від 24 липня 2020 року № 39 визначено ТОВ "ГРАНІТ-001" переможцем вищевказаної закупівлі.