• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт технологічно-виробничих приміщень головної ремонтної майстерні по вул. Куренівська, 16-В (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 45400000-1 – завершальні будівельні роботи)

Кількість та обсяги робіт, необхідні для закупівлі, викладені в Додатку 2 до тендерної документації. Ремонтні роботи здійснюватимуться протягом квітня – серпня 2020 року. Точний початок дії Договору буде визначено під час укладання Договору за результатами закупівлі.

Завершена

3 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 250.00 UAH
Номер: 2967eec2f8e447cfbbeec834d57a076c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-07-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.02.2020 19:02 - 29.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.02.2020 № 32 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 07.02.2020 № 32 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2020-01-21-001189-b 21.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, petrenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення до тендерної документації та вимог щодо усунення порушення установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та вимог щодо усунення порушення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунальної організації «Київмедспецтранс» (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.01.2020 №6 (зі змінами внесеними 29.01.2020 №38). Під час моніторингу установлено, що Замовник в річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою визначив код предмета закупівлі 45400000-1 – «Завершальні будівельні роботи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником третьої цифри основного словника, чим порушив вимоги абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454). За результатами моніторингу установлено, що на вимоги про усунення порушення та на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 23.01.2020 та 03.02.2020, Замовник оприлюднив роз'яснення 29.01.2020 та 13.02.2020 відповідно з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-5-2) не підтверджено.
Період усунення порушень: 27.02.2020 19:38 - 13.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2020 19:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок Держаудитслужби щодо проведенного моніторингу процедури на закупівлю послуг з поточного ремонту технологічно-виробничих приміщень головної ремонтної майстерні по вул. Куренівська, 16-В (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 45400000-1 – завершальні будівельні роботи), (UA-2020-01-21-001189-b), повідомляє про наступне. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що до послуг відноситься, зокрема, поточний ремонт. Відповідно до абз. 1 п. 1 розд. ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 (надалі – Порядок № 454), предмет закупівлі визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника (ДК 021:2015) із зазначенням в дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до п. 2 розд. ІІ Порядку № 454 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, (тобто об’єктом будівництва), згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. Замовником було визначено предмет закупівлі за показником 3-ї цифри з метою ефективного та економного проведення останньої. Так, якщо здійснити поділ закупівлі на більш конкретні види робіт (з поточного ремонту), такі як «45410000-4 – Штукатурні роботи», «45440000-3 – Фарбування та скління», «45430000-0 – Покривання підлоги та стін (тощо)», то у результаті цього замовнику доведеться укласти кілька договорів підряду і, відповідно, договорів з технічного нагляду, що призведе до збільшення витрат з місцевого бюджету. Проте, у випадку проведення процедури відкритих торгів за одним предметом замовник може здійснити комплексну закупівлю поточного ремонту будівлі та заощадити бюджетні кошти. Відповідно до статті 3 Закону закупівля має здійснюватися, зокрема, за принципом максимальної економії та ефективності. Крім того, у разі поділу предмету вартість окремих робіт становитиме менше 200 тис. грн. А відтак, замовник матиме можливість не проводити процедуру відкритих торгів. Однак, послуги з поточного ремонту за конкретним об’єктом будівництва не підлягають поділу. Відповідно до частини 7 статті 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. У зв’язку із вищевикладеним повідомляю, що умови закупівлі відповідають вимогам законодавства України. Не зважаючи на те, що роз’яснення на звернення від 22.01.2020, 23.01.2020 та 03.02.2020 КО «Київмедспецтранс» були надані у строк більш як три робочі дні, КО «Київмедспецтранс» повідомляє, що дана обставина ніяким чином не впливає на умови закупівлі послуг з поточного ремонту технологічно-виробничих приміщень І поверху (Літ. «А»), в т. ч. дільниця автомийки, по вул. Куренівська, 16-В (UA-2020-01-21-003767-c). Відповідно до абзацу 3 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної пропозиції строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Дата публікації звіту: 05.03.2020 16:55