-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень рентгенологічного відділення по вул. Симиренка, 10
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
053536640aae426684362b1cc1de46a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-05-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.03.2020 00:00
Період моніторингу:
05.03.2020 17:42 - 27.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2020 № 37
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2020 № 37
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-21-001729-c
21.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.02.2020, тендерні пропозиції ТОВ «СК Девелопмент», ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП», протоколи розгляду від 06.02.2020 б/н, від 07.02.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2020, договір від 19.02.2020 № 18, додаткову угоду від 21.02.2020 № 1.
За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» умовам ТД, так як договірна ціна не містить підпис та печатку інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, календарний план виконання робіт не містить печатку інженера-проектувальника, чим не дотримано вимогу абз. 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Також, Переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону, чим не потримано вимогу підпункту «г» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 19.02.2020 № 18 загальною сумою 300 000,00 гривень.
Крім цього, сторінку 5 (пункти 9.7. – 11.1.) договору від 19.02.2020 № 18, що є невід’ємною його частиною, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень:
12.03.2020 10:41 - 27.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2020 10:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень рентгенологічного відділення по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001729-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме:
1) Невідповідність пропозиції ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» умовам ТД, так як договірна ціна не містить підпис та печатку інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, календарний план виконання робіт не містить печатку інженера-проектувальника, чим не дотримано вимогу абз. 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Твердження щодо недотримання вимогу абз. 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не відповідає дійсності, оскільки чинним законодавством затверджені форми кошторисної документації та місце підпису особи, що її склала.
Так, додатком С до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» затверджену форму договірної ціни, в якій передбачені підписи лише замовника та підрядника. В той же час невід’ємною частиною договірної ціни є пояснювальна записка до неї, в якій передбачена відмітка підпису та печатки особи, що склала цей документ. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» надано договірну ціну та пояснювальну записку до неї (файл «14.3.Пояснююча записка до ДЦ.pdf» завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2020 21:48). У наданому в складі пропозиції документі наявний підпис та печатка інженера – проектувальника Грищенко Н.О.
Крім того, згідно п. 3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» інвесторська кошторисна документація - сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Тобто календарний план у відповідності до чинного законодавства не є кошторисною документацією.
Оскільки абз. 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що тільки кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинні містити підпис та печатку інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, тому відсутність печатки інженера-проектувальника на документі, що не відноситься до кошторисної документації - календарному плані не є порушенням вимог тендерної документації.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції.
2) Переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону, чим не потримано вимогу підпункту «г» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Твердження висновку не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону (в довільній формі), що підтверджується завантаженим на сайті уповноваженого органу файл «2. Інформаційна довідка про відсутність підстав для відмови згідно ст. 17.pdf».
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто Законом передбачені конкретні випадки обов’язку Замовника відхилити Учасника по ст. 17 – не надання документів до завершення законодавчо встановленого строку або наявність підстав у наданих документах.
Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» при поданні пропозиції завантажено на сайт уповноваженого органу і документи тендерної пропозиції, і документи, подання яких передбачається для переможця процедури.
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідно до ст. 17 надано в повному обсязі документи для підтвердження відсутності підстав до завершення законодавчо встановленого строку. Керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації.
3) Сторінку 5 (пункти 9.7. – 11.1.) договору від 19.02.2020 № 18, що є невід’ємною його частиною, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.
Згідно ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Статте. 180 Господарським кодексом України визначені істотні умови договору. Відсутність однієї сторінки договору, в якій не відображаються істотні умови договору – технічна помилка та не впливає на результати публікації (відсутня сторінка додається).
Договір про закупівлю з ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» укладено та оприлюднено з усіма додатками на веб-порталі Уповноваженого органу 19.02.2020 року, тобто у відповідності до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури «Поточний ремонт приміщень рентгенологічного відділення по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001729-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Додаток: на 1 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту:
16.03.2020 13:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
13.08.2020 13:25
Запити/Пояснення
Номер:
c54c7c7411154a3ebdb9b20038993d32
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
16.03.2020 13:34
Опис:
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень рентгенологічного відділення по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001729-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме:
1) Невідповідність пропозиції ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» умовам ТД, так як договірна ціна не містить підпис та печатку інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, календарний план виконання робіт не містить печатку інженера-проектувальника, чим не дотримано вимогу абз. 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Твердження щодо недотримання вимогу абз. 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не відповідає дійсності, оскільки чинним законодавством затверджені форми кошторисної документації та місце підпису особи, що її склала.
Так, додатком С до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» затверджену форму договірної ціни, в якій передбачені підписи лише замовника та підрядника. В той же час невід’ємною частиною договірної ціни є пояснювальна записка до неї, в якій передбачена відмітка підпису та печатки особи, що склала цей документ. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» надано договірну ціну та пояснювальну записку до неї (файл «14.3.Пояснююча записка до ДЦ.pdf» завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2020 21:48). У наданому в складі пропозиції документі наявний підпис та печатка інженера – проектувальника Грищенко Н.О.
Крім того, згідно п. 3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» інвесторська кошторисна документація - сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Тобто календарний план у відповідності до чинного законодавства не є кошторисною документацією.
Оскільки абз. 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що тільки кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинні містити підпис та печатку інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, тому відсутність печатки інженера-проектувальника на документі, що не відноситься до кошторисної документації - календарному плані не є порушенням вимог тендерної документації.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції.
2) Переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону, чим не потримано вимогу підпункту «г» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Твердження висновку не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону (в довільній формі), що підтверджується завантаженим на сайті уповноваженого органу файл «2. Інформаційна довідка про відсутність підстав для відмови згідно ст. 17.pdf».
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто Законом передбачені конкретні випадки обов’язку Замовника відхилити Учасника по ст. 17 – не надання документів до завершення законодавчо встановленого строку або наявність підстав у наданих документах.
Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» при поданні пропозиції завантажено на сайт уповноваженого органу і документи тендерної пропозиції, і документи, подання яких передбачається для переможця процедури.
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідно до ст. 17 надано в повному обсязі документи для підтвердження відсутності підстав до завершення законодавчо встановленого строку. Керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації.
3) Сторінку 5 (пункти 9.7. – 11.1.) договору від 19.02.2020 № 18, що є невід’ємною його частиною, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.
Згідно ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Статте. 180 Господарським кодексом України визначені істотні умови договору. Відсутність однієї сторінки договору, в якій не відображаються істотні умови договору – технічна помилка та не впливає на результати публікації (відсутня сторінка додається).
Договір про закупівлю з ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» укладено та оприлюднено з усіма додатками на веб-порталі Уповноваженого органу 19.02.2020 року, тобто у відповідності до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури «Поточний ремонт приміщень рентгенологічного відділення по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001729-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Додаток: на 1 арк. в 1 прим.