-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень 3 поверху по вул. Симиренка, 10
Завершена
2 025 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 125.00 UAH
Номер:
4ee499f395744b408903869725bb14c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-05-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.03.2020 00:00
Період моніторингу:
05.03.2020 17:44 - 27.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2020 № 37
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2020 № 37
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-21-001970-c
21.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.02.2020, тендерні пропозиції ТОВ «СК Девелопмент», ПП Рембудсервіс, ПАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД», ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП», протоколи розгляду від 07.02.2020 б/н, від 10.02.2020 б/н, від 11.02.2020 б/н, від 13.02.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2020, договір від 28.02.2020 № 21, додаткову угоду від 02.03.2020 № 1.
За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» умовам ТД, так як вона не містить кошторисну документацію у форматі Word, чим не дотримано вимогу підпункту 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Також, Переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону, чим не потримано вимогу підпункту «г» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Крім цього, ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не опубліковано оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону протягом 5 календарних днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір, чим не дотримано пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 28.02.2020 № 21 загальною сумою 1 650 000,00 гривень.
Крім цього, слід зазначити, пунктом 3.1. договору від 28.02.2020 № 21 (далі – Договір) передбачено, що підрядник розпочинає виконання робіт після підписання договору. А в пункті 3.2. договору зазначено, що початок та закінчення робіт з проведення поточного ремонту визначається календарним планом виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору.
Однак, в календарному плані виконання робіт (додаток № 4) до договору від 28.02.2020 № 21, вказано, що виконання поточного ремонту починається з 17.02.2020, тобто Замовником застосовано положення ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України.
Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність Замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим.
Період усунення порушень:
12.03.2020 10:42 - 27.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2020 10:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень 3 поверху по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001970-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме:
1) Невідповідність пропозиції ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» умовам ТД, так як вона не містить кошторисну документацію у форматі Word, чим не дотримано вимогу підпункту 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Твердження щодо недотримання підпункту 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією виставлено вимогу про надання кошторисної документації в одному з форматів – Word або pdf на вибір Учасника.
Так, підпунктом 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що кошторисна документація, розроблена в програмному комплексі АВК-5, подається у форматах pdf, Word (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом). Тобто, Учасники мають право на вибір подати документацію в одному з визначених форматі.
Тендерна документація не містить вимоги про надання документації одночасно в двох форматах Word та pdf.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
2) Переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону, чим не потримано вимогу підпункту «г» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД
Твердження висновку не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону (в довільній формі), що підтверджується завантаженим на сайті уповноваженого органу файл «2. Інформаційна довідка про відсутність підстав для відмови згідно ст. 17.pdf».
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто Законом передбачені конкретні випадки обов’язку Замовника відхилити Учасника по ст. 17 – не надання документів до завершення законодавчо встановленого строку або наявність підстав у наданих документах.
Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» при поданні пропозиції завантажено на сайт уповноваженого органу і документи тендерної пропозиції, і документи, подання яких передбачається для переможця процедури.
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідно до ст. 17 надано в повному обсязі документи для підтвердження відсутності підстав до завершення законодавчо встановленого строку. Керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації.
3) ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не опубліковано оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону протягом 5 календарних днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір, чим не дотримано пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД
Так, Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не опубліковано оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону протягом 5 календарних днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір. Проте, згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» це не є підставою для відхилення такої пропозиції.
Закон не містить визначення оновленої цінової пропозиції або тендерної пропозиції після аукціону. Натомість відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації. А також відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст. 28 цього Закону.
Згідно ч.1 ст. 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді в результаті заповнення електронних форм з окремими полями (де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації) та завантаження необхідних документів, які вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають в окремому файлі.
При цьому, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, в тому числі оновлена цінова пропозиція, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації.
Крім цього, у частині 1 статті 30 Закону передбачені виключні підстави для відхилення учасника та переможця. Замовник не має права самостійно встановлювати причини відхилення.
Вказане підтверджується відповіддю Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №101/2017, що опублікована на сайті Міністерства.
Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
4) Слід зазначити, пунктом 3.1. договору від 28.02.2020 № 21 (далі – Договір) передбачено, що підрядник розпочинає виконання робіт після підписання договору. А в пункті 3.2. договору зазначено, що початок та закінчення робіт з проведення поточного ремонту визначається календарним планом виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору. Однак, в календарному плані виконання робіт (додаток № 4) до договору від 28.02.2020 № 21, вказано, що виконання поточного ремонту починається з 17.02.2020, тобто Замовником застосовано положення ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України. Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність Замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим.
Твердження висновку є необгрунтованим та не відповідає дійсності, оскільки договір про закупівлю укладено у відповідності до вимог ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами проведеної закупівлі з переможцем торгів ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» укладено договір від 28.02.2020 № 21. Згідно п. 3.1 та п. 17.1 термін дії договору розпочинається з дати підписання договору, тобто з 28.02.2020 року без застосування норм ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України.
Переможцем закупівлі ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» після підтвердження відсутності підстав, визначених ст. 17 Закону, направлено Замовнику для погодження та підписання проект договору 17.02.2020 року. Тобто, з 17.02.2020 року розпочато підготовчий процес узгодження документації та огляду приміщень, ремонт яких передбачається. Це право переможця встановлено Законом (право на відмову від підписання договору).
Слід також відмітити, що погодження, підписання та реєстрація договору – тривалий процес, а також законодавством встановлюються терміни укладання договору.
Договір про закупівлю з ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» від 28.02.2020 №21 укладено в терміни, визначені ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до вимог ч. 4 ст. 36 умови договору про закупівлю від 28.02.2020 №21 не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Крім того, тендерною документацією виставлено вимогу лише щодо кінцевого строку виконання робіт – 01.04.2020 року. Вказана істотна умова визначена п. 3.1 та календарним планом (Додаток №4) договору про закупівлю від 28.02.2020 №21. Вимога щодо початку виконання робіт не передбачалась тендерною документацією.
Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури «Поточний ремонт приміщень 3 поверху по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001970-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
16.03.2020 11:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
13.08.2020 13:25
Запити/Пояснення
Номер:
fe55d620ce124fc484da4feb86af6957
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
16.03.2020 11:31
Опис:
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень 3 поверху по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001970-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме:
1) Невідповідність пропозиції ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» умовам ТД, так як вона не містить кошторисну документацію у форматі Word, чим не дотримано вимогу підпункту 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Твердження щодо недотримання підпункту 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією виставлено вимогу про надання кошторисної документації в одному з форматів – Word або pdf на вибір Учасника.
Так, підпунктом 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що кошторисна документація, розроблена в програмному комплексі АВК-5, подається у форматах pdf, Word (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом). Тобто, Учасники мають право на вибір подати документацію в одному з визначених форматі.
Тендерна документація не містить вимоги про надання документації одночасно в двох форматах Word та pdf.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
2) Переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону, чим не потримано вимогу підпункту «г» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД
Твердження висновку не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону (в довільній формі), що підтверджується завантаженим на сайті уповноваженого органу файл «2. Інформаційна довідка про відсутність підстав для відмови згідно ст. 17.pdf».
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто Законом передбачені конкретні випадки обов’язку Замовника відхилити Учасника по ст. 17 – не надання документів до завершення законодавчо встановленого строку або наявність підстав у наданих документах.
Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» при поданні пропозиції завантажено на сайт уповноваженого органу і документи тендерної пропозиції, і документи, подання яких передбачається для переможця процедури.
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідно до ст. 17 надано в повному обсязі документи для підтвердження відсутності підстав до завершення законодавчо встановленого строку. Керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації.
3) ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не опубліковано оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону протягом 5 календарних днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір, чим не дотримано пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД
Так, Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не опубліковано оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону протягом 5 календарних днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір. Проте, згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» це не є підставою для відхилення такої пропозиції.
Закон не містить визначення оновленої цінової пропозиції або тендерної пропозиції після аукціону. Натомість відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації. А також відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст. 28 цього Закону.
Згідно ч.1 ст. 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді в результаті заповнення електронних форм з окремими полями (де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації) та завантаження необхідних документів, які вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають в окремому файлі.
При цьому, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, в тому числі оновлена цінова пропозиція, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації.
Крім цього, у частині 1 статті 30 Закону передбачені виключні підстави для відхилення учасника та переможця. Замовник не має права самостійно встановлювати причини відхилення.
Вказане підтверджується відповіддю Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №101/2017, що опублікована на сайті Міністерства.
Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
4) Слід зазначити, пунктом 3.1. договору від 28.02.2020 № 21 (далі – Договір) передбачено, що підрядник розпочинає виконання робіт після підписання договору. А в пункті 3.2. договору зазначено, що початок та закінчення робіт з проведення поточного ремонту визначається календарним планом виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору. Однак, в календарному плані виконання робіт (додаток № 4) до договору від 28.02.2020 № 21, вказано, що виконання поточного ремонту починається з 17.02.2020, тобто Замовником застосовано положення ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України. Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність Замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим.
Твердження висновку є необгрунтованим та не відповідає дійсності, оскільки договір про закупівлю укладено у відповідності до вимог ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами проведеної закупівлі з переможцем торгів ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» укладено договір від 28.02.2020 № 21. Згідно п. 3.1 та п. 17.1 термін дії договору розпочинається з дати підписання договору, тобто з 28.02.2020 року без застосування норм ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України.
Переможцем закупівлі ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» після підтвердження відсутності підстав, визначених ст. 17 Закону, направлено Замовнику для погодження та підписання проект договору 17.02.2020 року. Тобто, з 17.02.2020 року розпочато підготовчий процес узгодження документації та огляду приміщень, ремонт яких передбачається. Це право переможця встановлено Законом (право на відмову від підписання договору).
Слід також відмітити, що погодження, підписання та реєстрація договору – тривалий процес, а також законодавством встановлюються терміни укладання договору.
Договір про закупівлю з ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» від 28.02.2020 №21 укладено в терміни, визначені ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до вимог ч. 4 ст. 36 умови договору про закупівлю від 28.02.2020 №21 не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Крім того, тендерною документацією виставлено вимогу лише щодо кінцевого строку виконання робіт – 01.04.2020 року. Вказана істотна умова визначена п. 3.1 та календарним планом (Додаток №4) договору про закупівлю від 28.02.2020 №21. Вимога щодо початку виконання робіт не передбачалась тендерною документацією.
Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури «Поточний ремонт приміщень 3 поверху по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001970-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.