• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (послуги санітарного автотранспорту – обслуговування КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)

60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (послуги санітарного автотранспорту – обслуговування КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)

Завершена

417 820.00 UAH без ПДВ
Номер: 499529cec9d843df932ac4cc4add7fa9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-31-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 31.03.2020 13:16 - 22.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.03.2020 Одеса № 95 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 31.03.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 31.03.2020 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 9. UA-2020-01-23-003808-a 23.01.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, rapsodia9@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 2 частини другої статті 35 Закону. Встановлено порушення частини 5 статті 7-1 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, протокол засідання тендерного комітету від 23.01.2020 № 19, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 23.01.2020, договір про надання послуг від 06.02.2020 № 15. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі), не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. При цьому, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) на закупівлю послуги санітарного автотранспорту – обслуговування Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів, у пункті 13 якого зазначено застосування переговорної процедури на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у зв’язку відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. У якості обґрунтування застосування переговорної процедури Замовник у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) зазначає, що Комунальне підприємство «Автобаза санітарного транспорту» є єдиним спеціалізованим підприємством, що може надавати послуги з санітарного автотранспорту. Крім того, у протоколі засідання тендерного комітету від 23.01.2020 № 19, Замовник посилається на довідку Комунального підприємства «Автобаза санітарного транспорту» від 26.12.2019 № 750, у якій повідомляється, що, згідно інформаційного листа Департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення ООДА на ім’я директору Департаменту охорони здоров’я ОМР від 08.02.2016 № 01-14/325 та листа Регіонального сервісного центру МВС України в Одеській області № 31/15/5141-101 від 12.01.2019, Комунальне підприємство «Автобаза санітарного транспорту» є єдиним у м. Одесі та Одеській області автотранспортним підприємством даного профілю, яке має на балансі 379 одиниць транспортних засобів, з яких 278 одиниць - автомобілі швидкої медичної допомоги, 88 одиниць - автомобілі санітарного автотранспорту. Разом з тим, довідка Комунального підприємства «Автобаза санітарного транспорту» від 26.12.2019 № 750 не є по своєї суті нормативним, експертним та технічним документом, а носить лише інформаційний характер. Слід зазначити, що послуги з перевезень автомобілями швидкої медичної допомоги та спеціалізованим санітарним автотранспортом не належать до сфери природних монополій та є конкурентним видом діяльності. Водночас здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі послуги з перевезень автомобілями швидкої медичної допомоги та спеціалізованим санітарним автотранспортом, відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» має здійснюватися за основною процедурою закупівлі - відкритими торгами. Переговорна процедура проводиться як виняток у вичерпному переліку випадків, визначених у частинах другої та третьої статті 35 Закону. Отже, Замовником на порушення пункту 2 частини 2 статті 35 Закону безпідставно застосовано переговорну процедуру. Крім того, у межах проведення моніторингу з питань наявності умов застосування процедури закупівлі, Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було надано запит Замовнику про надання пояснень від 01.04.2020. На порушення частини 5 статті 7-1 Замовником не надано відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 14.04.2020 10:30 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2020 10:30

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 29.04.2020 17:55

Запити/Пояснення