-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт технологічно-виробничих приміщень І поверху (Літ «А»), в т.ч. дільниця автомийки, по вул. Куренівська, 16-В (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 45400000-1 – завершальні будівельні роботи)
Кількість та обсяги робіт, необхідні для закупівлі, викладені в Додатку 2 до тендерної документації. Ремонтні роботи здійснюватимуться протягом квітня – серпня 2020 року. Точний початок дії Договору буде визначено під час укладання Договору за результатами закупівлі.
Завершена
5 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Номер:
0ade25dea5974b9198df016c21cff1c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-07-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2020 00:00
Період моніторингу:
07.02.2020 19:01 - 29.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-01-21-003767-c 21.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454.
За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення на звернення установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення до неї змін, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення до неї змін, надання роз'яснень на звернення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунальної організації «Київмедспецтранс» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.01.2020 № 7 (із змінами).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів визначив код предмета закупівлі 45400000-1 — «Завершальні будівельні роботи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником третьої цифри основного словника, чим не дотримався вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454) через не визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри основного словника.
За результатами моніторингу установлено, що на вимоги про усунення порушення та на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 22.01.2020, 23.01.2020 та 03.02.2020, Замовник оприлюднив роз'яснення 29.01.2020 та 13.02.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5-2 – не підтверджено.
Період усунення порушень:
18.02.2020 19:36 - 04.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2020 19:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок Держаудитслужби щодо проведенного моніторингу процедури на закупівлю послуг з поточного ремонту технологічно-виробничих приміщень І поверху (Літ. «А»), в т. ч. дільниця автомийки, по вул. Куренівська, 16-В (UA-2020-01-21-003767-c) КО «Київмедспецтранс» повідомляє про наступне.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що до послуг відноситься, зокрема, поточний ремонт.
Відповідно до абз. 1 п. 1 розд. ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 (надалі – Порядок № 454), предмет закупівлі визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника (ДК 021:2015) із зазначенням в дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до п. 2 розд. ІІ Порядку № 454 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, (тобто об’єктом будівництва), згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.
Замовником було визначено предмет закупівлі за показником 3-ї цифри з метою ефективного та економного проведення останньої. Так, якщо здійснити поділ закупівлі на більш конкретні види робіт (з поточного ремонту), такі як «45410000-4 – Штукатурні роботи», «45440000-3 – Фарбування та скління», «45430000-0 – Покривання підлоги та стін (тощо)», то у результаті цього замовнику доведеться укласти кілька договорів підряду і, відповідно, договорів з технічного нагляду, що призведе до збільшення витрат з місцевого бюджету. Проте, у випадку проведення процедури відкритих торгів за одним предметом замовник може здійснити комплексну закупівлю поточного ремонту будівлі та заощадити бюджетні кошти.
Відповідно до статті 3 Закону закупівля має здійснюватися, зокрема, за принципом максимальної економії та ефективності.
Крім того, у разі поділу предмету вартість окремих робіт становитиме менше 200 тис. грн. А відтак, замовник матиме можливість не проводити процедуру відкритих торгів. Однак, послуги з поточного ремонту за конкретним об’єктом будівництва не підлягають поділу. Відповідно до частини 7 статті 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
У зв’язку із вищевикладеним повідомляю, що умови закупівлі відповідають вимогам законодавства України.
Не зважаючи на те, що роз’яснення на звернення від 22.01.2020, 23.01.2020 та 03.02.2020 КО «Київмедспецтранс» були надані у строк більш як три робочі дні, КО «Київмедспецтранс» повідомляє, що дана обставина ніяким чином не впливає на умови закупівлі послуг з поточного ремонту технологічно-виробничих приміщень І поверху (Літ. «А»), в т. ч. дільниця автомийки, по вул. Куренівська, 16-В (UA-2020-01-21-003767-c). Відповідно до абзацу 3 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної пропозиції строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Дата публікації звіту:
21.02.2020 16:42