• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе курчат-бройлерів, свинина, печінка свиняча

Філе курчат-бройлерів, охолоджене, вагове - 4812кг; свинина 2 категорії, охолоджена - 3180кг; печінка свиняча, охоложена -2000кг

Завершена

1 072 020.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 360.10 UAH
Номер: e38279d6a5a8472fac6556e2d0d48126
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-17-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 17.02.2020 14:22 - 10.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.02.2020 № 16 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-01-23-000911-c, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, яка проводиться Відділом освіти Токмацької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Виявлені порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону в частині невідповідності тендерної пропозиції ФОП Холявко Л.В. вимогам тендерної документації Замовника торгів, що підтверджено рішенням Органу оскарження від 23.03.2020 №5485-р/пк-пз.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов'язання щодо усунення порушень передбачені рішенням Органу оскарження від 23.03.2020 №5485-р/пк-пз.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти Токмацької міської ради (далі – Замовник), оформленого протоколом від 23.01.2020 №40; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 14.02.2020 №159; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.02.2020 №167; повідомлення про намір укласти договір; тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3» (далі - ТОВ «УТК №3»); Фізична особа-підприємець Холявко Людмила Вікторівна (далі – ФОП Холявко Л.В.). Так, за результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (за результатами аукціону) ТОВ «УТК №3» тендерним комітетом Замовника прийнято рішення (протокол засідання тендерного комітету Замовника від 14.02.2020 №159) про її відхилення на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника торгів. В подальшому тендерним комітетом Замовника прийнято рішення (протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.02.2020 №167) про намір укласти договір з ФОП Холявко Л.В. та 19 лютого 2020 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Однак, рішення про початок моніторингу даної процедури закупівлі 10.03.2020 було зупинено, у зв'язку з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) від 04.03.2020 № №4160-р/пк-пз про прийняття до розгляду скаргу ТОВ «УТК №3», до моменту оприлюднення рішення Органу оскарження. 26.03.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення Органу оскарження від 23.03.2020 №5485-р/пк-пз, при цьому предметом розгляду були питання, невідповідності тендерної пропозиції ФОП Холявко Л.В. вимогам тендерної документації Замовника торгів. Зазначеним вище рішенням Органу оскарження Відділ освіти Токмацької міської ради зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТК №3» та рішення про визначення ФОП Холявко Л.В. переможцем процедури закупівлі – «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-23-000911-c. Враховуючи те, що предметом розгляду Органу оскарження були питання, на підставі яких було прийнято рішення про початок моніторингу, Замовник зобов'язаний виконати рішення органу оскарження або оскаржити його до суду у встановлений Законом строк.
Період усунення порушень: 30.03.2020 16:44 - 14.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2020 16:44

Запити/Пояснення