-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент
Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент
Завершена
3 391 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 911.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 911.00 UAH
Номер:
75b1a95ca6b34ddda7e371a3be617182
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 11:35 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2020-01-23-000656-c 23.01.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині не оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недопущення у подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлі та в частині того, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Кривбасводоканал" (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, яка затверджена рішенням тендерного комітету № 20 від «23» січня 2020 року (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Укравтокомплект лтд", повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель.
Опрацюванням інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено наступне. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому, умови укладеного Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – ТОВ "Укравтокомплект лтд". Зокрема, до змісту підпункту 2.4. Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020 включено наступні умови: «Та при умові наданні Постачальником підтверджуючих документів залежності вартості Товару від зміни курсу євро», які відсутні у змісті підпункту 2.4. Проекту Договору про закупівлю товару, який підписаний та скріплений печаткою учасника та завантажено до складу тендерної пропозиції учасником торгів – переможцем ТОВ "Укравтокомплект лтд" (файл: 9. Проект договору.PDF), що суперечить вимогам частини четвертої статті 36 Закону. Згідно із частиною першою статті 37 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Відповідно до підпункту 11.1 Договору № 143-СНАБ Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2020 р.
Замовником 22.07.2021 в електронній системі закупівель оприлюднений Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2020-01-23-000656-c (Дата формування звіту: 22 липня 2021), де у розділі 17 «Причини розірвання договору, якщо таке мало місце» Замовник вказав про наявність причини розірвання договору – договір не виконано у зв’язку з відсутністю потреби та фінансування (п.7.1.2. Договору), сума оплати за договором про закупівлю - 0 грн. При цьому, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору у строк визначений частиною першою статті 10 Закону щодо припинення зобов’язань за договором. Відповідно до статті 654 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
Період усунення порушень:
27.07.2021 10:44 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 10:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель , шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства.
Дата публікації звіту:
03.08.2021 16:56
Запити/Пояснення
Номер:
a75637106bd342728f9596ba396495d7
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.07.2021 08:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент, код ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби» за номером ID: UA-2020-01-23-000656-c, очікуваною вартістю 3 391 100,00 грн, яку проведено Комунальним підприємством "Кривбасводоканал" (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Опрацюванням інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому, умови укладеного Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – ТОВ "Укравтокомплект лтд". Зокрема, зміст підпункту 2.4. Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020 відрізняється від змісту підпункту 2.4. Проекту Договору про закупівлю товару, який підписаний та скріплений печаткою учасника та завантажено до складу тендерної пропозиції учасником торгів – переможцем ТОВ "Укравтокомплект лтд" (файл: 9. Проект договору.PDF), що суперечить вимогам частини четвертої статті 36 Закону. Згідно із частиною першою статті 37 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Окрім того, відповідно до підпункту 5.2. Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020 (далі Договір № 143-СНАБ) слідує, що Постачання Товару здійснюється у строк що не перевищує 30 календарних днів від дати підписання договору та надходження заявки Постачальнику від покупця. Відповідно до підпункту 4.1. Договору № 143-СНАБ оплата Товару здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника впродовж 60 (шістдесяти) календарних днів від дати поставки. Умовами підпункту 11.1 Договору № 143-СНАБ визначено, що Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2020 р., але у будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. При цьому, на момент здійснення моніторингу в електронній системі закупівель звіт про виконання Договору № 143-СНАБ, -відсутній. Також, повідомлення про внесення змін до Договору № 143-СНАБ в електронній системі закупівель, -відсутнє.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5fa7793417d54da491a70629d80e288f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.07.2021 18:14
Опис:
У відповідь на Ваш Запит стосовно надання пояснень за моніторингом процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент) очікуваною вартістю 3 391 100,00грн.повідомляємо наступне:
З питання першого, щодо укладення договору з учасником, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації повідомляємо на ступне:
Згідно зі ст. 22 Закону тендерна документація має містити проект договору.
Слід зазначити, що тендерна документація повинна містити саме Проект договору. І в частині 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні Закупівлі» наголошується про умови договору, які не повинні відрізнятися від тендерної пропозиції за результатами аукціону. Під час аукціону єдиний критерій, який має змогу змінити Учасник це ціна. Отже Замовник зобов’язаний укласти договір з Переможцем закупівлі згідно вартісної пропозиції Учасника за результатами аукціону.
За результатами аукціону, кінцева пропозиція ТОВ "Укравтокомплект лтд" становить 3 391 100,00грн . Договір № 143-СНАБ від 05.03.2020р. з ТОВ "Укравтокомплект лтд" укладено вартістю 3 391 100,00грн. Тобто норму Закону- умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону- передбачену частиною 4 ст. 22 Закону Замовником виконано.
При цьому цією ж частиною - 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні Закупівлі» визначено, що саме істотні умови не можуть бути змінені ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ. Тобто умови підпункту 2.4. Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020р. були змінені саме на етапі узгодження проекту договору, що жодною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» не заборонено, тим паче, що підпукт 4.1. визначеного Договору, не стосується істотних умов Договору, які визначені ст. 180 Господарського кодексу України: умови про предмет договору, ціна та строк дії договору.
Також наголошуємо, що вимоги тендерної документації містять вимогу про надання Учасниками листа згоди з істотними умовами договору. Отже Замовником не порушив вимоги ст. 36 та 37 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому договір не може вважатися нікчемним.
З питання другого Вашого запиту, щодо стадії виконання договору, повідомляємо, що договір, від 05.03.2020 № 143-СНАБ, укладений за результатами відкритих торгів закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент) не виконано у зв’язку з відсутністю потреби та фінансування(п.7.1.2. Договору). Замовником оприлюднено звіт про виконання цього Договору.