• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент

Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент

Завершена

3 391 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 911.00 UAH
Номер: 75b1a95ca6b34ddda7e371a3be617182
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.07.2021 11:35 - 29.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.07.2021 № 343 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2021 № 343 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2020-01-23-000656-c 23.01.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 63) 312-72-00, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині не оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору про закупівлю. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недопущення у подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлі та в частині того, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Кривбасводоканал" (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, яка затверджена рішенням тендерного комітету № 20 від «23» січня 2020 року (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Укравтокомплект лтд", повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. Опрацюванням інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено наступне. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому, умови укладеного Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – ТОВ "Укравтокомплект лтд". Зокрема, до змісту підпункту 2.4. Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020 включено наступні умови: «Та при умові наданні Постачальником підтверджуючих документів залежності вартості Товару від зміни курсу євро», які відсутні у змісті підпункту 2.4. Проекту Договору про закупівлю товару, який підписаний та скріплений печаткою учасника та завантажено до складу тендерної пропозиції учасником торгів – переможцем ТОВ "Укравтокомплект лтд" (файл: 9. Проект договору.PDF), що суперечить вимогам частини четвертої статті 36 Закону. Згідно із частиною першою статті 37 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону. Відповідно до підпункту 11.1 Договору № 143-СНАБ Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2020 р. Замовником 22.07.2021 в електронній системі закупівель оприлюднений Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2020-01-23-000656-c (Дата формування звіту: 22 липня 2021), де у розділі 17 «Причини розірвання договору, якщо таке мало місце» Замовник вказав про наявність причини розірвання договору – договір не виконано у зв’язку з відсутністю потреби та фінансування (п.7.1.2. Договору), сума оплати за договором про закупівлю - 0 грн. При цьому, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору у строк визначений частиною першою статті 10 Закону щодо припинення зобов’язань за договором. Відповідно до статті 654 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
Період усунення порушень: 27.07.2021 10:44 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2021 10:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель , шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства.
Дата публікації звіту: 03.08.2021 16:56

Запити/Пояснення