-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Бензин А-92 та дизельне паливо
Торги відмінено
393 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 648.75 UAH
мін. крок: 0.2% або 648.75 UAH
Номер:
e43fb58c6a164c6299e3fc73a472b2a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-27-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2020 00:00
Період моніторингу:
27.01.2020 18:10 - 18.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.01.2020 № 5
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 27.01.2020 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-01-23-000151-b, 23.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 9 та 17 частини другої та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій по лоту 1 встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій по лоту 2 порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій по лотам 1 та 2, наявності підстав для відміни торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель дослідної станції рослинництва Інституту рослинництва ім. В.Я. Юр'єва Національної академії аграрних наук України (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-23-000151-b, тендерні документації щодо лотів 1 та 2, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.01.2020 № 10/2020 (далі – тендерна документація на лот 1 та тендерна документація на лот 2), тендерні пропозиції учасників на лот 1: товариства з обмеженою відповідальністю «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» (далі – ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» (далі - ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА») та тендерні пропозиції учасників на лот 2: товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРГАЛ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРГАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОСФЕРА» (далі – ТОВ «НАФТОСФЕРА»), протоколи уповноваженої особи замовника від 12.20.2020 № 1 та № 2, повідомлення про намір укласти договір на лот 1 та на лот 2 від 12.02.2020.
Моніторингом установлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону замовником в тендерних документаціях на лоти 1 та 2 (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції») включено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції без зазначення питомої ваги критерію.
Також замовником в тендерних документаціях на лоти 1 та 2 (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») передбачено подання у складі тендерної пропозиції учасника інформації щодо субпідрядників.
Зазначене не відповідає пункту 17 частини другої статті 22 Закону з огляду на те, що замовником здійснюється придбання товару, а подання інформації про субпідрядників передбачено при закупівлі робіт.
В ході моніторингу установлено, що в пункті 1 розділу «Загальні положення» тендерних документацій на лоти 1 та 2 замовником зазначено: «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон). Терміни, які вживаються у значенні, наведеному в Законі».
Водночас, замовником в тендерних документаціях на лоти 1 та 2 вживається вираз «пропозиції конкурсних торгів» (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» та Додаток 2 «Технічне завдання» до тендерної документації).
При цьому, вказане поняття визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 №1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що замовником в тендерних документаціях на лоти 1 та 2 (пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції») здійснюється посилання на Рішення Ради національної безпеки і оборони від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та на Указ Президента України від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», у разі недотримання яких, тендерна пропозиція учасника буде відхилена.
При цьому, Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» вищевказане Рішення від 02.09.2015 скасоване.
Окрім того, вищезазначений Указ Президента України від 16.09.2015 №549/2015 визнано таким, що втратив чинність на підставі Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Отже, тендерна документація на лот 1 та тендерна документація на лот 2 не відповідають нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Моніторингом установлено, що переможець по лоту 1 ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» в складі тендерної пропозиції не надав копію діючої ліцензії на провадження господарської діяльності, що вимагалось пунктом 1 Технічного завдання в Додатку 2 до тендерної документації на лот 1.
Крім того, замовник в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації на лот 1 вимагав надати документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, на кожний об’єкт, зазначений в довідці.
При цьому, в складі тендерної пропозиції щодо лоту 1 ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» не надано підтверджуючі документи наявності нафтобаз, газонаповнювальних станцій, бензовозів, газовозів, хімічної лабораторії та виїзної експрес-лабораторії, які вказані в наданій переможцем інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 105/2 від 04.02.2020 (файл «Довідки щодо мат-тех бази.pdf»).
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Натомість, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» визнано переможцем (протокол уповноваженої особи замовника від 12.02.2020 № 1).
В порушення норм абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017».
Відповідно абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не забезпечено замовником станом на момент завершення моніторингу.
Період усунення порушень:
14.02.2020 09:21 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2020 09:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з висновком органу державного фінансового контролю відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі 09130000-9 – НАФТА І ДИСТИЛЯТИ, UA-2020-01-23-000151-b з підстави, що передбачена згідно абзацу три ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Дата публікації звіту:
24.02.2020 15:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
05.03.2020 14:45